magus-site
magus-site
Men
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Erre tved rnyak
Induls: 2005-01-23
 
Fajok
 
Harcos Fkaszt
 
Szerencsevadsz Fkaszt
 
Harcmvsz Fkaszt
 
Pap Fkaszt
 
Varzshasznl Fkaszt
 
Mgia
 
Pszi
 
Dzsadvarzsl

Dzsadvarzsl

Az idk kezdetn lt npek kpesek voltak hasznlni az smgit, a hatalomszavakat. nem voltak kivtelek ez all a Dzsennek sem kik a mentlis befolysols nagymesterei voltak valaha. Mra elvesztettk a kpessgket, hogy hatalomszavakat hasznljanak, s a kevertvr Dzsadokban nyoma sem maradt az si hatalomnak. A Dzsadok kidolgoztk sajt iskoljukat, hogy megmentsk a maradkt annak a mginak mit tisztavr seik elvesztettek.  Ma mr alig egy tucatnyian vannak azok kik hasznlni kpesek a hatalomszavakat. A varzslkat csak az al hamedi Saibaniban kpzik ahova t ves korban veszik fel az ifj varzsljellteket. Az ifjakon mr fiatalon megltszik a tehetsg. A Dzsah papok nvadskor mr mgrzik a gyereken a tehetsget s mikor eljn az tves kor egy templomszolga megjlenik a csaldnl a fpap levelvel s a szlk beleegyezsvel magval viszi a gyereket a Saibaniba. 12 vesen a gyerek specializcit vlaszt magnak. Ez a vlaszts jkeletbb mint az iskola mert eredetileg a fiatalok a klnbz mgiafrmk mellett a Mentlmgikban mlyltek el, seik irnti tiszteletbl. Ma mr a nagy nekromanta Abdul al Sahred hatsra megjelnt a Nekromancia is specializciknt. A nagyhatalm varzslk pedig betekintst nyernek a Drgakmgiba. Annak ellenre, hogy a Dzsah papok vlasztjk ki a gyermeket a varzsl brmelyik istent vlaszthatja vdistennek, de kivtel nlkl a Dzsad istencsaldbl vlasztanak, ritka a ms vlaszts. Ez csak a sajt rtkrendje s ltsmdjtl fgg.

 

Fajok

Dzsenn*, Dzsad**, Ember***, Wier*** ****

 

* A Dzsennek ltalban az si utat vlasztjk

** A Dzsadokat n gy hasznlom mint az embereket se plusz se mnusz

*** A fajba tartozk csak ritkn tagjai a kasztnak

**** Wier csak al Shared ta lehet tagja egy ilyen varzslrendnek, s k kivtel nlkl az al Sharedi tat vlasztjk

 

Kpessgek

 

Er:                            3k6

Gyorsasg:               3k6 (2)

gyessg:                3k6 (2)

llkpessg:         2k6+6

Egszsg:                 3k6 (2)

Szpsg:                   3k6

Intelligencia:            k6+12+kf

Akarater:                k6+12+kf

Asztrl:                     k6+12+kf

 

K:                            2

T:                             15

V:                             70

C:                             0

HM/szint:                 4 (1)

Kp alap:                    7

Kp/szint:                   10

p alap:                     2

Fp alap:                     3

Fp/szint:                   k6

 

Kpzettsgek

 

1 Fegyverhasznlat                                                   Af

Pszi (Kyr metdus)                                                    Mf

2 nyelvtuds (Dzsad, szabadon vlasztott)          Af 5,4

si nyelv ismerete (Dzsenn)                                    Mf

Alkmia                                                                        Af

Irs/olvass                                                                Af

Herbalizmus                                                                Af

Idjsls (Taba el-Ibara)                                          Af

Sebgygyts                                                             Mf

lettan                                                                         Af- nekromanta specializcinak Mf

Balzsamozs                                                               Mf- csak nekromanta specializci

Emberismeret                                                              Mf- csak mentlis specializcinak

Legendaismeret (Dzsad)                                           Af

Vallsismeret (Dzsad)                                               Af

Trtnelemismeret(Dzsad)                                       Af

Rnamgia                                                                  Af

 

Magasabb szinteken kapott kpzetsgek

 

4.      Herbalizmus                                                      Mf

5.      Alkmia                                                               Mf

5.      Rnamgia                                                        Mf

6.      Legendaismeret (Dzsad)                                 Mf

8.      Trtnelemismeret (Dzsad)                             Mf

8.      Vallsismeret (Dzsad)                                      Mf

9.      Drgakmgia                                                   Mf

 

Specializcik

 

Mantlis (si) t:

Ktsg kvl ennek az tnak a kveti vannak a tbbsgben. k az akarater kpessget k6+14+kf-el dobja. Kivtel nlkl ezst ltzetben dszelegnek s nyakukban mindegyiknek ott lg egy nyolcszgre csiszolt Szerpentin, valamint a Tahdzsijuk is ezstssen csillog. A tizedik szintet elrve kpesek lesznek Mp-ot trolni a szerpentin kbe ahonnan azt 1 kr meditci utn ki tudja azt vonni.

Az si t kveti ugyanannyi Mp befektetsvel dupla erssggel tudja ltrehozni a Mentlmgiba tartozo mozaikokat. 20 mteres krzetben megrzi a leplezetlen mentlmgit, de nem tudja beazonostani, hogy honnan szrmazik.

 

Nekromanta (al Sahredi) t:

Az tnak kevesebb kvetje van fiatalsga s a nekrmonacia okozta ellenszenv miatt. A Nekromantk az Asztrl rtkket dobjk k6+14+kf-el. A Nekromantk a forr ghajlat ellenre mind feketbe ltzve jrnak tkletes gmbre csiszolt obszidin fggvel, Tahdzsijuk benfekete.. Az Obszidinra is igaz a mentalistk szerpentin kvnl lertak.

A Nekromancinl lert varzslatokat az eredeti Mp rtk 70%-val tudjk ltrehozni (lefel kerektzve), valamint hasznlni kpesek a Nekromantnl lert varzslatokat szintn 70%-os Mp rtkkel.

 

Fegyverzet

 

Forgatni fegyvert csak a tahdzsit tanuljk, azt sem valami fnyesen, ezt a fegyvert mindig egy aranyozott zsinrra ktve lazn viselik oldalukon. A tbbi varzslval ellenttben nem botot hasznlnak hanem azokra a clokra amikre ms varzslk botjukat hasznljk arra k a Tahdszijukat hasznljk. A Runamginl lert Nekrmontk botja, Rmlet botja, stb. varsztrgyak nluk ez Tahdszival van, szval Nekromantk Tahdzsija, s gy tovbb. A Tahdzsi mgikusnak minsl, de a tulajdonosa (csakis az) brmikor rrhat rnkat illetve (s csakis ) letrlheti azokat, ugyanannyi Mp befektetsvel amennyit a rrs vett ignybe. Egyszerre maximum egy rna szerepelhet a Tahdzsin vagy klnben, az elfojsdik, s jat csak prbk killsa utn kaphat a rendtl. Ha elveszti azonnal vissza kell trnie a rendhez habozs nlkl vagy meg kell keresnie, ez a legbnagyobb szgyen.

 

Klnleges pessgek

 

Klnleges kpessgeik megegyeznek a varzslnl lertakkal.

Ha nincs nluk a kvk (vagy 20 mteres krzetkben)akkor egyanolyan Mp-bl alkalmazzk az Asztrl (si) s Nekromanta (al Sahredi) varzslatokat. Valamint a Mp tltdsk dupla ideig tart.

 

 

Shalafi del Necro

 

 
Zene
 
Id:
 
Vlemny?
Nv:

zenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
A legjobb helyek:
 
Ynev
 
Egyebek
 
Fegyverek, pnclok
 
Kalandmesternek
 
Istenek
 
Bestrium
 
Varzstrgyak, ereklyk
 
Karakterlapok
 

Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!