Misztikus képességek
Pókvarázs
Mp:14
E: 4 (4 Mp/E)
Varázslás ideje: 1 kör
Időtartam: 1 perc/szint
Hatótáv: érintés
ME: -
A boszorkány egy bármilyen fekete gombból hatalmas - tenyérnyi - pókot tud teremteni. A teremtett lény pók módjára viselkedik, kivéve, hogy a boszorkányt semmiképpen nem támadja meg. A pók marása mérgező: a méreg szintje a varázslat E-jével egyezik meg. Azonnali hatású idegméreg, sikertelen Egészségpróba esetén bénultságot okoz 1k6 órára. Enyhébb esetben kisebb zavart (a boszorkány TSz-e körig -10 minden harcértékre). Az Időtartam lejártával visszaalakul gombbá, ha épségben van. A varázslat kiválóan alkalmas gyanútlan, és esetleg akadályt jelentő NJK-k vagy akár JK-k „jegelésére”.
Gyertyamágia
Állatok vonzása
Mp: 15
E: 1
Varázslás ideje: 1 óra
Időtartam: 5 perc
Hatótáv: lsd. Gyertyamágia
ME: speciális
Az égő gyertya a kiválasztott állatra jellemző szagot/illatot áraszt, így megtéveszti akár magát az állatot is. A gyertya elkeszítéséhez szükség van az állat testének egy darabjára, pl. medvekarom, szarvasbőr, farkasfog, halpikkely, stb. Az ellenkező nemű állatok mindenképpen a gyertyához kívánnak eljutni, az alól csak az idomított állatok képeznek kivételt, ha gazdájuk rájuk parancsol. A megszárított és porrá őrölt tárgyat a gyertyaviaszba kell bekeverni, a bűvigéket mormolva. Egy nőstényfarkas fogával készített gyertya segítségével magunkhoz csalhatunk akar több hím farkast is, persze csak „szaglótávolságon” belülről...
Az így magunkhoz csalogatott állatok ott tartására viszont újabb módszerekre lehet szükség. (Persze szép látvány a vágtató lovascsapat is, amikor a lovak megérzik az úton kapart kis gödörből felszálló füstben a ragadozót. J)
Fekete láng
Mp: 6
E: 5 (1 Mp/E)
Varázslás ideje: 1 szegmens
Időtartam: 5 perc
Hatótáv: lsd. Gyertyamágia
ME: Asztrál
A boszorkány meggyújtja a gyertyát, ám az addig is félhomályos szobácska nem világosabb, inkább még sötétebb lesz... Titokzatosság, félelem... Ha meg akarunk félemlíteni valakit, vagy misztikus hatást kívánunk elérni, hát tessék... Hatására az áldozat(ok) semmiképpen nem akar(nak) ártani a boszorkánynak, inkább félelemmel vegyes tisztelettel tekint(enek) rá.
Csókmágia
Némaság csókja
Mp: 32 (2 Mp/E)
E: 10
Varázslás ideje: 5 szegmens
Időtartam: 2 óra/TSz vagy lásd Csókmágia
Hatótáv: csók
ME: Mentál
A csók hatására két dolog történhet, hogy melyik alkalmazási mód valósul meg, az a boszorkánytól függ. Az időtartam lejártával mindenképpen normálisan tud majd beszélin, mintha mi sem történt volna.
I. Az áldozat tulajdonképpen nem némul meg, hanem pusztán csak nem akar beszelni. Szinte teljesen szótlanná, és letörtté válik, állandóan a boszorkány után epekedik. Ebben az esetben a boszorkánnyal szembeni mágiaellenállása a felére csökken.
II. Ekkor a célszemély viszont valóban megnémul. Egyszerűen nem lesz képes szavakat kiejteni, és ettől bizonyára nagyon meg fog rémülni. A boszorkány természetesen ezt a sajnálatos eseményt is felhasználhatja a saját javára. Meggyőzheti róla, hogy ez csak azért van, mert a szépsége teljesen elbűvölte.
Szépség elorzása / átadása
Mp: 20 (3 Mp/E)
E: 10
Varázslás ideje: 5 szegmens
Időtartam: 1 nap vagy lásd Csókmágia
Hatótáv: csók
ME: Asztrál
Mint a neve is mutatja, ez a varázslat a boszorkány külsejére van hatással. Játéktechnikailag a Szépség pontok „vándorlásáról” van szó. Ez azt jelenti, hogy a célpont Szépség képessége csökken (max. a boszorkány TSz-ével) és pontjai a boszorkányéhoz adódnak hozzá (azonban így sem nőhet a Szépsége 20 fölé). Végrehajtható fordítva is a varázslat, de ez jóval ritkább és kevésbé hasznos is a létrehozó szempontjából. Egyszerre csak egy humanoiddal lehet ilyen kapcsolatban a boszorkány, és a varázslat időtartama alatt társszimpatikus viszony áll fenn köztük.
Az időtartam lejártával az áldozat és a boszorkány lassan, körök alatt nyerik vissza eredeti külsejüket. A boszorkány ezzel a varazslattal nem csökkentheti saját és célpontja Szépségét sem 10 alá, illetve nem növelheti áldozata Szépségét 18 fölé.
Asztrálmágia
Állati szeretet
Mp: 7
E: 1 (1 Mp/E)
Varázslás ideje: 1 kör
Időtartam: 1 nap/TSz
Hatótáv: érintés
ME: Asztrál
A boszorkany hosszú időtartamra barátjává tehet egy akármilyen állatot, amelynek állati intelligenciája van. Az állat minden szeretetét a boszorkány felé fordítja. Azoknál az állatoknál igazán hatásos, amelyeknek kifinomultabb az asztralteste - főleg emlősök -, kevés haszna van pl. egy krokodil ellen. Ráadásul figyelembe kell venni, hogy bizonyos állatok sokkal nagyobb feltűnést keltenek egy „védtelen” nő mellett. Az Mp-k megduplázásával az időtartam is kétszeresére növelhető. Az állat szelíd lesz gazdájához, de védelmére csak akkor kel, ha adottságai ezt lehetővé teszik. Ajánlatos ehhez további mágiához folyamodni. Ekkor azonban az állatnak már nincs esélye sem ellenszegülni a varázslatnak.
Sátáni kacaj
Mp: 11
E: 15 (2 Mp/E)
Varázslás ideje: 3 szegmens
Időtartam: 5 perc
Hatótáv: 10 láb
ME: Asztrál
A varázslat közben a boszorkány olyan nevetést hallat, amelytől a körülötte álló emberekben meghűl a vér. Az időtartam lejártáig nem támadnak a varázslat létrehozójára. Ha valami kényszer miatt mégis megtennék, akkor csak a harc félelem módosítóival. Akikre hat a varázslat, olyannyira megrémülnek, hogy az időtartam alatt a boszorkány minden egyéb asztrális varázslata elleni mágiaellenállásuk 10-zel gyengébb. A varázslat lejártával a félelem nyom nélkül elmúlik.
Misztikus képességek
Varázslat neve Mp E Mp/E Varázslás ideje Időtartam Hatótáv ME
Pókvarázs 14 4 4 1 kör 1 p/TSz érintés -
Gyertyamágia
Varázslat neve Mp E Mp/E Varázslás ideje Időtartam Hatótáv ME
Állatok vonzása 15 1 - 1 óra 5 perc lsd. leírás sp.
Fekete láng 6 5 1 1 szegmens 5 perc lsd. leírás Asz
Csókmágia
Varázslat neve Mp E Mp/E Varázslás ideje Időtartam Hatótáv ME
Némaság csókja 32 10 2 5 szegmens 2 óra/TSz csók Men
Szépség elorzása / átadása 20 10 3 5 szegmens 1 nap csók Asz
Asztrálmágia
Varázslat neve Mp E Mp/E Varázslás ideje Időtartam Hatótáv ME
Állati szeretet 7 1 1 1 kör 1 nap/TSz érintés Asz
Sátáni kacaj 11 5 2 3 szegmens 5 perc 10 láb Asz
|