magus-site
magus-site
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Erre tévedő árnyak
Indulás: 2005-01-23
 
Fajok
 
Harcos Főkaszt
 
Szerencsevadász Főkaszt
 
Harcművész Főkaszt
 
Pap Főkaszt
 
Varázshasználó Főkaszt
 
Mágia
 
Pszi
 
Síkok

Síkok
(Lord RuFuS)

Nagyon jó kiegészítés, bár hosszú és terjedelmes egy pár pillantást érdemel. Nekem kifejezetten tetszett. Bár íróit nem ismerem, becsülöm őket, hogy ennyit munkálkodtak ezzel az írással.

Síkok

 

A pozitív síkok

 

            Ezen síkok energiáit a jóság és becsületesség építik fel, táplálják és alkotják. Ezeken a síkokon nincsenek olyan értelemben vett istenek, mint mondjuk Yneven, de minden lény hisz valamiben: a jóság hatalmában. Általánosan jellemzik a világos fények és az örök világosság, mivel a három nap közül az egyik mindig az égen van. Ha mégis lemenne, akkor a síklakók küldetésre indulnak a világ többi síkjára, mert tudják: túlságosan is elszaporodott a gonosz.

            A lakók mindig beszédesek, készséggel segítenek a jó istenek paplovagjainak, papjainak, vagy akárkinek, akiknek jellemében megtalálható az élet domináns jellemként (Élet; Élet,Rend; Élet,Káosz) Gyakorta fegyverrel hirdetik a jóságot, s nem egyszer figyeltek meg mágiával harcoló egyedeket is. Általánosan jellemzi őket az, hogy sugárzik belőlük a jóság s a hatlalom, ami bátorságot önt minden lény szívébe, akinek jelleme a fenti háromba tartozik, s elbizonytalanítja az ellentétes jellemeket és néha még sebzi is a halál jellemű ellenfeleket. Ezek a hatások 15 módosítót jelentenek pozitív vagy negatív irányban a harcértékekre illetve 1d3/kör kábító Fp sebzést jelentenek a gonosz ellenfeleknek.

            Leggyakoribb lények az ún. „mennyeiek”, akik kemény harcosok és/vagy varázshasználók, akik a síkok között járhatnak pusztítva a sötétség szolgáit. Egyéb „szörnyek” is élnek a síkokon, akik csak kivételes alkalmakkor találhatóak meg az Elsődleges Anyagi Síkon (a couatl és a ravid). Ebben a leírásban részletes képet alkotnék a mennyei lények néhány fajtájáról és az imént említett „szörnyekről”. Feltűnhetnek ezeken kívül még a félmennyei lények is, akik az Anyagi síkokon a leggyakoribbak, és szigorúan NJK fajok. Lássuk elsőnek a lények statisztikáit és egyéni képességeit!

           

Couatl 

 

Té:100

Vé:180

Ké:50

Cé:30

Sebzés:k3+6 (harapás) 2/kör vagy mágia

Ép:60

Fp:120

AMe:100

MMe:100

Méregell.:imm.

Sebesség: 110(L) 40(Sz)

Pszi: Kyr 10

Pszi-p:77

Mp:140

Int: kimagasló

           

Szépségéről, mágikus hatalmáról és erényeiről ismert és legendássá vált lény. Intelligenciája és jósága miatt tiszteletnek és megbecsülésnek örvend mindazon területeken, ahol a jóság a meghatározó filozófia, és a lény megtelepszik egy időre. Egyike a legszebb lényeknek. Teste egy kígyóé, de a hátán a szivárványszín szárnyak igazán lenyűgözővé teszik. A teste úgy 4 méter hosszú, szárnyai kiterjesztve 5 méternyiek. Beszélik a Közös, a Sárkány és a Mennyei nyelveket, de telepatikus képességgel is rendelkeznek. A couatl képes telepátiával kommunikálni akármilyen hosszan pszi-pont felhasználása nélkül

Varázsolhat a papi Élet és Lélek szférákból, továbbá a varázslói mágiát is alkalmazhatja a nekromancia kivételével. 3 szegmensnyi cselekedetként képes érzékelni a jellemeket Mp ráfordítása nélkül, nincs a hatások ellen Me. Képes két környi koncentrálással síkkaput nyitni a jóság bármely síkjára továbbá az Anyagi síkok bármelyikére. Alakot tud váltani Mp ráfordítása nélkül. Akármivé átalakulhat, ami 4 méternél kisebb. Ismeri minden Yneven ismert és valaha is használt (beleértve a crantait és a godonit) varázshasználói módszert (de nem mindet tudja használni és egyiket sem tudja oktatni); és a következő képzettségekkel bír: Herbalizmus Mf; Vadonismeret Mf; Történelem-, és Legendaismeret Mf.

Harapása 4. szintű idegméregként viselkedik, sikeres Méregellenállás esetén az áldozat k6-ot, sikertelen Me esetén 3k6-ot sebződik – ez átcsúszhat Ép-be. A couatl 2k6+12 sebzést okozhat, ha sikeres támadódobást tesz. Ezzel kipréseli ellenfeléből a levegőt, akit a fulladás is veszélyeztetni fog.


 

Lillend

           

Té: 60

Vé: 135

Cé: 30

Ké: 40

Sebzés: 1k6+4 (kard) 1/kör és 2k6+2 (farok) 1/kör az előbbivel azonos körben is

Ép: 35

Fp: 90

AMe: 90

MMe: 90

Méregell.: 15

Sebesség: 100(L) 55(Sz)

Pszi: Pyar 7 (Mf)

Pszi-pont: 43

Mp: 49

Intelligencia: 17

 

Leginkább ember vagy elf nőre emlékeztet (ritka esetben férfira), de az alteste egy sokszínű kígyóé, madárszerű, tollas farokkal. A tipikus lillend úgy 7 méter hosszú a fejétől a farkáig. Imádja a zenét és a többi művészetet. Az arany és még az étel is kevesebbet jelent számára, mint egy dal, egy történet vagy más mestermű. Ugyanígy egy mestermű elpusztítása vagy a mester veszélyeztetése különösképpen feldühíti. Haragját sokan félik, bár gyakran csak a kedvenc művészete ellenségeivel harcol. Mindemellett nagyon szereti az érintetlen vadont, mert a saját síkjának erdőire emlékeztetik. Időnként csak azért jelenik meg Yneven, hogy otthonához hasonló erdőket keressen. Ugyanúgy védelmezi az ilyen területeket, miknt a művészeket. Előfordul, hogy időnként szövetséget köt elfekkel, hogy együtt vegyék fel a harcot a gonosz ellen. Néha többen is megjelennek ugyanazon a területen, hogy védelmezzék az erdőket. Beszélik a Mennyei, a Pokoli és a Közös nyelvet.

Alapvetően békés teremtmény, hacsak nem bosszút állni érkezett Ynevre. Ekkor hihetetlen vadságot mutat. A varázslataival és a különleges képességeivel zavarja össze ellenfeleit mielőtt közelharcba bocsájtkozna. Ha többen vannak, akkor előre megbeszélt stratégia szerint harcolnak. Tulajdonságik a következőképpen mutatnak, számokban kifejezve: Erő 20, Ügyeség 17, Gyorsaság 18, Állüképesség 15, Szépség 18,  Intelligencia 17, Akaraterő 16, Asztrál 16.

Bárdként alkalmazhatja azok mágiáit a fentebb feltűntetett manapont-mennyiségből. Naponta háromszor képes maga körül átláthatatlan sötétséget képezni, amin az infra-, vagy ultralátások sem hatolnak át. Egy legalább 25-ös erejű fénymágia képes feloszlatni a sötétet, a lillend maga persze bármikor megszüntetheti a hatást. Naponta egyszer képes szót váltani a növényekkel és állatokkal – ám ezek a beszélgetések természetesen nem pontosan úgy zajlanak, mint az emberek esetében.

Egy maximum két méter magasságú lényt magához szoríthat egy sikeres támadódobás után, s ezután megszoríthatja. A szorítás 2k6+5 pontnyi Fp-t sebez körönként. Sikeres Erő-próbával ki lehet szabadulni (mód. -4). Immunis a nem-mágikus tűzre és a mágikus tüzek első 20 pontnyi sebzése nem érvényesül ellene.


 

Lámpás-arkón

 

Té: 25

Vé: 100

Ké: 40

Cé: 60

Sebzés: k6 (fénysugár) 2/kör vagy 1 (érintés, csak Fp) 1/kör

Ép: 4

Fp: - (csak túlütéssel sebezhető és mágikus fegyverek kellenek hozzá)

AMe: 50

MMe: 50

Méregell.: immunis

Sebesség: 120(L)

Pszi: -

Pszi-pont: -

Mp: -

Intelligencia: átlagos

 

Lebegő fénygömbként jelenik meg, ha eredeti alakját használja. Ezen gömbök egy-egy fáklya fényével izzanak. Ezt a fényt csak a lény halála olthatja ki, bár ő maga elrejtheti. Igen barátságos és buzgón siet mindazok segítségére, akik erre kérik. Teste izzó gázgömb, ezért nem képes anyagi segítséget nyújtani, inkább mágikus képessit vehetik hasznát a kalandozók. Lágy, dallamos hangon beszéli a Mennyei, a Mélységi és a Közös nyelvet.

Kevés oka van arra, hogy közelharcba bocsájtkozon ellenfelivel. Általában csak annyira lebeg közel hozzájuk, hogy jóságos aurájába vonja őket, majd fénysugaraival támad rájuk. Ez több ellenfél ellen nem kifejezetten hatásos, ilyenkor vagy elmenekül, vagy inkább gyógyítja a sebesülteket a háttérben.

A fénysugár megegyezik a bárdok fókuszált fény nevű varázslatával, de nem kerül mana-pontba, körönként 2x használható és 2k6-ot sebez. A célpontnak tíz méteren belül kell lennie. Aurája, amely minden mennyei lénynek van, szinte sugárzik a jóságtól. A lénytől számított tizenöt méteren belül minden halál jellemű lénynek (elég ha csak szerepel a jellemben a halál, nem kell elsődlegesnek lennie) tudatalatti mentális Me dobást kell tenniük a hatás ellenében. Akik elrontják a dobást, -40 módosítót kapnak a Té-jükre és támadásaik bizonytalanná válnak, sebzéseik feleződnek. A hatás addig tart, amíg meg nem sebzik a lényt, aki az aurát teremtette. Ha ez nem következik be 1 napon belül, az aura elenyészik. A lámpás arkón aurája immunissá teszi az élet jellemű lényeket (vagy azokat a lényeket, akiknek jellemében benne van az élet) a kővéváltoztatásra, a vérmágiára, az elektromosságra és a nekromanciára. Ezek a hatások az arkón tizenöt méternyi körzetében értendők.


 

Kutya arkón

 

Té: 65

Vé: 100

Ké: 40

Cé: -

Sebzés: 2k6+2(saját kard) 1/kör vagy 1k3 (ököl) 2/kör 1k6+3 (harapás) 1/kör

Ép: 25

Fp: - (csak túlütéssel sebezhető és mágikus fegyverek kellenek hozzá)

AMe: 65

MMe: 65

Méregell.: immunis

Sebesség: 80 (Sz)

Pszi: -

Pszi-pont: -

Mp: -

Intelligencia: átlagos

 

A lény kívülről kidolgozott izomzatú, de kutyafejű embernek tűnhet. Azt kutatja, hogy hol védelmezheti meg az ártatlanokat és a tehetetlen lényeket a gonoszsággal szemben. Széles vállai és termetes öklei igen hatásos harci képességekkel párosulnak. Erős lábai miatt ellenfelei nem tudnak sokáig menekülni előle. Mindig szívesen veti be magát az örjöngő küzdelembe, s elsősorban természetes fegyvereit használja, de néha-néha másfélkezes, szent kardját is előrántja s azzal osztja a halált. Beszélik a Mennyei, a Pokoli és a Közös nyelvet.

Mindig szívesen veti be magát a harcba. Legszívesebben természetes fegyvereit – öklét és álkapcsát – használja, de néha előhúzza kedvenc kardját is, ami leginkább a lovag és a másfélkezes kard keverékéhez hasonlít. Aurája, amely minden mennyei lénynek van, szinte sugárzik a jóságtól. A lénytől számított tizenöt méteren belül minden halál jellemű lénynek (elég ha csak szerepel a jellemben a halál, nem kell elsődlegesnek lennie) tudatalatti mentális Me dobást kell tenniük a hatás ellenében. Akik elrontják a dobást, -40 módosítót kapnak a Té-jükre mivel támadásaik bizonytalanná válnak,s éppen ezért sebzéseik is feleződnek. A hatás addig tart, amíg meg nem sebzik a lényt, aki az aurát teremtette. Ha ez nem következik be 1 napon belül, az aura elenyészik. Külvilági lévén csak a mágikus fegyverek képesek teljes sebzést okozni neki, a félmágikus fegyverek sebzése feleződik, továbbá a fennmaradó mennyiség első tíz sebzése nem érvényesül, s ezt minden sezésből le kell vonni. Két sebzés nem adódik össze, tehát ha valaki 5 Ép-t, majd 6 Ép-t sebez a lényre, attól ő nem sebződik semmit, mivel egyik sem haladja meg a tizet.

            Képes naponta háromszor örökkön égővé tenni egy természetes vagy mágikus tüzet, akár a Sogon szent tüze varázslat. Képes napponta korlátlan alkalommal egy Ép-t vagy 3 Fp-t gyógyítani valakin, körönként egyszer. Telepatikusan bármeddig lehet vele kommunikálni. Átalakulhat és felvehet bármilyen kutyaformát (kivéve a mágikus ebekét, mint az elf kutyák és a csendes ebek) egy kör alatt. Kutyaformában nem tartja meg alapértékeit, hanem fel kell ütni a Bestiáriumot a kutyák bekezdés alatt, s azokat az értékeket kell mérvadónak venni.


 

Avoral

 

Té: 75

Vé: 120

Ké: 50

Cé: -

Sebzés: 2k6+2(karmok) 2/kör vagy 2k6+4 (szárnyak) 1/kör

Ép: 38

Fp: - (csak túlütéssel sebezhető és mágikus fegyverek kellenek hozzá)

AMe: 85

MMe: 85

Méregell.: immunis

Sebesség: 80 (Sz) 140 (L)

Pszi: -

Pszi-pont: -

Mp: -

Intelligencia: magas

 

 

            Magas, izmos embertesttel rendelkezik, de karjai részben hosszú, erőteljes szárnyak. Az avoral szárnyainak közepe táján kicsi kezei vannak. Amikor összezárja szárnyait, akkor ezek a végtagok nagyjából oda kerülnek, ahol egy hasonló méretű ember kezei lennének. Szinte mindenre hasonlóan képes velük, mint az emberek a saját kezükkel. Az avoral lábai hosszú karmokban végződnek és tollasak, repülés közben madárfarokként használja őket. A mellkasa aránytalanul vaskos és az oldalán erős szárnymozgató-izmok fejlődtek ki. Az arca is viszonylag emberi, haja mégis inkább toll, mint szőr, szemei fénylő aranyszínűek. A csontjai erősek, de üregesek, és így még a legtermetesebb avoral is nagyon könnyű. A látóképességei hihetetlenek, akár 10 kilóméterről is jól látja egy tárgy részleteit és azt állítják, hogy száz méterről is képes megmondani egy lény szeme színét. Beszélik a Mennyei, a Pokoli és a Közös nyelvet.

A földön állva a szárnyaival csap az ellenfele(i) felé, azonban jobban szereti kihasználni a repülési képességéből származó előnyöket, így jobbjára a levegőből harcol. Ilyenkor sziklakemény karmait alkalmazza, s kihasználja hatalmas sebességét és ügyességét (Ügyesség 18). Repülés közben képtelen szárnyaival támadni. Aurája, amely minden mennyei lénynek van, szinte sugárzik a jóságtól. A lénytől számított tizenöt méteren belül minden halál jellemű lénynek (elég ha csak szerepel a jellemben a halál, nem kell elsődlegesnek lennie) tudatalatti mentális Me dobást kell tenniük a hatás ellenében. Akik elrontják a dobást, -40 módosítót kapnak a Té-jükre és támadásaik bizonytalanná válnak, sebzéseik feleződnek. A hatás addig tart, amíg meg nem sebzik a lényt, aki az aurát teremtette. Ha ez nem következik be 1 napon belül, az aura elenyészik. Külvilági lévén nem sebzik a nem-mágikus fegyverek, a fél-mágikusak, mint amilyenek az abbit vagy a mithrill, csak sebzésük felét okozzák,és a kidobott sebzésől minden esetben le kell vonni tizet.

Képes 2 Ép-t vagy 6 Fp-t gyógyítani minden körben, Mana ráfordítása nélkül, csupán a nyers, önzetlen jóságát használva. Ötven méteres körzetben érzékeli a mágiát, áradjon akár emberből, tárgyból vagy legyen az egy elsütött varázslat. A mágia mibenlétét meg tudja állapítani, erejét azonban nem. Képes ötvenes erősítéssel alkalmazni a Parancs nevű papi mágiát, ahogyan a Mágia Szétoszlatása nevűt is, szintén ötvenes erővel, azaz maximum ötven mana-pontnyi varázslatokat zúzhat szét. Képes tomboló szélvihart támasztani, ami öt körig tart és mindenki a vakharc módosítóival kell harcoljon a körkörösen kavargó portól-kosztól továbbá helyzettől függően akár még sebződhetnek is (Km döntése). Képes alkalmazni a bénítás varázslatot akkora erősítéssel, amekkora az aktuális Ép-i száma. Képes létrehozni egy Csapás varázshoz hasonló hatást napi ötször de körönként maximum egyszer, aminek Té-je 30 és sebzése 4k6. Látja a láthatatlant, amennyiben annak ereje nem haladja meg az aktulis Ép-i számát. Képes napi egyszer mana ráfordítása nélkül Villámcsapást mondani egy halál jellemű lényre (lehet a halál másodlagos is, a lényeg, hogy szerepeljen a jellemben).

Naponta egyszer képes tíz méteres körzetben bárkiben félelmet ébreszteni, ami 2k6 körig tart és ha a lénynek kevesebb Ép-je van, mint 50 vagy 5-nél kisebb tapasztalati szintű, nincs ellene Me, egyébként mentális ellenállásra jogosult a célpont 100-as és a lény aktuális Ép-i számának összege ellen (pl. ha az avoralnak van 5 Ép-je, a félelem ereje 105 lesz).

Képes kommunikálni a növényevő állatokkal, metális – empatikus, tehát érzelmeken alapuló – módon.Örökösen működik a körülötte öt méternyi körzetben a papi mágia Igaz szó varázsának hatása, melynek véget csak a lény halála vethet, még ő maga sem képes megszűntetni.


 

Ghéle

 

Té: 95

Vé: 170

Ké: 60

Cé: -

Sebzés: 2k6+14 (123 Mp-s egyéni kard) 1/kör vagy 4k6-12 (fénysugár, min 4) 2/kör

Ép: 65

Fp: - (csak túlütéssel sebezhető és mágikus fegyverek kellenek hozzá)

AMe: 105

MMe: 105

Méregell.: immunis

Sebesség: 90 (Sz) 180 (L)

Pszi: Pyar 14 (Mf)

Pszi-pont: 68

Mp: 120

Intelligencia: magas

 

 

            A mennyei lények kóbor lovagja. Ha valahol gonoszsággal vagy zsarnoki hatalmmal találkozik, hamarosan lépni fog ellene. Más mennyeiekkel szemben ő inkább szeret a háttérből tevékenykedni, de ugyanúgy segít mindazoknak, akiknek szívében jóságot lát. Könnyen összetéveszthetők a nemes elfekkel, csak gyöngyszín, opálosan csillogó szemei és fénylő aurája mutatja a különbséget. Emellet képes felvenni egy testetlen, hátborzongatóan nem evilági alakú gömbalakot, amelynek átmérője 3 méter. Beszélik a Mennyei, a Pokoli és a Közös nyelvet.

            Ha harcolni kell, akkor a ghéle a nyílt küzdelmet kedveli. Általában humanoid alakjában harcol, egy füstölgő mágikus kardot forgatva (123 Mp). Ha mozgékonyságra van szüksége, akkor felveszi gömbformáját, és fénysugarakkal csap ellenfeleire. Aurája, amely minden mennyei lénynek van, szinte sugárzik a jóságtól. A lénytől számított tizenöt méteren belül minden halál jellemű lénynek (elég ha csak szerepel a jellemben a halál, nem kell elsődlegesnek lennie) tudatalatti mentális Me dobást kell tenniük a hatás ellenében. Akik elrontják a dobást, -40 módosítót kapnak a Té-jükre és támadásaik bizonytalanná válnak, sebzéseik feleződnek. A hatás addig tart, amíg meg nem sebzik a lényt, aki az aurát teremtette. Ha ez nem következik be 1 napon belül, az aura elenyészik. Külvilági lévén nem hatnak rá a közönséges fegyverek, a félmágikus daraboké feleződik és sebzésükből mindig le kell vonni huszat, hacsak nincsen rajtuk egy legalább 93 Mp-s rúna.

            Képes egy kör alatt egyszer, de naponta maximum tízszer gyógyítani egy haldoklón vagy sebesülten 5 Ép-t vagy 15 Fp-t. Képes a fentebb leírtak szerint alakjai között váltani, amihet egy teljes, zavartalan körre van szüksége (nem sebzik meg). Képes létrehozni a Sogron szent tüzéhez hasonló varázslatot napi akárhányszor. Képes bármikor gyógyítani mana ráfordítása nélkül annyi Fp-t valakin napi kétszer, amennyi az aktuális Ép-je. Folytonosan érzékeli a halál vagy jellemükben halállal rendelkező lényeket hatvan méteren belül. Képes napi háromszor alkalmazni a Mágia szétoszlatása nevű varázslathoz hasonló képességét, amely erőssége annyi, amennyi az aktuális Ép-je. Látja a láthatatlant, amíg annak ereje meg nem haladja aktuális Ép-i számát, s képes teleportra– Mana-pontok ráfordítása nélkül– egy kilóméteren belül bárhová. Naponta egyszer képes egy negyven méter hosszú, tizenöt méter vastag erőfalat létrehozni, ami két óráig marad ott, ahol létrehozta, hacsak meg nem szünteti(k) előbb. Magassága „csupán” húsz méter, tehát a legegyszerűbb talán átrepülni egy repülő hátason. Képes a boszorkénymesteri Villámláncot létrehozni mana nélkül napi egyszer, amely láncba Villámvarázs I illetve II szerepelhet, maximum 15-es erősséggel. Humanoid alakjában képes a papi mágia Élet, Lélek és Természet szféráiból varázslatokat létrehozni, a Kis és a Nagy arkánumból egyaránt.

            Humanoid formában automatikusan megöli az első négy Necrográfiai osztályba tartozó élőholtakat, az 5., 6., 7.-be tartozó lények rettegve menekülnek hatalma elől, amíg csak biztosak benne: maguk mögött tudhatják. Ez a hatás harminc méteren belül érvényesül. Kardja k6+2 Sp bónusszal sebez a Halál jellemű lényeken (a jellemszabály itt is igaz). Gömbformában a fénysugárral száz méterig képes támadni, amihez sikeres támadó dobást kell tenni, mivel tulajdonképpen távolsági érintést hajt végre velük.


 

 

Hírnök-arkón

 

Té: 85

Vé: 180

Ké: 70

Cé: -

Sebzés: 2k6+11 (123 Mp-s egyéni kard) 1/kör

Ép: 68

Fp: - (csak túlütéssel sebezhető és mágikus fegyverek kellenek hozzá)

AMe: 125

MMe: 125

Méregell.: immunis

Sebesség: 100 (Sz) 220 (L)

Pszi: Pyar 15 (Mf)

Pszi-pont: 72

Mp: 120

Intelligencia: kimagasló

 

Szépséges, szárnyas elfnek tűnik, ő a mennyei lények hírnöke és futára, bár a harci képességei sem elhanyagolhatóak. Mindig magával hordoz egy kb. 2 méter hosszú, csillogó ezüstharsonát (lást a következő fejezetben). Beszélik a Mennyei, a Pokoli és a Közös nyelvet. Többnyire kerüli a küzdelmet, inkább gyors varázzsal állítja félre ellenfeleit az útból, majd tovább siet dolgára. Ha ennél hosszab küzdelemre számít (ezt elég jól ki tudja spekulálni), akkor megfújja harsonáját és dühödten veti magát a harcba.

Aurája, amely minden mennyei lénynek van, szinte sugárzik a jóságtól. A lénytől számított tizenöt méteren belül minden halál jellemű lénynek (elég ha csak szerepel a jellemben a halál, nem kell elsődlegesnek lennie) tudatalatti mentális Me dobást kell tenniük a hatás ellenében. Akik elrontják a dobást, -40 módosítót kapnak a Té-jükre és támadásaik bizonytalanná válnak, sebzéseik feleződnek. A hatás addig tart, amíg meg nem sebzik a lényt, aki az aurát teremtette. Ha ez nem következik be 1 napon belül, az aura elenyészik. Külvilági lévén nem hatnak rá a közönséges fegyverek, a félmágikus daraboké feleződik és sebzésükből mindig le kell vonni tizet, hacsak nincsen rajtuk egy legalább 63 Mp-s rúna.

Napi korlátlan alkalommal hozhat létre örökkön égő tüzeket és akármilyen hosszan képes telepátiával kommunikálni bárkivel, akit alkalmasnak talál rá (a csapat legnagyobb erejű vagy legtisztább lelkű tagja, egyben általában vezetője). Képes papi varázslatokat alkalmazni az Élet, Lélek és Természet szférákból a Kis és a Nagy Arkánumból egyaránt, tizennegyedik szintű papnak megfelelő mennyiségű manából (ez fentebb ki van számítva).

Harsonája hangjában a legvégső tisztaság, a legmélyebb szépég, és ha az arkón úgy akarja, akkor a bénító rémület szólalhat meg. Az arkónokat kivéve minden lénynek sikeres Mentális Mágiaellenállást kell tennie 120-as E ellen, máskülönben 1k6-2 (legalább 1) körre megbénul a félelemtől. Ez idő alatt nem csak hogy támadni, de még védekezni is képtelen a rémülettől (Té, Vé: 0). Az arkón emellett megparancsolhatja a hangszerének, hogy erős mágikus karddá formálódjon, ez egy 2 szegmenses cselekedetnek minősül. A statisztikákban leírt kard sebzése a karddá formálódott harsona sebzésével azonos és az értékek is így értendők, máskülönben le kell vonni az értékekből tizenötöt. Ha a harsonát ellopják, akkor a hangszer egy kupac használhatatlan réz és ólom-kupaccá változik és csak a hírnök kezében áll vissza eredeti alakjára. Bánat talál minden tolvajra, akit elkapnak egy ilyen tárggyal, s hamarosan bitófán (pl. Pyarronban és Shadonban) vagy az öngyilkosságba hajszoltan végzik, vagy esetleg hősként kezdik el kezelni (pl. Krán vagy Gorvik területén, ahogyan legtöbbször Toronban is).


 

Asztrál déva

 

Té: 105

Vé: 200

Ké: 85

Cé: -

Sebzés: 2k6+15 (123 Mp-s kétkezes buzogány) 2/kör

Ép: 105

Fp: - (csak túlütéssel sebezhető és mágikus fegyverek kellenek hozzá)

AMe: 155

MMe: 155

Méregell.: immunis

Sebesség: 120 (Sz) 250 (L)

Pszi: -

 Pszi-pont: -

Mp: -

Intelligencia: 18

 

            Az asztrál-déva a nála kisebb hatalmú (10.Tsz vagy kisebb, de legalább 5.), jó lényeket kutatja és ha szükséges, akkor segít nekik. Gyakorlatilag a síkutazók patrónusa. Nagyhatalmú lény, amely alávetette magát a jótétemény „igájának”. Szépséges embernek tűnik hosszú, fehér szárnyakkal. Neve alapján kapcsolatot feltételezhetnénk közte és az Asztrális Síkok között, de ez csak egy általános félreértés: semmi köze nincs az érzelmek síkjaihoz. A jelleme lehet bármilyen, a lényeg, hogy benne legyen az Élet. Beszélik a Mennyei, a Pokoli és a Közös nyelvet.

Aurája, amely minden mennyei lénynek van, szinte sugárzik a jóságtól. A lénytől számított tizenöt méteren belül minden halál jellemű lénynek (elég ha csak szerepel a jellemben a halál, nem kell elsődlegesnek lennie) tudatalatti mentális Me dobást kell tenniük a hatás ellenében. Akik elrontják a dobást, -40 módosítót kapnak a Té-jükre és támadásaik bizonytalanná válnak, sebzéseik feleződnek. A hatás addig tart, amíg meg nem sebzik a lényt, aki az aurát teremtette. Ha ez nem következik be 1 napon belül, az aura elenyészik. Külvilági lévén nem hatnak rá a közönséges fegyverek, a félmágikus daraboké feleződik és sebzésükből mindig le kell vonni tizet, hacsak nincsen rajtuk egy legalább 93 Mp-s rúna.

            Ha az asztrál déva egyazon körön belül kétszer is eltalálja ellenfelét, akkor annak az ellenfélnek sikeres Állóképesség-próbát kell dobnia hogy el ne kábuljon – ha nem sikerül neki, megkapja a kábulás negatív módosítóit és hatásait.

            Körönként egyszer, de naponta korlátlan alkalommal alkalmazhatja egyik különleges képességét, amibe 4 Ép-t vagy 12 Fp-t gyógyíthat. Képes örökkön égő lángokat létrehozni. Folytonosan működik személye körül (40 méter) egy 100-as erősítésű Igaz szó varázslat, tahát meglehetősen nehéz átverni vagy füllenteni neki, hazudni pedig egyenesen lehetetlen – ilyen esetben másfélszeres erősséggel kell számolni. Aktuális Ép-i számának megegyező erősséggel képes létrehozni a Mágia szétoszlatása varázslatot a papi általános listáról. Képes visszanöveszteni egy Élet jellemű lénynek levágott karjait, ha megvannak még a levágott testrészek, napi egyszer. Képes a papi gyógyítást alkalmazni úgy, mintha összenesn 120 Mana-pontja lenne, tehát képes gyógyítani a betegségeket és rettentő mennyiségű Fp-t vagy Ép-t. Hetente kapja meg ezt a 120 Mana-pontját és csak gyógyításra használhatja őket. Napi hétszer aktiválhatja a láthatatlant felfedő szemét, amivel minden Ép-i aktuális számánál kisebb erősítésű láthatatlanságot lát. Naponta egyszer képes egy fegyver sebzéséhez felhasznált kockák számának megduplázására, tehát egy pallos 2k6+8 helyett 4k6+8-at fog sebezni, amihez az esetleges módosítók is járulnak, pl. erőből vagy a fegyver mágikus mivoltából, de a nem-kocka alapú bónuszok nem kétszereződnek meg.

            Sosem lehet meglepni, sosem lehet sikeresen lopózni a 40 méteres körzetében ártó szándékkal, sosem lehet hátbaszúrni vagy rejtett támadást, orvtámadást vagy hasonlót végrehajtani rajta, mivel még azelőtt rájön a hasonlóra készülők szándékráa, mielőtt a támadásokat végrehajtanék. Halllása ötszöröse az embernek.


 

Planetár

 

Té: 135

Vé: 230

Ké: 100

Cé: -

Sebzés: 2k6+13 (123 Mp-s egyéni nagykard) 3/kör

Ép: 133

Fp: - (csak túlütéssel sebezhető és mágikus fegyverek kellenek hozzá)

AMe: 205

MMe: 205

Méregell.: immunis

Sebesség: 100 (Sz) 200 (L)

Pszi: Pyar 17 (Mf)

Pszi-pont: 89

Mp: 153

Intelligencia: 18

 

A mennyei lények nagyhatalmú tábornoka. Időnként megsegíti a nagyhatalmú halandókat a jótékony küldetéseik során. Leginkább azoknak segít legszívesebben, akik a gonosz síkok lényei ellen (legfőbbképpen az ördögök ellen (ld. hamarosan a gonosz síkok leírásában), mivel azok a leggyűlöltebb ellenfelei) indulnak küldetésre. Túlméretezett emberre hasonlít, a bőre lágy, smaragzöld, a szárnyai fehér tollúak, teste szőrtelen. Beszélik a Mennyei, a Pokoli és a Közös nyelvet.

Aurája, amely minden mennyei lénynek van, szinte sugárzik a jóságtól. A lénytől számított tizenöt méteren belül minden halál jellemű lénynek (elég ha csak szerepel a jellemben a halál, nem kell elsődlegesnek lennie) tudatalatti mentális Me dobást kell tenniük a hatás ellenében. Akik elrontják a dobást, -40 módosítót kapnak a Té-jükre és támadásaik bizonytalanná válnak, sebzéseik feleződnek. A hatás addig tart, amíg meg nem sebzik a lényt, aki az aurát teremtette. Ha ez nem következik be 1 napon belül, az aura elenyészik. Külvilági lévén nem hatnak rá a közönséges fegyverek, a félmágikus daraboké feleződik és sebzésükből mindig le kell vonni harmincat, hacsak nincsen rajtuk egy legalább 123 Mp-s rúna.

Képes a többi mennyeihez hasonlatosan naponta akárhányszor örökké égő lángot teremteni, s alkalmazni a papi mágia szétoszlatását akkora erősítéssel, amekkora az aktuális Ép-inek száma. Napi tízszer öklének csapása minden Halál jellemű (elsődleges vagy másodlagos jellem, nem számít) lényre sebez 3k6 Sp-t továbbá megvakítja őket és elveszi az öszes varázshatalmukat – a különleges képességeiket azonban nem. Képes magán akkora erejű láthatatlanságot elhelyezni, amekkora az aktuális Ép-i száma. Gyógyításra 130 Mp-t kap egy hétre, amivel azt gyógyít, amit csak szeretne – tehát ez a képesség nem jellemfüggő. Képes használni a Holtak nyelve boszorkánymesteri mágiát de ő csupán jó célokra alkalmazhatja azt (csak védelemre sarkalhatja a holtakat). Naponta háromszor képes megduplázni egy fegyver sebzését kidobó kockák számát, ahogy az asztrál déva is. Naponta háromszor alkalmazhatja továbbá rettentő tűzkitörését, amit látótávolságon belül akármilyen messze létrehozhat, akkora erővel, amekkor az Intelligenciája aktuálisan – alaphelyzetben tehát a kitörés sezése 18k6 és az égési módosítók – pl. ha egy múmiát sebez vele, akkor 27k6. Napi két alkalommal képes feltámasztani egy holtat, de csak akkor, ha azok életükben jó célt szolágltak és azért is haltak meg. Képes hatalmas erejű földrengéseket kelteni naponta egyszer, aminek során a földben egész a belső magig nyúló hasadékok nyílnak, örökre elnyelve mindenkit és mindent, kivéve a planetárt, maguk fölött. Egy ilyen földrengés során mindenki aki lakott területen tartózkodik és nem húzódik kellő védelembe, körönként k6 Fp-t veszít a rázuhanó tárgyaktól vagy hasonlóktól és ha elájult, a sebzés továb folytatódik, ám immáron az Ép-t csökkentik, amíg tart a rengés. Sziklafalak mellett kőomlásokat is okozhat a képesség, ennek sebzése és hatása meghatározása a Km feladata.

            Képesek a papi mágiát alkalmazni akár egy tizenhetedik szintű pap (ez van kiszámolva az Mp rovatban feljebb). Az Élet és a Lélek szférákból válogathatnak a Kis vagy a Nagy Arkánumból, de erősíteni csupán a megadott Mp érték felébe kerül nekik. Testük szívós és ráadásul körönként 2 Ép-t vagy 10 Fp-t regenerál, egész addig, amíg a lény meg nem hal vagy maximumra nem kerül. A lény halála után a regeneráció nem folytatódik.


 

Szolár

 

Té: 155

Vé: 230

Ké: 110

Cé: 80

Sebzés: 2k6+18 ( 183 Mp kétekzes pallos, gonosz ellen (Halál jellem) +2k6 Sp) 4/kör vagy k10+9 (93 Mp nagy hosszúíj, gonosz ellen (Halál jellem) +2k6 Sp)

Ép: 209

Fp: - (csak túlütéssel sebezhető)

AMe: immunis

MMe: immunis

Méregell.: immunis

Sebesség: 150 (Sz) 350 (L)

Pszi: Pyar 17 (Mf)

Pszi-pont: 94

Mp: 153

Intelligencia: 23

 

A mennyei lények legnagyobbja. Egyetlen egy létezik belőle síkonként. Általában közeli kapcsolatban áll a leghíresebb bajnokok szellemével s néha magukkal az istenekkel is érintkeznek. Három méternyi magas humanoid, csillogó, topázszín szemekkel, ezüstös vagy aranyszín bőrrel és szintén túlvilági fénnyel csillogó, fehér szárnyakkal. A hangja mély, bátorító, de egyben lehet kemény, parancsoló is.

<
 
Zene
 
Idő:
 
Vélemény?
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
A legjobb helyek:
 
Ynev
 
Egyebek
 
Fegyverek, páncélok
 
Kalandmesternek
 
Istenek
 
Bestárium
 
Varázstárgyak, ereklyék
 
Karakterlapok
 

Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal    *****    Szeretnél egy jó receptet? Látogass el oldalamra, szeretettel várlak!