magus-site
magus-site
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Erre tévedő árnyak
Indulás: 2005-01-23
 
Fajok
 
Harcos Főkaszt
 
Szerencsevadász Főkaszt
 
Harcművész Főkaszt
 
Pap Főkaszt
 
Varázshasználó Főkaszt
 
Mágia
 
Pszi
 
Adron pap

                                       Adron

 

 

(Ez a kiegészítő feltételezi a Papok paplovagok hivatalos kiegészítő ismeretét. Azt nem helyettesíti, kiegészíti csupán.)

 

Adron. A tiszta, elemi fény és a mágia istene. Uralma alá nem kevesebb tartozik, mint a mindenséget átitató energia, a varázslatoknak erőt adó mana. Származásáról keveset tudni, egyben azonban a vallásmagyarázók egyöntetűen egyetértenek. Ősi eredetű. Ősibb talán magánál az anyagnál is amiből a teremtés hajnalán az Istenek felépítették Ynev-et. Szent helyei nincsenek, ellenben mindenütt ott van, ahol tiszta, fehér fény világít. A hozzá intézett imákat ilyenkor mindig meghallja.

A pyarroni panteon egyik nehezen értelmezhető személyisége. Tetteit sosem irányítják érzelmek, hiszen azoktól teljesen mentes, szinte már elemi entitás. A logika, az észérvek voltak mindig a fegyverei. Ezt az életmódot papjaitól is szigorúan megköveteli. Hosszas meditációkkal kell megszabadulnia a legkisebb érzelmektől is ki Adron útjára lép.

Hősei, nagy tetteket végrehajtó, emlékezetes követői ritkák. Papjai szeretnek a háttérben meghúzódni és onnan irányítani a történéseket. Talán az egyetlen, kit a történelemkönyvek említenek Ute Betan volt, aki a Dúlás idején a kráni tizenhármakkal vívott varázspárbajban pusztult el. A közéletben rejtélyesek, visszahúzódók, de ha a uruk ellen emelnek szót mindig vasszigorral lépnek fel.

Adron megnyilvánulásainak tekintik az Ynev-en fellelhető managócokat. Papjai ezeket a gócokat kötelességüknek érzik tisztán tartani az ártó mágiától, mi megrontani akarná azt. Adron az élet minden formáját tisztának és értékesnek tartja. A halál szolgáit, akik az élet elpusztításában lelik örömüket ezért ősellenségeinek, ezzel együtt pusztítani való mételynek tekinti. Papjai e szent küldetésben élik mindennapjaikat és azt, ki uruk megcsúfolásaként fekete mágiát mer használni – ide értve a papok halál szféráját is – azonnal és menthetetlenül elpusztítják. Beszélik szoros kapcsolat fűzi őket az inkvizícióhoz.

Még a Szent Szék sem lát bele igazán, hogy hogyan is épül fel Adron egyháza. Amit tudni lehet az az, hogy papja rejtett kolostorokban élnek és innen indulnak küldetéseikre. Hogy mikor, ki és miért indul el, azt senki sem tudja megmagyarázni. Mikor Adron papjait kérdezik erről mindig ugyanaz a válasz: „Isten akarata szerint.” Néhány dolgot az évek során azonban sikerült kideríteni és ezek meglepő képet festenek az egyházról.

Adron egyházát négy apostol – egyesek szerint öt, de ezt sosem bizonyították – irányítja. Az apostolok rejtélyes, mitikus alakok, kiknek eredetét általában a hatodkorra teszik. Mindegyik apostol kialakította a maga útját, amin Adron céljait beteljesíteni igyekszik. Ezek az utak nem különülnek el egymástól élesen, de meg lehet különböztetni őket. Adron mindegyiket egyformán részesíti kegyében, rivalizálás nincs. Mindegyik útnak ugyanaz a célja, csak máshogy tör az elérésére. A halál szolgáinak elpusztítása az elsődleges anyagi síkról. Csak két apostolnak tudjuk a nevét. Az egyikük védelmezte meg Ute Betan lelkét, amikor a tizenhármak legyőzték a kegyeltet és lelkének elpusztításán munkálkodtak. Érdekes, hogy míg a hős elbukott, az apostol nemcsak végrehajtotta küldetését, hanem nagy szerepet vállalt abban, hogy a tizenhármak visszatértek Kránba. Az ő neve Garamian testvér. A Dúlás óta még bizonyíthatóan feltűnt egyszer az Elátkozott Vidék egyik nagy csatájában is, mikor egy energiaviharból több ezer káoszlény szabadult el. Szemtanúk szerint egyetlen intésére tűnt el az energiavihar…


 

Döntnökök

 

A döntnökök rendje a legjelentősebb Adron egyházában. Ők azok, akiket a külvilág Adron papjaként említ és ők azok, akik az inkvizícióval aktív kapcsolatot tartanak. Ellátják a szent helyek védelmét és küldetéseket hajtanak végre, hogy a halál szolgáit mielőbb pokolra jutassák. Feladatuk még a nyilvános és titkos térkapuk felügyelete is. Ha egy kaput Adron papjai tartanak karban, az átutazó biztos lehet abban, hogy oda érkezik ahova elindult és nem valamilyen daemonikus síkra. A többi rend általában belőlük választja ki tagjait.

Fontos, hogy minden Adron papnak kiemelkedő tulajdonsága az asztrál főértéke. Erre mindig 14+k6+kf-fel dobnak a karakteralkotáskor.

Elsősorban mágiával űzik el a gonoszt. A világi fegyverek éppúgy zavarják őket mint a harci ismereteik hiánya az ellenfelüket. Ha mégis fegyvert kell ragadniuk ritkán forgatnak rövidkardnál nagyobb fegyvert.

Harcérték:

: 4          : 15

: 70        : 0

Hm/szint: 6(2)

Képzettségek:

Tanulmányaikat hangyaszorgalommal és hihetetlen kitartással végzik. Néha még mágikus, vagy pszionikus képességeket is felhasználnak a tanulás folyamata alatt. Ezért - noha rengeteg képzettséget elsajátítanak – a papoknál megszokott 10 kp szintenként jár nekik, kp alapjuk azonban nincs.

A papok általános leírásán kívül a következő képzettségeket tanulják Adron papjai

Különleges képességek:

Adron döntnökei képesek a papi mágia Élet, Lélek szférájába tartozó összes varázslat alkalmazására. Kis és Nagy Arkánum egyaránt. Adron a fény ura is és ezért papjainak hatalmat ad a fény felett. Ez játéktechnikailag annyit jelent, hogy Adron papjai képesek a bárd mágia fénymágiájának használatára. Képesek továbbá megérezni, ha a közelükben fekete mágiát használnak. A varázslat manaigényének megfelelő méter távolságból ezt megérzik. Ha a fekete mágia 100 Mp-nál többet emészt fel, akkor több mérföld távolságról is felfigyelnek rá. Adron jelentős hatalmat biztosít papjai számára a mágia terén. Ez játéktechnikai szempontból azt jelenti, hogy szintenként 9 Mp-ot kap. A hit alkalmazásakor úgy kell tekinteni, mintha hit képességük eggyel nagyobb lenne. Amikor 2. szinten lesajátítják a mágiahasználat mesterfogásait képessé válnak a varázslói mágia két iskoláját. Ez általában az Asztrál és Mentál mágia, de ettől természetesen el lehet térni. A jelmágia és a necromancia tiltott a számukra.


 

Figyelők

 

Ők azok, akik karddal szolgálják urukat. A mágia urának papjaiként roppant mértékben értenek a mágia misztériumához, de ezt nem mélyítik el, hogy a harci technikájukat tudják csiszolni helyette. Adron egyházában szerepük igen jelentős, de létszámuk alacsony. Az egyház amolyan fanatikus fejvadászokként használja őket a gonosszal vívott háborúban. Nem kell itt persze a lélektelen orvgyilkosokra gondolni. Ők sokkal inkább mindenre elszánt ítéletvégrehajtók. Sokban hasonlítanak Uwel bosszúszektáira, de azokkal ellentétben jóval körültekintőbben járnak el. Általában csak a kiszemelt bűnöst pusztítják el és nem az egész várost vele együtt.

Papi identitásukat ritkán adhatják ki, ezért csak ritkán használnak mágiát küldetéseik alatt. Elsősorban fegyverrel intézik el a rájuk kiszabott feladatot.

Harcérték:

: 5

: 17

: 72

: 0

Hm/szint: 8(3)

Képzettségek:

Tanulmányaikat hangyaszorgalommal és hihetetlen kitartással végzik. Néha még mágikus, vagy pszionikus képességeket is felhasználnak a tanulás folyamata alatt. Ezért - noha rengeteg képzettséget elsajátítanak –  szintenként 7 Kp és 15% jár nekik, kp alapjuk azonban nincs.

1.

Alkímia

Af

1.

Mágiahasználat

Af

1.

Legendaismeret

Mf

1.

Sebgyógyítás

Mf

1.

Ősi Nyelv ismerete

Af

2.

Élettan

Af

2.

Mágiahasználat

Mf

4.

Herbalizmus

Af

6.

Alkímia

Mf

7.

Ősi nyelv ismerete

Mf

Különleges képességek:

Adron figyelői sok tekintetben hasonlítanak a harcos papokra, de tőlük eltérően ők teljes mértékben elsajátítják a papi mágia fogásait. A kis és Nagy Arkánum összes varázslatát használhatják az Élet és Lélek szférából. Általános tendenciának tűnik, hogy a figyelő felszentelésekor kap egy hosszúkardot, amire a kolostor nagymestere mond áldást és szenteli fel. Ezek a kardok mind-mind egyedi varázstárgyak. Sohasem érezni rajtuk mágiát, de játéktechnikailag varázstárgyként kezelendőek. Törhetetlenek a gazdájuk haláláig és képesek átvágni a legkeményebb acélt is. Élezni, kezelni nem kell, de a pengéje sötétben enyhén derengő fénnyel világít. Ez a kard, amíg tulajdonosa kezében van megvédi őt a daemonok ártó mágiájával szemben. Egyedülálló módon tulajdonosának a TME-sát szintenként 6-tal emeli, de csak a daemonok asztrál és mentál mágiájával szemben. Általában ezt a kardot tanulják meg a legjobban forgatni, de ezt már az egyház falain kívül kell elsajátítaniuk. A figyelők szintenként 6+k3 manapontot kapnak – illetve lásd hit kiegészítés – és használhatják a bárd fénymágiáit is. Ez utóbbi tulajdonságuk tette őket rettegetté a sötét mágiát űzők szemében.


 

Fényhozók

 

A fényhozók Adron egyházának a legrejtélyesebb tagjai. Ők általában nem hagyják el a kolostorok mélyét, de ha mégis, akkor nagyon jó okuk van erre. Ők inkább tekinthetők varázslónak, mint papnak. Szertartásokat nem celebrálnak, miséket nem tartanak, de töretlen húséggel szolgálják urukat. Egyik híres alakjuk egy dorani követ, aki nem kevesebb mint öt órán keresztül állta a toroni mágusok támadását a legutóbbi zászlóháborúban. Hogy nem gyűrték le maga volt a csoda, de az még inkább, hogy amikor megérkezett két testvére, hogy segítse a harcban képesek voltak a toroni mágusok hatalmát megroppantani. Beszélik azóta is fehér fény izzik a toroniak szemében. A rend feladatairól keveset tudni. Mágiájuk egyedi. Nem hasonlít sem a dorani, sem a lar-dori mágiaiskolákra, de hatékonyságban néha fölül is múlja azokét. Céljaik éppoly rejtélyesek mint ők maguk. Nem egyszer történt, hogy névtelen földesurak mellé álltak, amikor bajba keveredtek és szó szerint percek alatt elintézték a problémát.

A fényhozók soha nem nyúlhatnak fegyverhez. Felszenteléskor szigorú fogadalmat tesznek, miszerint világi fegyvereket sohasem használnak, ezért értelmetlen harcértékről beszélni. Elképzelhetetlen és sohasem történt meg, hogy egy fényhozó megszegje ezt az esküjét. Valószínűleg elveszítené ura bizalmát és ezzel együtt varázshatalmát. Egységesen a következő értékek mondhatóak el:

Harcérték:

: 5+ intelligencia 10 feletti része és semmi más

: nincs

: 70 szintenként egyel nő

: 10 szintenként egyel nő

Hm/szint: nincs

Képzettségek:

Tanulmányaikat hangyaszorgalommal és hihetetlen kitartással végzik. Néha még mágikus, vagy pszionikus képességeket is felhasználnak a tanulás folyamata alatt. Ezért - noha rengeteg képzettséget elsajátítanak –  szintenként 10 Kp jár nekik, kp alapjuk azonban nincs.

1.

Ősi nyelv ismerete

Af

1.

2 fegyver használata

Af

1.

1 fegyver dobása

Af

1.

Sebgyógyítás

Mf

1.

Lopakodás, Rejtőzködés

15%

1.

Ugrás, Mászás

10%

3.

Ökölharc

Mf

4.

Nyomolvasás/eltüntetés

Af

4.

Herbalizmus

Af

7.

Ősi nyelv ismerete

Mf

1.

Alkímia

Af

1.

Pszi Adron útja

 

1.

Legendaismeret

Af

1.

Sebgyógyítás

Mf

1.

Ősi Nyelv ismerete

Mf

2.

Élettan

Af

 

Zene
 
Idő:
 
Vélemény?
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
A legjobb helyek:
 
Ynev
 
Egyebek
 
Fegyverek, páncélok
 
Kalandmesternek
 
Istenek
 
Bestárium
 
Varázstárgyak, ereklyék
 
Karakterlapok
 

Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal