magus-site
magus-site
Men
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Erre tved rnyak
Induls: 2005-01-23
 
Fajok
 
Harcos Fkaszt
 
Szerencsevadsz Fkaszt
 
Harcmvsz Fkaszt
 
Pap Fkaszt
 
Varzshasznl Fkaszt
 
Mgia
 
Pszi
 
Pszi 1.

Napkl

Pszi-pont: 20
Meditcis id: 5 szegmens
Hatid: 1 kr

A kyr pszivel rendelkez varzslk a Dwyll uniban fedeztk fel/fejlesztettk ki ezt a diszciplint. Lnyege, hogy egy kr erejig a varzsl teljes znjban vakit fehrsg tmad a varzsln kvl mindenki szmra.

 

Mentl penge

Pszi-pont: 20+ 4/kr
Meditcis id 1kr+ spec.
Erssg: 18+spec.
Hatid: min. 2 kr
Az egsz lnyege, hogy a varzsl mentlis tmadst indit a cl ellen. Annak a pszionikus pajzsait termszetesen le kell bontania, vagy fel kell ersitenie az alkalmazst, ha sikerl akkor a megtma-dottra slyos fejfjs tr. Amely a 3. krre mr fizikai fjdalommal is jr ha az elvti az akarater prbjt. Ez fleg varzshasznlk ellen kivl, mivel a pszi hatsa alatt nem kpes 4 szegmensnl hosszabb ltrehozs mgit alkalmazni. Ha mgis megprblja, akkor annak 45% eslye van hogy rosszul sikerl.

 

Pszeud
Pszip: 5 + lers
Meditci Ideje: 5 szegmens

A diszciplna alkalmazja elklnti s levlasztja Tudata egy rszt: Sajt Intelligencia s Asztrl pontjaibl ad t szmra, miltal nll ltre hvja. A megszletett pszeud Tudat -rviden Pszeud- nem br Anyagi Testtel, nincs is jelen az Anyagi Skon, csak asztrlisan s mentlisan ltezik. A teremtojtol kapott Pszi-pontok tartjk „letben" - szmra ezek jelentik az letero-pontot. Ha Pszi-pontjai elfoglak, a Pszeud meghal.

A Pszeud nem igazi llek, hanem ember ltal ltrehozott letkptelen msolat. Ezrt letereje, azaz a Pszi-pontjai folyamatosan fogynak: minden krben 1 Pszi-pontot veszt, s ez ellen lehetetlen tenni.

A Pszeudnak soha nincs Mgiaellenllsa, csak Pszi-pajzsokkal vdheti nmagt. Minden Asztrl- s Mentlmgia hat r, s gy knnyen teremtoje ellen fordthat. O maga csak ltalnos pszi-diszciplnkat kpes alkalmazni, mgit vagy brmi mst akkor sem, ha teremtoje jrtas benne. Csak olyan ellenfl ellen vetheto be, akit a teremto a diszciplna alkalmazsakor lt - akr termszetes, akr mgikus ton. Amint a Pszeud tjra indult, a vizulis kapcsolatra tbb nincs szksg.
A teremto sajt Pszi-pontjaibl brmennyit tadhat a Pszeudnak, mely ezltal nll Pszi-tevkenysgre is kpes lesz. Jtktechnikailag ppolyan Pszivel rendelkezo lnynek szmt, akr brmelyik karakter, ppgy befolysolhat pszivel vagy mgival, asztrlisan s mentlisan. Az anyag-jellegu varzslatok s diszciplnk viszont nem hatnak r. A teremtojtol kapott pontokbl a Pszeud Pszi-pajzsokat pthet magnak s hasznlhat ms ltalnos diszciplnkat is. Ezltal hatkony fegyverr vlhat.

A Pszeud kpes arra, hogy thatoljon msok pszi-pajzsain, anlkl, hogy azokat lebontan, gy tmntelen Pszi-pontot vesztene. A dinamikus pajzsok egyltaln nem jelentenek szmra akadlyt, a statikusok kzl is csak az kpes meglltani, melynek erossge (E) nagyobb a Pszeud erossgnl. (A Pszeud erossge annyi E, amennyi ppen aktulis Pszi-pontjainak szma). A nla gyengbb statikus pajzsokon a Pszeud 1 kr alatt tjut. Ha bejutott, attl kezdve egyenesen az elmre hathat, azaz diszciplni ellen a Pszi-pajzsok nem, csak a Tudatalatti Mgiaellenlls (TME) vdi ldozatt. Termszetesen asztrl tpus tmadshoz az asztrl-, mentl tpushoz a mentl-pajzson kell bell kerlnie. rdemes azonban gy tartalkalma a Pszi-pontjait, hogy kifel is elegendo maradjon a statikus pajzsokon val thaladshoz, klnben mgttk reked s idovel elpusztul; avagy kockztathat is, remlve, hogy maradk Pszi-pontjaival meglheti ldozatt.

A Pszeud nllsgt, a ltrehozsra ldozott Intelligencia pontok hatrozzk meg: 1 pont esetn csak elore meghatrozott feladatok {cselekvsek, diszciplnk} pontos, gpies vgrehajtsra kpes. (plda!). 2 pont esetn a teremto a cselekedeteket felttelek teljeslshez ktheti, az utasts-sorozatokban elgazsokat is elhelyezhet (plda!). 3 pont esetn a Pszeud nllan mrlegelve, sajt elhatrozsa szerint cselekedhet: teremtoje ppgy „jtszhat" vele, mintha msodik karaktere lenne. A 3 ponttal ltrehozott Pszeud Intelligencija termszetesen nem 3, hanem, annyi, mint teremtoj; a 2-vel s 1-gyel ltrehozott pedig elmletileg

l. A Pszeud ltrehozsra ugyanannyi Asztrl s Intelligencia pontot kell ldozni. Ezeket a teremto ideiglenesen elveszti, s csak akkor kapja vissza, ha a Pszeud „letben” visszatr, s a kt Tudatrsz jra egybeolvad. Ekkor a Pszeud termszetesen megszunik ltezni, a teremto visszakapja Kpessg-pontjait, s a Pszeud megmaradt Pszi-pontjait is. Ha azonban a Pszeud Pszi-pontjai elfogynak, s ezrt „meghal", a ltrehozsra ldozott Intelligencia s Asztrl pontokat a teremto rkre elveszti. Ez a Pszeudk hasznlatnak risi kockzata.

 

 
Zene
 
Id:
 
Vlemny?
Nv:

zenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
A legjobb helyek:
 
Ynev
 
Egyebek
 
Fegyverek, pnclok
 
Kalandmesternek
 
Istenek
 
Bestrium
 
Varzstrgyak, ereklyk
 
Karakterlapok
 

Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!