magus-site
magus-site
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Erre tévedő árnyak
Indulás: 2005-01-23
 
Fajok
 
Harcos Főkaszt
 
Szerencsevadász Főkaszt
 
Harcművész Főkaszt
 
Pap Főkaszt
 
Varázshasználó Főkaszt
 
Mágia
 
Pszi
 
Chrontis-pap

Chrontis

Chrontis a pyarroni panteon tagja, az Idő és a Mulandóság istene. Akárcsak Uwel, valószínűleg ő is régebben jelen volt Yneven, mint a többi pyarroni isten, és csak később csatlakozott az istencsaládhoz. Szerepe - a mulandóság miatt - látszólag fedi Darton befolyási területét, de Chrontis hatalma nem csak a Halálra terjed ki, hanem a tárgyak, épületek, népek elmúlására is. Papjai számára elérhetővé teszi az Élet, Halál, Természet szférák használatát, valamint biztosít számukra néhány egyedi mágiaformát is. Az istenséget csak papok szolgálják, paplovagjai nincsenek. Egyháza elszórt rendházak sorából épül fel, melyek kapcsolatban állnak egymással. A rendházak vezetői az Idő Vigyázói, akik évente egyszer Pyarronban tanácskoznak az egyház ügyeiről. Minden rendház maga intézi ügyeit, a Vigyázók egymást egyenrangúnak tekintik, nem is próbálnak parancsolgatni - vagy akár engedelmeskedni - egy másik rendház vezetőjének. Parancsot csak az Idő Őreitől fogadnak el, attól az öt embertől, akiket életfogytig választanak maguk közül. Ők alkotják az egyház Felső Tanácsát, amelyik állandóan Pyarronban ülésezik. Közülük maga Chrontis választja ki főpapját, a Felső Tanács fejét, képviselőjét a Papi Székben, az Idő Urát. Ezt a kiválasztott testi-lelki változásként éli meg, az isten ilyenkor ugyanis átlényegíti hű szolgáját. Az a pap, akit Chrontis kegyelme ér, és főpapjává válik, átlényegülése előtt általában túl van hatvanadik életévén, de gyakran ennél jóval idősebben kelti fel az isten figyelmét. Megvilágosodása során megfiatalodik, és mindaddig örökifjú és potenciálisan halhatatlan marad, amíg ki nem esik istene kegyéből. Ez viszonylag ritkán történik meg, és a főpapokat többnyire előbb teríti le a gyilkos acél vagy az ellenséges mágia, semhogy istenük megvonja tőlük jóindulatát. Ez idő szerint az Idő Ura az ilanori származású Giddas Anrem, immáron majd’ ötszázadik éve. Suttogják, a főpap számára az idő többé nem akadály: abban az időben jelenik meg, amelyikben akar, láthatja az elfek érkezésétől kezdve Ynev végóráiig bármelyik eseményt.

Chrontis-pap:

Komor, méltóságteljes férfiak, hagyományos, szürke vagy kék öltözetükről messziről felismerhetők. Szent szimbólumuk az Idő végtelenségét megjelenítő középen megtekert, majd összeillesztett végű ezüstcsík (a Földön ezt Möbius-huroknak hívják). Ezt nyakukban vagy csuklójukon hordják, az Idő Ura pedig fejékként viseli - erre egyedül neki van joga, mindenki más számára tilos. Játéktechnikailag megegyeznek a Pap kaszttal, azonban 1. TSz-en megkapják az Időjóslás és a Thennasjárás (erről még lesz szó) alapfokát. Fegyverként csak egykezes fegyvereket használnak, vértet, pajzsot soha nem hordanak.

Különleges képességek:

képesek használni a szakrális mágia Élet, Halál, Természet szférájának varázslatait, valamint az istenük által nyújtott egyedi mágiát, továbbá a varázslói Időmágiát;
1 szegmenses koncentrációval megtudják a pontos időt, ezt a továbbiakban két órán keresztül folyamatosan érzékelik;
életük Chrontis kegyéből kétszer olyan hosszú, mint az átlagos halandóké, a korkategóriák is eszerint alakulnak.

Thennas:


Az Idősík. Chrontis birodalma, valahogy úgy, ahogy Noiré az Antiss. A papok itt képesek barangolni az Időút nevű varázslatukkal (ld. alább), a következőképpen:

Thennasjárás Af: a pap a múltba (sikeres Akaraterő-próba után) (TSz+Akaraterő)x25 évre mehetnek vissza, a jövőbe pedig -4-gyel nehezített Akaraterő-próba után (TSz+Akaraterő)/2 percre mehetnek előre.
Thennasjárás Mf: az Akaraterő-próbákhoz az előző módosítókon túl +2 jár (múltba +2, jövőbe -2), az idők pedig duplázódnak.

Mind a múltat, mind a jövőt csak érzékelik, befolyásolni nem tudják. A jövőbe történő út után a Summarium Aquir varázstárgyak - Useb-het fejezetében leírtak érvényesek. A varázslat során a pap csak időt, nem helyet változtat, tehát csak azt látja, ami a tartózkodási helyén történt vagy történni fog.


Mágiaelemek

Chrontis mágiája

Kis Arkánum Litániái

Időút

Mana-pont:
3
Erősség: 25
Varázslás ideje: 1 perc (6 kör)
Hatótáv: önmaga
Időtartam: tetszőleges

A pap ezzel a varázslattal képes feljutni az istenének alárendelt síkra, a Thennasra. A varázslás ideje alatt egyfajta transzba süllyed, amiből csak legalább egy Fp-t sebző „zavarással” lehet kizökkenteni. Az Időtartam tetszőleges, azaz a pap addig figyeli a múlt vagy jövő történéseit, amíg óhajtja.

Mozdulatlanság

Mana-pont:
12/fő
Erősség: 20
Varázslás ideje: 5 szegmens
Hatótáv: 20 láb sugarú kör
Időtartam: 3 kör

A varázslat hatásában megegyezik a mozaikmágia Mentálmágiájának Mozgásközpont Bénításával, azzal a kitétellel, hogy ebben az esetben sem mágiát, sem pszit nem lehet használni. A hatás ellen nincs mágiaellenállás, mivel nem asztrális vagy mentális úton hat, hanem az időt lassítja le az áldozat számára oly mértékben, hogy az már bénultságnak hat. Az áldozat a varázslat ideje alatt nem érzékel semmit, egyetlen villanásként éli meg a 3 kör eseményeit.

Nagy Arkánum Rituáléi

Múlandóság

Mana-pont:
3/kg
Erősség: 15
Varázslás ideje:
1 kör
Hatótáv: 20 láb sugarú kör
Időtartam: végleges

A mágia hatására a kijelölt tárgy vagy élőlény semmivé omlik. Egész pontosan elemi állapotú energiává, ami nyomban szétoszlik. A hatást öregítéssel éri el: a kiszemelt tárgy vagy lény szélsebesen vénülni kezd, majd porrá omlik, végül energiává alakul, minden fényjelenség nélkül. Az élőlények mentális ME-re jogosultak vagy beleegyezhetnek a mágia alkalmazásába. Erőszakos használata fekete mágia. Csak egész tárgyak (lények) lehetnek célpontok.


Idővihar


Mana-pont: 140
Erősség: 70
Varázslás ideje: 2 perc
Hatótáv: 500 láb sugarú kör
Időtartam: 1 perc

Bizton állíthatjuk, hogy a varázslat az egyik legpusztítóbb mágia Yneven. Az alkalmazó pap kétperces kántálása után magasan feje felett szürke felhő jelenik meg, mely gyorsan nő. 1 percig tágul, iszonyú dübörgéssel, majd, amikor elérte az egy mérföldes átmérőt, mindent magába szippant. A minden tényleg minden: a varázslat helyén egy mérföld átmérőjű körben csupasz, sík talaj marad. Hegyeket, tornyokat, várakat, városokat, mindent magába szív. A belekerült dolgok egy másik időben jelennek, meg nem feltétlenül mind ugyanabban. Ezt a KM joga eldönteni. Helyet nem változtatnak, csupán időt. A pap körönként Akaraterő-próbát köteles dobni -2-vel, melyet ha egyszer is elvét, az örvény őt is magába szippantja - ez egyébként nem történik meg. Tehát sikeres próbák esetén a végeredmény egy teljesen (!) sík, 1 mérföld átmérőjű terület, melynek középpontjában a pap áll. Amennyiben a pap egy hegytetőn vagy más magaslati ponton hajtja végre a varázslatot, a zuhanás következményei alól természetesen nem mentesül.

Reinicke Tamás tollából!

 
Zene
 
Idő:
 
Vélemény?
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
A legjobb helyek:
 
Ynev
 
Egyebek
 
Fegyverek, páncélok
 
Kalandmesternek
 
Istenek
 
Bestárium
 
Varázstárgyak, ereklyék
 
Karakterlapok
 

Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal