magus-site
magus-site
Men
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Erre tved rnyak
Induls: 2005-01-23
 
Fajok
 
Harcos Fkaszt
 
Szerencsevadsz Fkaszt
 
Harcmvsz Fkaszt
 
Pap Fkaszt
 
Varzshasznl Fkaszt
 
Mgia
 
Pszi
 
Tzvarzsli mgia 1.

Tzvarzsli varzslatok 


  A tzmginl elg sok bakit lehet szrevenni. Az iskolaformknl s a szabad elemi formknl a manamennyisget s a varzslsi idt is rosszul tntettk fel. Az sszes iskolaforma s szabad elemi forma alaperssge 4 mana-pont. A varzslsi idejk 1 szegmens. Erstsk mindegyiknek 4 mana-pontonknt trtnik. Ez all kivtel a „tzhullm” nevezet varzslat. Ez a kis mdosts az sszes tzmgit hasznl kasztra vonatkozik. Valamint minden tmad tzvarzslat hattvja 20 lb sugar kr.

  Az itt lert varzslatokat csak a fny svnyn jr tzvarzslk ismerhetik meg. j tzvarzslatot csak a fny svnyn jr tzvarzslk dolgozhatnak ki. Egy varzslat teljes kidolgozsa 2 Kp-ba kerl.


   Tzelementl
Mana-pont: 20/40
Erssg: 20/40
Sebzs: 3k6/5k6
Varzslsi ideje: 1 kr
Idtartam: szint/kr
Hattv: nmaga
Mgiaellenlls: -

  A varzslattal tz szolgv, illetve tzharcoss kpes talakulni a tzvarzsl. Nem vltoznak harcrtkei (kivve a sebzst), kpessgei, kpzettsgei. A fegyvernek sebzshez 3k6, vagy 5k6 jrul. Ha fegyvere mgikus, akkor is kpes a fegyvervel harcolni. A teste, a rajta lv sszes ruha s fegyvere talakul tzz. Ha volt vrtje, akkor nem rvnyesl az SF. A tzvarzslt ekkor csak a mgikus fegyverek sebzik. Ellene csak a fegyvernlkli V rvnyesl, ha nem mgikus fegyverrel kzdenek ellene. Minden vz alap varzslat k6 Sp-t okoz a tzvarzslnak. Ebben a formban lovagolhat fnixen, ha az megengedi.:)


   Fnysugr
Mana-pont: 25 Mp
Erssg: 15 E
Sebzs: szint*k6
Varzsls ideje: 1 szegmens
Idtartam: szint/kr
Hattv: 20 lb
Mgiaellenlls: -

  A tzvarzsl bal mutatujjbl egy fnysugr tr el, melynek C-je 30. Ezt kpes a tzvarzsl tapasztalati szint krig irnytani. Ha egyszer mr eltallta az ellensget, akkor elg gyorsasgprbkat dobnia, hogy rajta tartsa ellensgn a sugarat. Ha elrontja a prbt, akkor a kvetkez krben jra cloznia kell.


   Tzgmb
Mana-pont: 36 Mp
Erssg: 10 E
Sebzs: 3k6+6k6
Varzsls ideje: 3 szegmens
Idtartam: egyszeri
Hattv: 20 lb
Mgiaellenlls: -

  Ez a varzslat egy tzgmbt indt meg a tzvarzsl ellensge fel, aki csak gyorsasgprbval vdekezhet. Ha megdobja a kpessgprbt, akkor is veszt 6k6 Sp-t s mindazok, akik a hatsugron bell tartzkodnak. A robbans hat mteren bell rezteti hatst.


   Megnylik a fld
Mana-pont: 95 Mp
Erssg: 10 E
Sebzs: hall
Varzsls ideje: 6 szegmens
Idtartam: 5 kr
Hattv: 20 lb
Mgiaellenlls: -

  A tzvarzsl megnyitja a fldet egy ponton, melynek tmrje egy mter lesz. Aki belekerl a lvba, az rgtn lett veszti. Kikerlsre md nincs s az ldozat szrnyet hal.


   Mgikus tz
Mana-pont: 6 Mp
Erssg: 1 E
Sebzs: k6
Varzsls ideje: 1 szegmens
Idtartam: lsd a lerst
Hattv: 20 mter
Mgiaellenlls: -

  A varzslattal olyan tzet idz a tzvarzsl, amely sebzi a tlvilgi lnyeket is. Pldul: a dmonokat s a szellemeket. A tzet a hat iskolaformval s a szabad elemi formkkal hasznlhatja egytt. Ez all kivtelt jelent a tzhullm. Az idtartam az eredeti varzslatok szerint alakul. A sebzs a „Ktelez p veszts” tblzat szerint szmoljuk ki. Mg szellemeknl is. Pl.: a tzvarzsl megidz egy 6E-s tzcsvt, ez 36 Mp. Kidobja a sebzst 18 Fp. A tzvarzsl egy hatyst vett clba s az vesztett 6 p-t. (3Fp=1p). Termszetesen az lholtnak ettl mg nincs Fp-je. Csak a varzslat sebzst szellemeken gy tudjuk kiszmolni. Br a szellemek s a dmonok srlnek ettl a tzfajttl, mgsem gyullad meg a testk.

Tzzna

Mp: 15
Erosseg: -
Sebzes: -
Idotartam: 1 perc/szint
Varazslas ideje: 5 kor


A tuzvarazslo kepes ezen modszer segitsegevel zonajat kiterjeszteni,
mintegy tavolbahatni. Letrehozasa kozben a vegrehajto elmeje a keresett
tuz jelenlete utan kutat. Ehhez nem kell ismernie az elerendo helyet,
eleg, ha a nevet tudja (valamelyik a ketto kozul). Ezt az 5. kor vegere
mindenkeppen megtalalja, ha letezik. Ha a tuzvarazslo altal meghatarozott
helyen nincs tuz, akkor a mana-pontok elvesznek es a felhasznalo biztos
lehet benne, hogy az adott helyen nincs gyertyanal nagyobb (tehat
legalabb 1 E-s) tuz. A varazslat hatotavolsaga tapasztalati szintenkent 10
km sugaru kor. A varazslat ideje alatt a tuzvarazslo transzhoz hasonlo
allapotban van.
Ha az elmeje megtalalta a keresett tuzet - mely lehet elemi, vagy
kozonseges - akkor a fenyerossegenek hataraig mindent lat es hall. A
fenyerossegen kivul levo dolgok szamara tejesen lathatatlanok, az onnan
erkezo hangokra teljesen suket.
a zona massik nagy elonye, hogy az idotartam lejartaig barmilyen
varazslat letrehozhato benne, hatotav a fenyerosseg. Nagy haszna van
termeszetes tuzeknel a Hideg tuz varazslatnak, mellyel az alapul szolgalo
tuz fenykoret lehet novelni. a kapcsolat azonnal megszakad, ha a tuz
kialszik. A tuzbol Tuzgyujtessel manapontok nyerhetok, de ilyenkor semmi
massal nem foglalkozhat a tuzvarazslo. Szent tuzek , temlomokban levo
szentelt orokmecsesek es az olyan tuzek, amin Szertartass, vagy Aldas   
varazslat hat nem kepezhetik a varazslat targyat.
                                                    (Nyultol)


Tz zes

Mp: 50
Erosseg: 18
Varazslas ideje: 1 kor
Idotartam: 1 perc
Hatotav: TSZ*meter

A tuzvarazslo szintjevel azonos meteren belul nem tud tuz gyulladni, vagy
ha mar eg azonnal elalszik. 10 mana-pontert meghosszabbithato a hatas
1 perccel. A terulet a tuzvarazsloval halad, ami kikerul a hatokorzetbol
nem gyullad be ujra, ha csak valami  be nem lobbantja. Ez lehet magia,
parazs. Tehat egy faklya nem gyullad be, de egy maglya parazsa percek
multan tuzbe lobbantja az uszkoket. A szentelt tuzekre nem hat a
varazslat.

 
Zene
 
Id:
 
Vlemny?
Nv:

zenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
A legjobb helyek:
 
Ynev
 
Egyebek
 
Fegyverek, pnclok
 
Kalandmesternek
 
Istenek
 
Bestrium
 
Varzstrgyak, ereklyk
 
Karakterlapok
 

Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!