Kahrei mrnk
ELSZ
Remlem hasznos lesz ez a rvid kis eszmefuttats jdonslt kedvenc kasztomrl. Jmagam nem rgen indtottam az els mrnkm, de mris lvezetes vele a jtk. Rengeteg lehetsget tartogat brmely jtkos szmra, olvasstok el s dntsetek!:) /A lers az T rendszerhez kszlt/
KAHRRL
Maga Kahre sokat emlegetett vros, vrosllam. Mindenki tudja, hogy Ynev technolgiai fellegvra. St sokan taln mg azt is, hogy egy csoport „renegt” Gilron pap tette azz, amiv lett. Honorius Caldinbras, az Els Mrnk vezetsvel telepltek ide Kulemanbl az jt szellem papok. Szndkuk a technikai jtsok az let jobb ttelre val felhasznlsa. A vros manapsg mr igen sokfle npnek (fajnak) ad otthont. A munka hatalmas csarnokokban folyik, brki, aki meg szeretn nzni hogy hogyan kszl az j rja, csapdja, netn nylpuskja - megteheti. Persze az igazi munka nem a jttmentek eltt zajlik… A vrostl nem messze elterl Titkos Mhelyekbe is csak az igazn gretes mrnkk juthatnak be. Itt kszlnek a tzfegyverek; a jr, beszl bbuk s mg ki tudja mi minden…
A MRNKKRL
A mrnkk Kahre arculatt meghatroz szemlyek. Kahre vezeti nem fordtanak akkora hangslyt a vallsi, mint inkbb a technikai tudomnyokra. Az effle tanokat meghagyjk a papkovcsoknak. A mrnkk kpzse alatt a tantk nem csak a klnbz tudomnyokat igyekszenek a tanulkba sulykolni, hanem egyfajta problmamegoldson alapul vilgnzetet is megprblnak kialaktani a tantvnyokban. Eszerint a kahrei mrnk mindig s mindenben az jat, a tkletesteni valt keresi. Alapveten kvncsi, rdekld egynek, akiket akr a teljes letargibl is kpes felrzni egy-egy addig nem ltott szerkezet, plet, vagy akrmilyen j munkamdszer. Az elbbiekbl is ltszik, hogy ezt a kasztot a kreatv, inkbb a technikt favorizl jtkosoknak ajnljuk, akik a mgit csupn segdeszkznek tekintik, akrmilyen forradalmi dolgot visznek is vghez.
PR SZ JTKTECHNIKAI SZEMPONTBL
A mrnkk csakis akkor indulhatnak el kalandozni, ha mg nem jrtak a Titkos Mhelyekben. (Akik mr lttk, hogy mik kszlnek odabent, azokat szp szval vagy - extrm esetben - erszakkal, de mindenkppen maradsra brjk.) Termszetknl fogva nem kedvelik a nehz, slyos fegyvereket, vrteket. Pajzsot, sisakot soha fl nem vesznek, vrtet is csak brbl kszltet trnek meg magukon. Inkbb a trkks, de techniks fegyvereket (pl. kahrei nylpuska) kedvelik. Az egyedi fegyvereket a KM-el egyeztetve kell kidolgozni. Habr elmletileg pap fkasztak, szerencssebb tolvaj kasztban indtani. Ez persze nem azt jeleni, hogy tnylegesen tolvajok lennnek, de ha a KM engedi..:) Egyszeren azrt, mert a harcmodoruk nagyon hasonl s maga a valls sem jtszik tl fontos szerepet letkben.
INDUL KPZETTSGEK
Mechanika |
2. fok |
Zrnyits |
35%
Mechanika |
2. fok |
Zrnyits |
Mrtan |
2. fok |
Csapda, titkos ajt keress |
15%* |
Szmtan |
2. fok |
Csapda leszerels |
35%* |
ptszet |
2. fok |
Iparzs(rs, kovcs) |
2. fok |
Sebgygyts |
2. fok |
Csomzs |
2. fok |
* A mechanikus mkds ajtk, csapdk esetn |
Ghery tollbl! | |
|
 |
Zene |
|
| |
 |
Vlemny? |
|
| |
 |
A legjobb helyek: |
|
| |
 |
Ynev |
|
| |
 |
Egyebek |
|
| |
 |
Fegyverek, pnclok |
|
| |
 |
Kalandmesternek |
|
| |
 |
Istenek |
|
| |
 |
Bestrium |
|
| |
 |
Varzstrgyak, ereklyk |
|
| |
 |
Karakterlapok |
|
| |
|
|