magus-site
magus-site
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Erre tévedő árnyak
Indulás: 2005-01-23
 
Fajok
 
Harcos Főkaszt
 
Szerencsevadász Főkaszt
 
Harcművész Főkaszt
 
Pap Főkaszt
 
Varázshasználó Főkaszt
 
Mágia
 
Pszi
 
Szlad

Szládok

 

A káosz síkjain az anyag kis darabjai hánykolódnak a véletlenszerű energiakitörések között. Ezen fény- és hangzavarban őshonosak a szládok. Leginkább humanoid békához hasonlítanak, de ez a hasonlat korántsem tartalmazza hatalmukat és a félelmetes képesséfeiket. Mindegyikükszületésekor a saját nyelvüket, a szliádot beszéli, melyet rajtuk kívül senki sem képes elsajátítani. A zöld, a szürke és a halál-szládok beszélik a közöst is. A halál szládok emelledtt képesek a telepatiku kommunikációra. A szládok ritkán alkalmasak arra, hogy elkötelezzék magukat valamely kaszt mellett, ám néha mégis megtörténik e –Ynev-lakók számára – baleset.

A szládok életük során különleges fejlődésen mennek keresztül. E fejlődés első állomása a

Vörös Szlád

                A szládok között a leggyengébb alfaj. A vörös magánmyosan jár és néha beköltözik egy- egy rejtekbe más síkokon hogy elbújhassanak a náluk sokkal erőssebb és kegyetlenebb fajtársak elől. A vörös szlád csak akkor jár csapatban, amikor egy nagyob hatalom ereje alatt szolgál, amely valahogyan összegyűjtötte a csapatot. Ám még ekkor sem képes tökéletesen együttműködni társaival. Ha a játékos karakter szlád karaktert szeretne kezdeni, 1. Tsz-en mindig ebbe az alfajba tartozik. A vörös szlád csak akkor támad, ha éhes vagy ha különösen nagy veszélyben érzi magát. Azonban, ha egyszer nekikezdett, akkor a végsőkig harcol.

                Különleges képességek:

Ha a harc első körében a vörös szlád az ellenfelére ugrik, sikeres támadást hajt végre majd sikeres erőpróbát tesz, akkor abban a körben kap 2 extra támadást, holott már elhasználta támadását (támadásai 1 részét).

 Ha sikeresen ráugrott ellenfelére, akkor megpróbálhatja  egy tojását az ellenfelébe rakni, melyhez sikeres ügyességpróbára van szükség. Az ellenfelének sikertelennek kell lennie az állóképesség- próbájának (-5-tel nehezítve), különben a tojást nem képes kilökni a szervezete. A vörös szlád gyakran magatehetetlen, alvó vagy eszméletlen lénybe rakjka a tojását, mivel ekkor az nem tehet állóképesség- próbát. A petét akár egy kisebb emlősbe, mondjuk egy macskába is rakhatja. A pete lerakása után a szlád megtudja, hogy az áldozata befogadja a tojást. Ekkor egy cselekedetként egy szegmens alatt a lelkét a tojásba teszi át, az eredeti teste elpusztul. A pete egy hét alatt kifejlődik, ami után gyakorlatilag kirágja magát a gazdatestből, így megöli azt. 24 órával a pete teléjes kifejlődése előtt a gazdatest különösen betegnek érzi magát. A petét el lehet pusztítani egy 100 mana- pontos gyógyítással, ami később ürülékként távozik a testből. A vörös szlád így meghal végleg, lelke örökre kísérteni fog. Ha a pete egy varázshasználóba, de nem bárdba kerül, annak testéből zöld szlád fejlődik ki.

Naponta egyszer a vörös szlád brekegő hangja bénító hatással lehet  azokra, akik hallják. Ekkor 50 méteren belül mindenkinek sikeres akaraterő-próbát kell tenniük –5-tel nehetzítve, különben 1k6 körre elvesztik eszméletüket. Az elmésebb szládok  ilyenkor szoktak lepetézni.

Naponta egyszer 40 % eséllyel próbálkozhat egy másik vörös szlád megidézésével.

 

Kék Szlád

                A kék szlád a vörös szlád kikelt petéje. A kis kék szládnak 5 hónapra van szüksége, hogy kifejlődjön s elérje a közel két és fél méteres testmagasságát. Ez alatt csupán kétszer kell táplálkoznia, melynek mérete egy közepes méretű kutyával kell megegyeznie. Ha nem táplálkozik, megáll a fejlődésben két és fél hónapra, amikor ismét táplálkoznia kell. Ez a folyamat mindig így ismétlődik. A kifejletlen kék szlád maximum tíz ilyen alkalmat bír ki, külömben kiszenved. A táplálkozások közti időt átalussza, mely álomból nem ébreszthető fel, így ekkor teljesen védtelen. A legtöbben ilyenkor pusztulnak meg a városlakók kíméletlensége miatt. Kifejletten minden szlád karakter 2. Tsz-ű kalandozó. A kék szlád karakter hamar bedühödik és szinte bármilyen lényt megtámad, csak hogy hatalmát bizonygassa csapattársai előtt.A karmain kívül a kélzfején lévő két kampóval is igen hatásosan támad: végighúzza azokat ellenfele testén. A kampó értékei: Ké: 10; Té: 20; Vé: 5; Sebzés: 2k6+2+ Erő 12 feletti része; Tám/kör:2+2. Ezen kampók használatában minden kifejlett kék szlád mesterfokon képzett, melyre nemv kell a játékosnak Kp-t égetni, az ösztöneikben van. Ű           Külyönleges képességek:

                A kék szlád harapása iszonytató betegséget hordoz magában. Akit megharap, annak sikeres egészség és állóképesség- próbát kell tennie, -2-vel nehezítve, különben megkapja a betegséget. A betegség 1 hét alatt vörös szláddá változtatja az áldozatot. Ha a megharapott karakter varázshasználó, kivétel bárd, a kifejlődött szlád zöld lesz nem pedig vörös.

                Naponta 40 % eséllyel képes egy másik kék szládot megidézni a káosz egyik síkjáról.

 

Zöld szlád

                Ha a vörös szlád petéje vagy a kék szlád okozta betegség egy varázshasználóba, de nem bárdba kerül, akkor zöld szlád születik. A zöld kifejezetten énközpontú, arrogáns, és minden helyzetben csak magára képes gondolni. A lehető legnagyobb mágikus hatalomra vágyik, és azután, hogy mikor megszerzi, szürke szláddá változzék. A zöld szlád csak a legvégső esetben dolgozik fajtársaival, mégis ilyenkor csapatuk halálosan ütőképes.

                Minden induló zöld szlád 1. Tsz-űvarázshasználóként kezdi a kalandozást, bármennyi is volt azelőtt az őt létrehozó kék vagy vörös. Harcban szívesebben használja a varázslatszerű képességeit, mint karmait, s ha varázshatalma megcsappan, akkor is inkábnb alakot vált, s csak végső esetben használja karmait. Ha elkerülhető, sosem harcol a végsőkig, inkább elmenekül.

                A zöld szlád akaratától függően képes felvenni bármilyen másik alakot, mintha csak 9. Tsz-ű varázsló lenne. A szlád bármedig maradhat a felvett alakjában.Ha a zöld szlád tulajdonában olyan hasznos tárgyak vannak, mint például varázstárgyak, akkor humanoid alakjában elsőként azokat fogja használni.

                Naponta kétszer 40 % eséllyel képes megidézni egy másik zöld szládot.

Szürke Szlád

                Az a zöld szlád, mely legalább 10. Tsz-ű, az legalább egy esztendőre visszavonulhat. Ezután úgy tér vissza, mint egy kisebb, vékonyabb szürke szlád, mely elkötelezi magát valamely varázslói formula típus mellett, leggyakrabban a boszorkánymesteri vagy a tűzvarázslói tradíciók mellett. Ekkor 1. Tsz-ű varázshasználóvá lesz. A szürke szlád előszeretettel alkot varázstárgyakat, hogy azokkal is növelje a hatalmát. A szürke szlád általában a háttérben szeret varázsolni ám szükség esetén nem riad vissza a közelharctól sem.

Különleges képességek:

A szürke szlád képes akaratlagosan bármely más alakot felvenni, akár egy 15. Szintű varázsló tette volna ugyanezt. A varázslatszerű képesség időtartama korlátlan. Ha a szürke szlád tulajdonában olyan hasznos tárgyak vannak, mint például varázstárgyak, akkor humanoid alakjában elsőként azokat fogja használni.

                Naponta kétszer 40 % esélye van 1-2 vörös vagy 1 kék szlád megidézésére, vagy 20 % eséllyel próbálozhat 1 zöld szlád megidézésével.

 

Halál- szlád

                A halál-szlád olyan szürke szládból lesz, amely aláveti magát egy relytélyes rituálénak, akár már 2. Tsz-en. A szürke ekkor más szlád számára legyőzhetetlen gyilkológéppé válik. Habár megtartja az előzőleg szerzett varázslatait, a halál-szlád jóval inkább élvezi a gyilkolás gyönyöreit, mint a mágikus hatalmat. Félnek tőle, ezért minden szlád engedelmeskedik a halál-szlád parancsainak. A halál-szlád testesíti meg a tiszta káosz gonosz oldalát. Habár természetes fegyvereinek ereje félelmetes, ha teheti, inkább mágikus fegyverekkel harcol.

                Különleges képességek:

                A halál-szlád naponta háromszor alkalmazhatja a kínokozás (ököl) mesterfokát, vagy az ÚT rendszere szerint az ötödfokot.

A halál-szlád akaratlagos képességei közé tartozik az átalakulás. Képes bármely létező formát felvenni, akár egy 20. Tsz-ű varázsló lenne, melynek időtartama végtelen. Ha a halál-szlád tulajdonában olyan hasznos tárgyak vannak, mint például varázstárgyak, akkor humanoid alakjában elsőként azokat fogja használni.

                Naponta kétszer 40% esélye van 1-3 vörös, 1-2 kék szlád megidézéséhez, vagy 20 % eséllyel próbálkozhat 1-2 zöld megidézésével.

Képes a 100 lában belüli lényekkel telepatikusan kommunikálni. Ha a válasz is ilyen formátumban érkezik, azt kihívásnak veszi és ráront a gyanútlanul válaszoló szerencsétlenre.

 

Mivel a szládok a káosz síkjainak harcosai, varázslói, kivételes eset az, ha két szlád ugyanabban az alfajban ugyanúgy néz ki. A kisebb fizikai különbségek mellett sok szlád rendelkezik a többiektől eltérő fizikai vgy mágikus tulajdonságokkal. Az alábbi táblázat minden olyan szládra alkalmazható, mely megjelenhet egy kalandban, ebbe értve a játékos karakterek által megszemélyesített torzokat is.

D%

Elváltozás

Hatása

D%

Elváltozás

Hatása

01-40

Nincs változás

-

75-76

Plusz kar

2 karomtámadás 1 körben

40-42

Sárgább bőr

-

77-78

Kígyószerű haj

Kővévált. (20E) napi 2x

43-44

Kékebb bőr

-

79-80

Szarvak

Öklelés sebzés: 2k6

45-46

Fehér bőr

-

81-82

Vastag bőr

+2 SFÉ (term. vértezet)

47-48

Fekete bőr

-

83-84

Pikkelyek

+3 SFÉ (term. vértezet)

49-50

Színes dudorok

-

85-86

Hoszabb lábak

Ügyesség: +2

51-52

Hosszú hajtincsek

-

87-88

Izmosabb karok

Erő: +2

53-54

Kisebb száj

Harapás-sebzésre: -2

89-90

Zömökebb alkat

Állóképesség: +2

55-56

Csökevényes szárnyak

-

91

Szárnyak

Repül (seb: 2x szárazföldi)

57-58

Plusz kar

-

92

Keskeny szemek

Kővévált. (50E) napi 1x

59-60

Farok

-

93

 

Zene
 
Idő:
 
Vélemény?
Név:

Üzenet:
0 / 250
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
A legjobb helyek:
 
Ynev
 
Egyebek
 
Fegyverek, páncélok
 
Kalandmesternek
 
Istenek
 
Bestárium
 
Varázstárgyak, ereklyék
 
Karakterlapok
 

Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!