magus-site
magus-site
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Erre tévedő árnyak
Indulás: 2005-01-23
 
Fajok
 
Harcos Főkaszt
 
Szerencsevadász Főkaszt
 
Harcművész Főkaszt
 
Pap Főkaszt
 
Varázshasználó Főkaszt
 
Mágia
 
Pszi
 
Fejvadász(toroniak)

                          Toron

Toron, a kiforrott kyr kultúra utolsó fellegvárának szerepében tetszelgő, velejéig romlott, kaotikus birodalom különös harcosok hazája. Sokak szemében a bűn és a fertő otthona, egyes északi gondolkodók odáig mennek, hogy egyenesen minden rossz szülőanyja. Valószínűleg nem nagyon változna a véleményük, ha tudnák, milyen ördögi praktikákat vetnek be, csakhogy istenek adományozta testüket kellőképpen megrontva olyan dolgokra vegyék rá, hogy ellenszegüljenek a neki szabott rendeltetésnek. Ezen azonban mit sem kell csodálkoznunk egy olyan államban, ahol a törvényeket boszorkánymesterek hozzák, és betartásukról - helyesebben be nem tartásukról - orgyilkos és tolvaj klánok gondoskodnak. A fegyver itt hatalom, de csak ha kellő megfontoltsággal és okosan használják.

                Mindenütt szükség van rájuk; Toron alighanem megbénulna, ha hirtelen eltűnnének. A fejvadászokról van szó, akik minden intrika, cselszövés mögött ott álnak uraik oldalán, legyen bár szó családok egymás közötti torzsalkodásáról, ország

romboló háborúkról vagy kereskedelmi viszályokról. Jól kiépített szervezeteik mindenütt jelen vannak; a tolvajokkal ellentétben nem kell titokban tartaniuk kilétüket, csak ha erre kifejezett utasítást kapnak. Társadalmi megbecsülésük magas: ha jól végzik dolgukat, szinte bármit kérhetnek megbízóiktól. A különböző klánokat gyakorta kötik szerződések vagy egyéb jellegű kötelékek a helyi hatalmasságokhoz. Titkos paktumok ezek, a legtöbb ember nem is tud róla, akinek pedig jó értesülései vannak, általában elég bölcs ahhoz, hogy ne kíváncsiskodjon sokat. A fejvadászok súlya és szükségessége nyilvánvalóvá teszi, miért tartoznak a Pietor - Hűség - kasztba. Nincs olyan politikai, gazdasági, társadalmi esemény, ahol ne lennének jelen. Megjegyezendő viszont, hogy a közhiedelemmel ellentétben nem minden toroni fejvadász Iker is egyben. Számtalan más klán tevékenykedik még az óriása birodalomban, legfeljebb az Ikreknek a legrettegettebb a hírük. Bármilyen sok is a fejvadász az országban, azért nem kell minden járókelőben gyilkost gyanítani; számuk nem csak az össznépességhez, hanem még a fegyverforgatókhoz képest is elenyészően csekély.

 

Ködfivérek fejvadászklán

 

A Régensi Ház különleges fejvadászai, akik amellett, hogy kitűnő fegyverforgatók, számos speciális feladat elvégzésére is alkalmasak. Éveken keresztül okítják őket a színjátszás, szemfényvesztés és hazudozás mesterfogásaira, míg végül szinte minden szerepükben, álcájukban otthonosan mozognak. Ha megdelelően készítik nekik elő a terepet, legfeljebb a mágiahasználók képesek náluk gyorsabb átváltozásra. Toron legügyesebb kémei és ügynökei közülük kerülnek ki. Új szabályrendszerben a képzettségek az A3 táblázat szerint.

 

Kidobás az első törvénykönyv szerint, de az Intelligenciájukat k6+12-vel kell dobni.

 

 

Képzettségek 1. Szinten:

 

KÉ alap

8

TÉ alap

16

VÉ alap

65

CÉ alap

0

HM/Szint

9(2)

Kp alap

7

Kp/Szint

6

Fp alap

6

Fp/Szint

k6+4

Ép alap

6

 

Szintenként 55 %-ot oszthatnak szét, de egyre legfeljebb 15 %-ot tehetnek.

 

Képzettségek

fok/%

Ökölharc

Af

5 fegyver használata

Af

3 fegyver dobása

Af

Belharc

Af

Álca/álruha

Mf

Hangutánzás

Af

Színészet

Af

Nyelvtudás

5, 5, 4, 4, 3

Írás/olvasás

Af

Etikett

Af

Pszi

Af

Lovaglás

Af

Futás

Af

Mellébeszélés

Af

Mászás

20%

Esés

10%

Ugrás

10%

Lopózás

30%

Rejtőzködés

15%

Zárnyitás

10%

Csapdafelfedezés

15%

Éberség

15%

 

A Ködfivérek különleges képességei

 

Szintenként kapnak k3+2 Kp-t, amit nyelvismeretre költhetnek el. Valamint, ha előre elkészített alapanyaggal rendelkeznek, képesek k6 körön belül úgy megváltozatni arcvonásaikat és viselkedésüket, hogy még a saját anyjuk sem ismerne rájuk. De előre meg kell határozniuk az alapanyag elkészítésekor, hogy milyen figura alakját akarják felvenni. Ha valaki arcvonásait akarják felvenni, azt k6 perc alatt képesek megtenni, ha a megfelelő segédanyagok a rendelkezésére állnak. Ha ez nem ember, hanem más humanoid lény, akkor k10 percre van szükségük. Természetesen még egy ködfivér sem képes mondjuk egy sárkány alakját felvenni.

 

Ikrek fejvadászklán

 

"Mikor megengedték, hogy levegye a szeméről a kendőt, álmos, kránkőtől bűzlő bányászfalut látott maga előtt, fásult lakói kedvszegetten bandukoltak egyetlen hosszú utcáján. Ám a látszat csalt; mert ezen a településen mindenki - a boszorkányurak ügynöke volt, s a mélybe nyúló tárnák és vágatok útvesztője nem egyszerű ércbányát rejtett, hanem Bhoraka legendás, földalatti városát, az Ikrek fejvadász szektájának titkos fellegvárát és kiképzőközpontját."

 

Raoul Renier - Acél és oroszlán

A toroni Ikrek felfogásukban és törvényekben meglehetősen közel állnak a Vértestvériséghez. Ők azonban nem saját érdekeiket, hanem hatalmas urakat szolgálnak: Toron félelmetes hírű boszorkány-mestereit. A sötét varázslók szolgálatában a klán tagjai sokféle tudásra szert tehetnek, korántsem ritkaság közöttük az olyan, aki mágikus tulajdonságú tárgyakat használ, de még az olyan sem, aki maga is képes varázsolni. Az Ikrek uraikon kívül senkinek nem engedelmeskednek, és a gyilkoláson túl gyakran a testőr szerepét is ellátják. Olthatatlan gyűlöletet éreznek ősi ellenségeik, az Északi Szövetség oldalán álló erigowi Embervadászok klán irányában.

 

Lashgúk fejvadászklán

A Quiron-tenger északi partvidéken lévő városok orgyilkoscéheinek szövetsége. Hatszázötven esztendővel ezelőtt hívták életre, a Vércsapolók nevű, hasonló jellegű csoportosulás ellensúlyozására, császári rendeletre. Százhúsz évükbe tellett, hogy a Vércsapolókat véglegesen kiirtsák. Cserébe udvari kiváltságokat kaptak, s az Ikrek után ők voltak az elsők, akik császári parancsra hagyták el Toront; a Városállamok egy rivális kereskedelmi flottáját küldték a tenger mélyére. Nevük jelentése: "Sóököl". Kizárólag Mortorokat képeznek.

 

Vérnyelők fejvadászklán

Tharr egyházának mágikus eszközökkel kitenyésztett orgyilkosai. Gyakran még saját parancsolóik is tartanak tőlük, ugyanis kizárólag egyetlen személynek engedelmeskednek. Általános vélekedés szerint mindannyian őrültek. Innen csak NJK kerülhet ki.

 

A toroni fejvadászklánok felépítése

Mint minden más országban, Toronban is szakosodnak a fejvadászok, bár nem olyan sok irányba. Sőt vannak olyan klánok is, akik csak egy irányba képezik fejvadászaikat. Az Ikrek klánjában ez a két legfontosabb belső kaszt.

 

Mortor

Kyria nyelvén a Pusztítókat emlegették így, a Hetedkorban azonban inkább Toron gyilkoló művészeit értik alatta. Közösre hagyományosabb "másképp ölő"-ként fordítják. Kiválóan képesek ellátni saját szakterületük feladatait, Lopakodásban alig akad párjuk Toronban. A legjobbak a császár orgyilkosai lesznek: a hírhedt és titokzatos Mortor Imperalisok. Új szabályrendszerben a képzettségek az A4 táblázat szerint.

 

Tsz

Képzettség

fok/%

2.

Nyomolvasás/eltüntetés

Af

2.

Ökölharc

Mf

2.

Térképészet

Af

3.

Úszás

Af

3.

Emberismeret

Af

3.

Belharc

Mf

4.

Szexuális kultúra

Af

4.

Mellébeszélés

Mf

4.

Színészet

Mf

5.

Hangutánzás

Mf

5.

Pszi

Mf

6.

Nyomolvasás/eltüntetés

Mf

7.

Emberismeret

Mf

8.

Nyomolvasás/eltüntetés

Mf

Képzettség

fok/%

Ökölharc

 

Zene
 
Idő:
 
Vélemény?
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
A legjobb helyek:
 
Ynev
 
Egyebek
 
Fegyverek, páncélok
 
Kalandmesternek
 
Istenek
 
Bestárium
 
Varázstárgyak, ereklyék
 
Karakterlapok
 

Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal