magus-site
magus-site
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Erre tévedő árnyak
Indulás: 2005-01-23
 
Fajok
 
Harcos Főkaszt
 
Szerencsevadász Főkaszt
 
Harcművész Főkaszt
 
Pap Főkaszt
 
Varázshasználó Főkaszt
 
Mágia
 
Pszi
 
Bárdmágiák
Dalmágia Gyógyítás Dala Mp: 7 + 2 Mp/Fp E: 5 Varázslás ideje: 1 perc Időtartam: lásd a leírást Hatótáv: 10 láb Mágiaellenállás: - Ezzel a dallal a bárd enyhíthet a hatótávon belül tartózkodók kínjain. Ez a gyógyítás csökkenti a fájdalomérzetet, és némileg beforrasztja a könnyebb sérüléseket is. Viszont hagy hátra hegeket és nem tűnteti el nyomtalanul a sebeket. Ez a mágia nem alkalmas súlyos sérülések, strukturális roncsolódások (Ép), mert elsősorban a lélekre hat és ott enyhíti a kínt. A bárd meghatározhatja, hogy a hatótávon belül ki részesedjen a gyógyításban (több lényt is gyógyíthat egyszerre). A varázslattal maximum 10 Fp gyógyítható percenként. Maximum annyi személyt gyógyíthat egyszerre amennyi a Tsz-jének a kétszerese. Gyógyító ének Mp: 21 E: 1 Varázslás ideje: 1 óra Időtartam: egyszeri Hatótáv: egy személy Mágiaellenállás: - A bárdmagiak egyik legkülönösebbike, szinte alig ismerik néhányan, azok is mind északi bárdok és Alborne lelkes hívei. Így igaznak látszik a feltételezés, hogy Alborne segítségével használhatják csak a varázslatot világi prófétai. A varázslat segítségével ugyanis gyógyítani lehet, de szigorú feltételek mellett: - A gyógyulás mértéke mindenképpen csak 1 Ép (plusz a bárd szintje x 2 Fp). - A gyógyítandónak olyan helyzetben kell lennie, ahogy egyébként is gyógyulna (pl. nyugodt körülmények között feküdnie kell). - A fentiből következik, hogy a sebzés nem lehet olyan, hogy csak papi mágiával lehetne gyógyítani. - A gyógyítandó nem állhat semmilyen átok hatása alatt. - A gyógyítandó jellemében nem szerepelhet a Halál. - A bárdnak a varázslás ideje alatt folyamatosan énekelnie/zenélnie kell, amennyiben az ének/zene megszakad, a varázslat nem sikerül, az Mp elvész és a bárd egy hétig (5napig) nem próbálkozhat újra a varázslattal. - Egy sebesülésre a varázslat csak egyszer használható. A varázslat sikere nem biztos, Alborne (a KM) kegyétől függ, csakúgy, mint az, hogy valaki képes-e megtanulni a varázslatot. Latjuk tehát, hogy a varázslat nem igazi gyógyítás, mivel az adott helyzetben az magától is bekövetkezne, hanem csak annak meggyorsítása. Sikeres varázslat esetén az áldozat gyógyulása folytatódik, tehát nem kell napokat várni, amíg elkezd gyógyulni, hanem, úgy vesszük, mintha ez már megtörtént volna, hiszen már egy Ép-t gyógyult is. Fénymágia Hajlított fény Mp: 10 E: 1 Varázslás ideje: 5 szegmens Időtartam: 2 kör Hatótáv: 12 láb Mágiaellenállás: - A varázslat alkalmazásakor a bárd kijelöl egy 1-szer 1 lábnyi síkot a levegőben, amelyen a fénytörés törvényeit ő szabályozza a hatóidő lejártáig. Például lehetséges a varázslattal egy kanyarodó folyosó kanyarjába benézni, anélkül, hogy minket meglátnának, de lehet tükörként is használni. Gyakorlatban leginkább úgy képzelhetjük el a varázslat működését, mintha az adott síkba belepő fénysugarakat a bárd meghajlítana. Képáthelyezés Mp: 6 E: 1 Varázslás ideje: 3 szegmens Időtartam: 1 perc/szint Hatótáv: 20 láb Mágiaellenállás: - A bárd ezen varázslatával anélkül figyelhet ki valamit, hogy feltűnést keltene a bámulásával. A 20 m-es sugáron belül bármilyen pozíciót megjelölhet figyelési pontként, feltéve, hogy ő maga látja azt a pontot. Ha ezt a varázslatot használja, akkor az eredeti, a szemével látott képet nem érzékeli és a hangokat is a saját helyéről hallja. Ezzel a varázslattal a vakság nem szűntethető meg. A varázslat másra is elmondható, de önkéntes beleegyezést kíván és ekkor nem 6, hanem 10 Mp-t igényel. Tolvajlámpás Mp: 3 E: 1 Varázslás ideje: 2 szegmens Időtartam: 10 perc/TSz Hatótáv: a bárd Mágiaellenállás: - Néha előfordul bárdokkal is, hogy olyan helyeken fordulnak meg, ahol sötét van, de a valami nagyobb világító eszköz túlságosan feltűnő lenne, a kis tolvajlámpások pedig azt a veszélyt hordozzak magukban, hogy ha valamely csekély iskolázottságú városi őr véletlenül rábukkanna az ártatlan utazó holmijában, az szemében rögtön valamiféle elvetemültség bizonyítéka lenne, amely pedig vidéktől függően szigorú eljárásokat vonna maga után. Logikus ötlet, hogy a bárdok, akik a fénymágiát olyan behatóan ismerik, nem tudnának-e erre megoldást. Nos, Zalik Merefeleni, a neves al abadanai bárd ötlötte ki a Tolvajlámpás varázslatot. Az alapötlet az, hogy a bárd szemét, ha egész nap kint a szabadban tartózkodik, akkor rengeteg fény éri. A varázslat segítségével ennek a fénynek egy részét tudja a bárd kisugarozni éjszaka. Természetesen ez azt is jelenti, hogy ha a bárd éjszaka ezt a varázslatot akarja használni, akkor előtte legalább a nap egy részét a szabadban vagy valamilyen fényforrás közelében kell töltenie. A bárd egy éjszaka legfeljebb háromszor használhatja a varázslatot, amelyet a hatóidő lejárta előtt természetesen bármikor megszakíthat. A bárd szeméből sugárzó fény erőssége 1, ha a nappali fényerősség 1-5 között volt, 2, ha a nappali fényerősség 6-10 között volt, 3, ha a nappali megvilágítás 10 E-nél nagyobb volt. Ezt a bárd semmiképpen nem tudja növelni, kisebb természetesen lehet. A fénypászma az erősségének megfelelő méterig világít. A bárd, amikor a varázslatot alkalmazza, akkor csak oda lát, ahová a fénypászma világít, de oda nappali fénynek (15E) megfelelő élességgel. A fénypászma nyílásszögét a bárd választja meg, 10 vagy 30 fok lehet. Ha a bárddal vannak társai természetesen ők is látják azokat a dolgokat, amiket a bárd fénypászmája megvilágít. A fénypászma fizikai sebzést nem okoz, legfeljebb rémületet kelt az éjszakai zajokat keresőben, ha az íróasztal vagy pénzszekrény mellett sárgás fénnyel világító szemű alakra bukkan... Valóság felfedése Mp: 12 (2 Mp/E) E: 2 Varázslás ideje: 5 szegmens Időtartam: 2 kör/TSz Hatótáv: látótávolság Mágiaellenállás: speciális A bárd, vagy akire rámondta a varázslatot, meg tudja különböztetni az illúziót a valóságtól, ha az E nagyobb a célpont varázslaténál. Pl.: egy bárd egy amorf szörnyeteget varázsol valaki elé. Ha az illetőn működik a Valóság felfedése, ugyanezt az amorf szörnyet fogja látni, de tudni fogja, hogy ez nem a valóság. A varázslattal a láthatatlanság is leleplezhető, az előzőekben ismertetett módon, ha a láthatatlanság nem hat az asztrál- vagy mentálsíkon. Villantás Mp: 1 E: 1 Varázslás ideje: 1 szegmens Időtartam: egyszeri Hatótáv: 10 láb/TSz Mágiaellenállás: - A bárd egy általa kijelölt helyen egy hirtelen villanást idézhet elő ezzel a varázslattal. Aki belenéz, az k6 körre megvakul a hirtelen fénytől. Természetesen ez a bárdra is vonatkozik, tehát vagy el kell fordulnia, vagy be kell hunynia egy pillanatra a szemét vagy rá is érvényes lesz a k6 kör vakság. Természetesen nem csak egy emberre hat, hanem az összes jelenlévőre. Dalmágia Varázslat neve Mp E Mp/E Varázslás ideje Időtartam Hatótáv ME Gyógyítás dala 7 5 2 / Fp 1 perc lásd leírás 10 láb - Gyógyító ének 21 1 - 1 óra egyszeri 1 személy - Fénymágia Varázslat neve Mp E Mp/E Varázslás ideje Időtartam Hatótáv ME Hajlított fény 10 1 - 5 szegmens 2 kör 12 láb - Képáthelyezés 6 1 - 3 szegmens 1 p/TSz 20 láb - Tolvajlámpás 3 1 - 2 szegmens 10 p/TSz a bárd - Valóság felfedése 12 2 2 5 szegmens 2 k/TSz látótáv spec. Villantás 1 1 - 1 szegmens egyszeri 10 l/TSz -
 
Zene
 
Idő:
 
Vélemény?
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
A legjobb helyek:
 
Ynev
 
Egyebek
 
Fegyverek, páncélok
 
Kalandmesternek
 
Istenek
 
Bestárium
 
Varázstárgyak, ereklyék
 
Karakterlapok
 

Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal