magus-site
magus-site
Men
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Erre tved rnyak
Induls: 2005-01-23
 
Fajok
 
Harcos Fkaszt
 
Szerencsevadsz Fkaszt
 
Harcmvsz Fkaszt
 
Pap Fkaszt
 
Varzshasznl Fkaszt
 
Mgia
 
Pszi
 
Csatamgusi mgia

Csatamgusi mgia
  

Ms mgikat az albbiakon kvl mg az „Ynevi kborlsok”-ban s az RPG.HU ms oldalain is tallhatsz.


   Sorozs
Mana-pont: 38 Mp
Erssg: 10 E
Sebzs: 1k6/tzkitrs
Mgia ellenlls: nincs
Varzsls ideje: 2 kr
Idtartam: 3 kr
Hattv: 1 Km sugar kr(lsd a lerst)

  A varzslattal a csatamgus nagy kavarodst idzhet el az ellensg soraiban. Ez a mgia akkor hasznos, ha felllt hadrendet akar a csatamgus sztzillni. A mgus egyms utn 3k10 tzkitrst idz meg. A tzkitrsek egy 500 mter sugar gmbn bell jnnek ltre. Ennek a kzppontjt a csatamgus hatrozhatja meg. Ennek a kzppontnak 2 Km sugar gmbn bell kell lennie. Az tszz mter sugar gmbn bell a tzkitrsek nagyjbl egyforma tvolsgokban fognak elhelyezkedni. A tzkitrseket nem tudja kontrollni a csatamgus, pontos helyket nem fogja meghatrozni, hanem a vletlen, de a kitrsek legtbbje fldkzelbe fog esni. A kitrsek klnbz idben jnnek ltre. A ltrejttk kztt egy-kt msodperc klnbsg van, vagy annl is kevesebb. Itt a Km-nek kell dntenie. A varzslat hattvjt 100 mterenknt 10 mana-ponttal lehet nvelni, mg minden jabb k10 kitrsrt a csatamgusnak 15 mana-pontot kell kltenie.


   Tzfal
Mana-pont: 22
Erssg: 8 E
Sebzs: k6
Mgia ellenlls: nincs
Varzsls ideje: 5 szegmens
Idtartam: 2kr/szint
Hattv: 500 mter sugar gmb

  J kis mgia. A varzslattal inkbb pszicholgiai hatst lehet gyakorolni a hadseregre. A varzslat egy 500 mter hossz lng falat hoz ltre. Azonban ez a lngfal tlthatatlan s olyan, mint a pokol. Ltvnyos s elrettent, br a fal vastagsga nem haladja meg az egy centit. A varzslat hatsra a rohamoz csapatok megllnak, ha mg van id r. A fal nem okoz nagy vesztesget annak, aki thalad rajta. De ki mer thaladni egy olyan tzfalon, amely lngfellegeket l hsz mter magasba. A Km joga eldnteni, hogy mit lt a szemkzti sereg a tzfaltl s mit nem. A msik nagy veszlye az, hogy ha rjnnek a turpisgra, akkor azt a csatamgus serege ellen is fordthatjk, ugyanis a csatamgus serege se lt a lngoktl semmit, br k tudjk mr elre, hogy a lngok inkbb flelmetesek, mint sem veszlyesek. A varzslattal rohamoz nehzlovassgot lehet megtorpantatni, lelasstani vagy elbizonytalantani. A rohamozk elszntsgtl fgg az, hogy figyelem nlkl trohannak a falon, vagy pedig megllnak. A helyzetet a Km brlja el. A fal hosszsgt 10 mterenknt 5 mana-ponttal lehet nvelni.


   Tzes
Mana-pont: 25 Mp
Erssg: 1
Sebzs: 4k6
Varzslsi id: 1 kr
Idtartam: 1 kr/szint
Mgia ellenlls: nincs
Hattv: 100 mter sugar kr

  A varzslat segtsgvel a csatamgus tzest idzhet meg. A tzes tven mter sugar gmbn bell jn ltre. A varzslat minden jabb k6 sebzshez 6 mana-pontot kell elkltenie. A hattv sugarnak minden egyes plusz mterhez 1 mana-pontot kell rldoznia a csatamgusnak.


   A flelem kupolja
Mana-pont: 36
Erssg: Tsz
Sebzs: nincs
Varzslsi id: 1 kr
Idtartam: 2 kr/szint
Mgia ellenlls: asztrlis
Hattv: 100 m. sugar gmb (30m sugar gmb)

  A varzslatot a csatamgus egy osztagra mondhatja r. gy a csapat tagjai fejvesztve meneklnek addig, ameddig a varzslat idtartama tart. rdemes a csapat mgiaellenllst egyszerre dobni. (Harminc mter sugar gmbn bell sok ember tartzkodhat) Elgg kellemetlen tud lenni a hadvezrnek, amikor a csapatai rohamoznak, majd hirtelen fejvesztve elkezdenek meneklni. Aki harminc mter sugar gmbn bell tartzkodik arra hat a mgia. A gmb kzppontjt a csatamgus szz mter sugar gmbn bell jellheti ki. Az erssg nvelsre nincs md. A kt hattv fejenknt egy mterrel val megnvelshez 1 mana-pontot kell felhasznlnia a varzslnak.


   A btorsg hatalma
Mana-pont: 19 Mp
Erssg: Tsz
Sebzs: nincs
Varzsls ideje: 1 szegmens
Hattv: 500m sugar gmb (50m sugar gmb)
Mgia ellenlls: asztrlis
Idtartam: egyszeri

  A varzslattal a csapatok btorsgt lehet visszaadni. A csatamgus tapasztalatnyi szintnyi btorsgot adhat vissza bajtrsainak. Az els hattv a msodik hattv kzppontjnak a maximum tvolsgt hatrozza meg a csatamgustl. Akik tven mteren bell tartzkodnak arra mind hat a mgia. Ez a mgia arra j, hogy gyengbb katonkat btortsunk fel ersebbek ellen.


   Nyilak
Mana-pont: 45 Mp
Erssg: 33 E
Varzslsi id: 2 kr
Idtartam: Egyszeri
Sebzs: k6
Hattv: 100 mter sugar gmb

  A varzslat 8k10 nyilat eredmnyez. Ezek a nyilak olyan gyorsak, mint a hagyomnyos nyilak. Azonban minden nyl csak egy irnyba haladhat. Nem mehet a fele jobbra a fele balra... Minden nyl k6 Fp-t eredmnyez. A nagy mennyisg nyl miatt a varzslatkor nem kell dobni clz dobst. (elg nagy annak a valsznsge, hogy tallni fogJ) A nyilak egyforma tvolsgban fognak elhelyezkedni egymstl s egyenes vonalon fognak haladni.


   Villmcsaps
Mana-pont: 100 Mp
Erssg: 80 E
Varzslsi id: 10 kr
Idtartam: Egyszeri
Sebzs: (minimum 5k10 ember, vagy ahogy a Km megtli)
Hattv: 50 mter sugar gmb

  Hatalmas erej villm csap be a fldbe. A varzslat iszonyatos erej puszttst visz vgbe. Harminc mteren bell rezteti hatst. Ugyanis harminc mterre a becsapdstl is ktelesek az ott tartzkodk 1k10-t levonni Fp-ik szmbl. A helyzet s a srlsek elbrlsa a Km dolga. A varzslat utn egy napig kptelen varzsolni a csatamgus. A varzslat a FEKETE MGIA krbe tartozik. Minden 12 szint felet lv plusz szint 1k10 -zel nveli a biztosan elhallozk szmt. Semmi mst nem lehet nvelni a manapontok segtsgvel.


   Fagy
Mana-pont: 60 Mp
Erssg: 55 Mp
Varzslsi id: 5 kr
Idtartam: szint*5 perc
Sebzs: lsd - 20 foknl
Hattv: 1 Km sugar gmb/100 mter sugar gmb

  A varzslattal fagy teremthet. A varzslat nagyon elkedvtelenti az ellenfelet a harctl. Kpzeljk csak el, hogy brvrtbe ltztt emberek -20 fokos hideggel talljk szembe magukat, hirtelen megfagynak a kszletek a fegyverek s a nyilak tnkremennek. Ennek belthatatlan kvetkezmnyei lehetnek, mert amelyik sereg elveszti az jszait az…


   Illzi
Mana-pont: 32 Mp
Erssg: 18
Varzslsi id: 1 kr
Idtartam: k6 nap
Sebzs: nincs
Hattv: 500 mter sugar gmb

  A varzslattal egy hossz s mly vermet lehet ltrehozni a csatamezn. A vermet csak Illanor lovasai tudjk tugorni. Minden ms lovas tancstalan lesz. A varzslatrl csak pr mteres kzelsgben derl ki, hogy illzi. Teht rdemes j elre ellni a varzslatot, gy sok ideig sakkban lehet tartani egsz csapatokat.


   Mana-elvons
Mana-pont: 67
Erssg: 98 E
Varzslsi id: 1 nap
Idtartam: szint/1 nap
Sebzs: nincs
Hattv: 1 Km sugar gmb

  A varzslattal manamentesteni lehet egy 1Km sugar gmbnyi terletet. A terleten csak sajtolssal lehet visszanyerni mant. Termszetesen a papi manra nincs befolyssal a varzslat.



 

***


A csatamgus ismeri mg a „mgia felfedezse” nev papi varzslatot. Ismeri a mgia sztoszlatst is ugyanebbl a mgiacsoportbl. Persze ezek nem szakrlis varzslatok, csak minden gy alakul a csatamgusnl is, mint ahogy azt az Els trvnyknyvbe lertk. Ismeri mg a tzmgibl a hat iskolaformt s a boszorknymesteri villmmgit.

 Ramses tollbl!


 
Zene
 
Id:
 
Vlemny?
Nv:

zenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
A legjobb helyek:
 
Ynev
 
Egyebek
 
Fegyverek, pnclok
 
Kalandmesternek
 
Istenek
 
Bestrium
 
Varzstrgyak, ereklyk
 
Karakterlapok
 

Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!