magus-site
magus-site
Men
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Erre tved rnyak
Induls: 2005-01-23
 
Fajok
 
Harcos Fkaszt
 
Szerencsevadsz Fkaszt
 
Harcmvsz Fkaszt
 
Pap Fkaszt
 
Varzshasznl Fkaszt
 
Mgia
 
Pszi
 
Napfnyharcos

Napfnyharcos

 

Ismers volt a hang. Mskor rlt volna neki - fm csendlse fmen -, de most tudta, hogy elksett. Pedig a Mester figyelmeztette, hogy a siker nagyon fontos. Jl emlkezett mg szavaira: "Ksznm, fiam, hogy ilyen gyorsan idertl. Megint szksgunk van a segtsgedre. Szervezetnk egyik tagja, De Colben lovag veszlyben van. Megtudtuk, hogy ma jjel meg akarjak lni t s a csaldjt. Tudom, te vagy a leggyorsabb kzlnk, de siess, nehogy az id gyorsabb legyen nlad. Mentsd meg a lovagot!" A mirtekrl persze, mint mindig, most is hallgatott a Mester. De a harcos tudta, hogy valjban nem is a lovagot, hanem elsknt a fit, Ravont kell megmentenie. vekkel ezeltt vletlenl fltanja volt - s errl nem tudott senki - egy szertartsnak, amelyen kiderlt, hogy a fi kivlasztott. Hogy ez mit jelent, nem tudta.

 

Egy betrt ablakon keresztl - valsznleg itt jttek be az orgyilkosok - a folyosra jutott. Szerencsre mr jrt itt, gy ismerte a jrst. Jobbra fordult, s a hall nyitott ajtajig rohant. Egy pillanat alatt felmrte a helyzetet. Kt stt alak szortotta be a lovagot az egyik sarokba, akinek csupn egy falrl lekapott dszkard volt a kezben. De Colben bal karjbl mr csorgott a vr. A holdfnyes jszakban megcsillant egy repl tr, majd alig egy msodpercet ksve kvette t trsa. A kt orgyilkos tompa puffanssal esett ssze. Htukbl egy-egy tr llt ki. A harcos egy ugrssal a lovagnl termett, aki ppen akkor rogyott ssze.

- Mrgezett volt a... a kardjuk. Hrman... vannak. A fi... a fiamat...

De Colben utols szavai voltak ezek. Az emeletrl les sikoly trte meg a hall csendjt. A harcos kirntva kardjt szlsebesen rohant fel az emeletre. Tudta, hogy a lovag felesge mr halott, gy a gyerek szobja fel vette az irnyt. Valahogy meg kell lepnie a harmadik orgyilkost! A rohans kzben krvonalai kezdtek elmosdni, s egy j alakot felvenni. A gyilkos gonosz mosollyal emelte magasra a trt, hogy leszrja a rmlettl szlni se br gyereket. Azonban a mozdulata megakadt, amint szrevette, hogy az ajtban ll valaki. Ahogy odanzett pr pillanatra megbnult a dbbenettl: az ajtban egy farkasember llt! Ez a pr pillanat elg volt a szrnynek, hogy az orgyilkoshoz ugorjon, s belemlyessze rvid kardjt. Az ldozat utols gondolata az volt, hogy mit keres egy farkasember kezben egy mesterien megmunklt kard.

- Ne flj tlem, nem vagyok farkasember - mondta az alakjt lassan visszanyer harcos.

De ezt az jult fi mr nem hallotta…

 

- Most mr nem kell annyira sietnnk, fi. t napja jttnk el a vrosbl, de senki nem kvet, ebben biztos vagyok.

- Akkor megllhatunk pihenni?

- Persze. Kzben megstjk a nyulat, amit tegnap fogtam, s beszlgethetnk is vgre.

- J.

A kzeli tisztson letboroztak. A nyl mr slt a nyrson, amikor a frfi megszlalt:

- Itt az ideje, hogy megtudd mi trtnt. Szleidet rossz emberek megltk, n sajnos csak tged tudtalak megmenteni. Mindenki azt hiszi, hogy te is meghaltl. Akinek tudnia kell, hogy lsz, az tudja, errl nem feledkeztem meg. Most elviszlek egy faluba, ahol harcost faragunk belled.

- Ti? Olyan farkasemberek, mint te?

- Nem vagyok farkasember. Amit akkor jjel lttl az csak illzi volt. n napfnyharcos vagyok. Most egy faluba megynk, egy iskolba.

- J, de mikor lthatom jra atymat?

Shaj - Tudod, k meghaltak. Mr nem lnek. Ez azt jelenti, hogy nem szlnak tbb hozzd, s nem is fogsz mr tallkozni velk. De ne keseredj el! j bartokra lelsz majd kzttnk.

- Nem lthatom ket? Nem rtem.

- Nem baj, fi. Nhny nap mlva clba rnk. Akkor otthagylak tged, mert mg dolgom van a vilgban, de hamarosan ismt visszatrek az enyim kz.

- s kik azok a napfnyharcosok?

- Mindent meg fogsz tudni idejben. De most mr megslt a hs, gyere egynk.

Majd t kzben mg meslek.

s meslt: - Valamikor rgen, a koszkor borzalmas esztendeiben egy legends harcos, Hos-sukezu Lanil, egy nagyhatalm ereklyre bukkant. A varzstrgy tmr aranybl volt, s egy hromg talapzaton ll napkorongot formzott. Az ereklyben egy lny lakozott, hogy kicsoda, nem tudom. A tallkozs utn Lanil azonban ltrehozta a Sheral-hegysg dli oldaln a napfnyharcosok iskoljt. Trsakat gyjttt maga kr, s megtantotta nekik az ereklye lakjtl tanult napfnymgit. Ez utn elkldte ket a vilg minden tjra, hogy oltalmazzk a rendet, s segtsk a jkat a gonosz ellen. A harcosok nha visszatrtek az iskolba tanulni. Ilyenkor ltalban hoztak magukkal rva gyermekeket, akik mg a szleiket sem ismertk, hogy k legyenek a jv napfnyharcosai. A harcosok, miutn megregedtek, vgleg visszatrtek a hegyi faluba, hogy tantsk a fiatalokat. gy vltottk a nemzedkek egymst. A nap fiai immr tbb ezer ve irtjk a gonoszt. Vannak, akik szakon szolgljak a jt, vannak, akik dlen. Lehet, hogy ereni km, vagy erioni vrosr. Taln a vrosllamok egyiknek vezetje. A legtbbjk azonban kalandoz. Nem tudom, hny ilyen harcos l Yneven, de egy legenda szerint egyszer mindnyjan sszegylnek, hogy megvvjk vgs harcukat. Te kivtel vagy, fi, hiszen ismered szleidet, de sajnos nem volt ms vlasztsom, ide kellett hogy hozzalak. Nhny ves kpzs alatt - ennek ideje csak a tehetsgedtl s szorgalmadtl fgg - megtanulod hasznlni a napfnymgit, s harcost faragnak belled, hogy aztn a vilgban j dolgokat tanulj, oltalmazd a rszorulkat, s beteljestsd sajt sorsodat...

 

Kidobs:

Er 2k6+6

llkpessg 2k6+6

Gyorsasg k6+12 (kf.)

gyessg k10+8 (kf.)

Egszsg k10+8

Szpsg 3k6 (2x)

Intelligencia 2k6+6

Akarater 2k6+6

Asztrl 2k6+6

rzkels 3ka (2x)

 

 

Harcrtk:

K 8

T 15

V 72

C 0

HM/Szint 8 (3 V 3 T)

Kp alap 4

Kp/Szint 6

Els szinten csak 4 kp-val rendelkeznek + az gyessgbl s intelligencibl fakadkkal, a szintenknt jr rszt mr 1.Tsz-en is meg kapjk!

p alap 4

Fp alap 6

Fp/Szint k6+3

Tapasztalati szintlps:

Tsz. Szksges Tp

1. 0-190

2. 191-400

3. 401-900

4. 901-1800

5. 1801-3500

6. 3501-7500

7. 7501-15000

8. 15001-30000

9. 30001-60000

10. 60001-110000

11. 110001-160000

12. 160001-220000

Minden tovbbi szintre +60000 Tp.

Kpzettsgek 1. tapasztalati szinten Kpzettsg fok/%

Nyomolvass/eltntets Af

3 fegyverhasznlat Af

Nyelvismeret 3 Af

Irs-olvass Af

Vadszat-halszat Mf

Pszi (Pyarroni) Af

Erdjrs Mf

Lovagls Af

Helyismeret Mf (Sheral)

Herbalizmus Af

Uszs Af

Mszs 30%

Ess 10%

Ugrs 20%

Rejtzkds 35% (csak! erds terleteken)

Lopzs 40% (csak! erds terleteken)

 

Tovbbi tapasztalati szinten megkapott kpzettsgek:

2. klharc Af

3. Nyomolvass/eltntets Mf

5. Szakma (fegyver kovcs) Af

 

 

 

A napfnyharcosok a jk vdelmezi. Jellemk csak Rend vagy let (ill. ezek kombincii) lehet. A kaszt tagjai csak emberek lehetnek. Kpessgeik gyengbbek egy harcosnl, azonban tudjk hasznlni a napfnymgit. Ez annyit jelent, hogy hasznlhatjk a brd fnymgia al tartoz varzslatait, illetve a specilis napfnyvarzslatokat. Mana-pontjaik szma szintenknt 6, amit mr az els szinten is megkapnak. Mana-pontjaikat meditcival szerezhetik vissza, de, csak ha st a nap. Az els manapont visszanyershez a meditci elejn 10 teljes kr szksges (amg felveszi a meditcis llapotot). Tovbbi 1 Mana-ponthoz 2 kr meditci szksges. Ha tehetik flmeztelen meditlnak, ltalban lve, hogy testk nagyobb rszt rjk a napsugarak. A napfnyharcos minden nem termszetes fnyben (pld. mgikus, vagy egy fklya fnye ide tartozik, de ha ezek napfnnyel  elegyet alkotnak, akkor nem), vagy sttsgben eltlttt rban egyet veszt manapontjaibl, ezrt szoktk a reggelt egy kiads meditlssal kezdeni. A mgikus kifrads termszetesen rjuk is rvnyesl, ezrt naponta szintenknt csak 25 manapontott fordthatnak varzslsra bntetlenl. A nap barnt hatsa rajtuk nagyon alacsony fokon hat. Napfnyharcosokat a Sheral-hegysg deli oldaln fekv iskolban (faluban) kpezik az odahozott rva gyermekekbl a mr vgleg visszavonult mesterek. Ha az ifj tanonc megtanulta a harc s a napfnymgia alapjait, ki kell llnia egy prbt. Ha a prba sikerl, a harcost elindulhat, hogy most mr a vilgtl tanuljon. Ha nem sikerl, a mesterek tovbb oktjk, hogy a kvetkez prbja mr biztos sikeres legyen. A napfnyharcosok idnknt visszatrnek az iskolba, hogy tanuljanak, pihenjenek, tovbbadjk a nagyvilgban szerzett tudsukat a fiataloknak, vagy ppen az regeknek (hisz szvesen hallgatjk, hogyan is zajlanak a dolgok a teleplsen tl). Ezt persze brmikor megtehetik, de senkinek nem rulhatjk el a falu helyt, egyltaln ltezst sem (s nem is akarjk). Ezt mg knzssal, mgival, vagy pszivel sem lehet bellk kiszedni. Brmilyen fegyvert forgathatnak, illetve brmilyen vrtet viselhetnek, fegyverzet tern nincsenek korltozva. A tanuls veiben a napfnymgia s a harc alapvet fogsainak megtanulsra fektetnek nagy hangslyt, ezrt kevs az indul kpzettsg (s a Kp alap). Azok is leginkbb abbl fakadnak, hogy az iskola egy erdben tallhat, s az ennivalt is halszattal, vadszattal s gyjtgetssel szerzik. A prba utn azonban mr idejk nagy rszt j dolgok megtanulsra fordtjk. Fegyvereikre szinte csak a tanulskor van szksgk, s termszetesen akkor, amikor elindulnak kalandozni. A falu kis rszben helyileg kovcsolja, nem egy kalandoz trt vissza a kovcsmestersget kitanulva. Sokan rengeteg fegyvert hoztak ajndkba mesterknek, vagy tantvnyuknak, vagy csak egyszeren a hazafele vezet ton zskmnyolva. A Sheral szrnyetegei nagyon ritkn merszkednek terletkre, habr a falubeliek knnyedn megvdik magukat, hiszen elg sokan lnek itt s egytl-egyig kitn harcosok radsul a napfnymgia jeles hasznli. A nem kvnt betolakodktl lcz mgival s klnfle elrettent bennszltt jelzsekkel vdekeznek, gy az idk sorn csak nhny ember szerzett tudomst rluk. Az erdben kivllan kzlekednek, tjkozdnak, valamint ismerik a Sheral szrnyetegeit, llatait, nvnyeit, idjrst.

 

 

 

 

 

 

Specilis Varzslataik:

-Napfnymgia-

Valdi lthatatlansg

Manapont: 10
Erssg: 1
Varzsls ideje: 1kr
Idtartam: 8 kr
Hattv: rints

A varzslat hatsa megegyezik a papi Lthatatlansg evilgi lnyek eltt nev varzslattal. Csak asztrl s mentl szemmel rzkelhet. 1 kr koncentrls utn tovbbi 1 kr kell ahhoz, hogy a clszemly teljesen  „eltnjn”. Minden tovbbi 3 mp-rt egy krrel meghosszabbthat a varzslat hatsa.

Fnybkly

Manapont: 12
Erssg: 5
Varzsls ideje: 3 szegmens
Idtartam: 4 kr
Hattv: 10 mter

A napfnyharcos ltal megjellt szemly vgtagjait ers fnyktelek hurkoljk t ,  igy az ldozatot a harc helyhez ktve mdostk sjtjk. Az idtartam 4 Mp-onknt nvelhet 1 krrel.

Fnyhd

Manapont: 22
Erssg: 6
Varzsls ideje: 1 kr
Idtartam: 6 kr
Hattv: 100 lb

A napfnyharcos egy maximum szint*3 mteres fnyhidat hoz ltre. A hd 1 mter szles s maximum 1 tonnt br meg teljes terhels esetn, nagyobb slynl a mgia sztesik. A kezd s vgpontoknak - melyeket a napfnyharcos jell ki - nem kell stabil pontoknak lennik, a hd akr a levegben is "lghat".

Fnyfklya

 

Mana-pont: 3mp/fertlyra (15 perc)

Erssg: 6 (fklya erej fny)

Varzsls ideje: 2 szegmens

Idtartam: 1fertlyra/3mp, valamint lsd lejjebb

Hattv: 5 lb sugar kr

 

A napfnyharcos flemeli egyik kezt, klbe szortja s az fehr/kk fnnyel vilgtani kezd. Ha ujjait kinyjtja, vagy valamilyen trgyat fog a kezben a varzslat nem jhet ltre/ megsznik.

 

Tzbogarak

 

Mana-pont: 2

Erssg: 1x6E v. 6x1E

Varzsls ideje: 1 kr

Idtartam: 3perc

Hattv: 20 lb

 

A napfnyharcos mg gyermekkorban, tanoncknt elsnek megtanult varzslata a fnyfklya utn. Egyszer, kevs manapontot s kevs sszpontostst ignyel, ellenben a harc kzben val mozgatsa -40-es vdrtket eredmnyez. Az els fnybogarat igazi bartknt szereti a gyermek, hisz ez volt az els „komolyabb” prblkozsa s sikere a napfnymgia tern, de aztn jn a msodik, a harmadik, a negyedik, az tdik tzbogr.

Ksbb mr rutin szeren csinljk ezt a varzslatot s alkalmazzk klnbz clokra. Az els Tsz- NH 6 ilyen bogarat tud irnytani egyszerre. Egyszerre 1 bogarat is ltre tud hozni 3 percre 2 manapont rfordtsval, de ennek fnye a kznsges fklyhoz hasonl. Az idtartam minden tovbbi 2 Mp rfordtsval megduplzhat. A tzbogaraknak enyhe zavar hatsn s fnyn kvl semmilyen hatsa nincs a krnyezetre. Minden fnybogr fnye a fklya vagy a gyufalng nagysgval br s addig terjed.

 

Tzkorong

 

Mana-pont: 3mp

Erssg: alap: 8E

Varzsls ideje: 10 kr

Idtartam: 1 ra

Hattv: 10 lb

 

Tulajdonkppen a tzbogr varzslat „tovbbfejlesztett”, ersebb vltozata.

A Napfnyharcos apr, naphoz hasonlatos fnyes gmbt forml, tmrje 12+2*E cm.

Az idtartam nvelhet 3mp/1 rval. Melege s fnye: a gmb erssge erej tz melegnek s fnynek felel meg (lsd. varzsli elemi mgia fny mozaik). 1 ra ideig sugrozza a meleget s a fnyt. Srlst csak akkor okoz, ha valaki tl kzel merszkedik hozz (30 cm), ezrt szenvedhet gyengbb gsi srlseket (k6 Fp). Gyakran hasznlatos olyan helyeken, ahol nem lelhet tzelanyag (pld. sivatagok, pinck, fldalatti helyek, folyosk). A NH nem mozgathatja, vagy lebegtetheti a gmbt beltsa szerint. A varzslat akkor sem sznik meg ha alkalmazja 10 lbnl messzebre megy a korongtl.

 

Villants

 

Mp: 3

E: 5

Varzsls ideje: 1 szegmens

Idtartam: egyszeri

Hattv: 10 lb

 

A NH egy ltala kijellt helyen (ltnia kell a helyet s nem lehet tle 50 lbnl messzebb) egy hirtelen villanst idzhet el ezzel a varzslattal. Aki belenz, vagy csak fel nz, az k6+2 krre megvakul a hirtelen fnytl (ennek eslye a clszemlyt kivve 30 %). Termszetesen nem egy emberre hat, hanem az sszes jelenlvre. Csak a hattv korlton bell okoz vaksgot!

                              

Kdalak

 

Mp: 4

E: 20

Varzsls ideje: 1 kr

Idtartam: 2 kr

Hattv: nmaga

 

A varzslat alkalmazja a nap fnyt rejtzkdsre hasznlja fel. A napsugarakat tvezeti testn s gy csaknem tltszv vlik. 90%-os rejtzkds kpzettsgnek felel meg, ha ll s 45%-osnak, ha mozog. Ha harcra kerl sor, a vele kzdknek a harc flhomlyban mdostk sjtjk rtkeit. Mivel ez nem hagyomnyos mdon elsajttott kpzettsg az ily mdon szerzett rejtzkds hozz addik az alap rejtzkdshez. Az idtartam 2 mp-knt nvelhet tovbbi 2 krrel a max. manapont felhasznlsig.

 

Hatalmas fnyaura

 

Mp: 28

Erssg: 5

Varzsls ideje: 5 szegmens

Idtartam: 3 kr/tsz

Hattv: rints

 

A varzslat hatsra a test szembnt fnnyel vilgtani kezd, ami csak viseljt nem zavarja. Fnyessge a jelztz erejvel br, a r hrom lbon bell tmadk elszenvedik a vakharc negatv mdostit, a 30 lbon bell r clzk -90 C-vel lhetnek, vagy -50 T-vel tmadhatnak (dobfegyverrel). Htrnya: a mellette harcolk is a lert mdostkkal kzdenek, valamint feltn, hogyha az jszaka kzepn a vros stt utcin egy ember hirtelen irtzatos fnnyel vilgtani kezd. A fnynek a klnbz trgyak utjt lljk.

 

Malystryx Fnykardja

Manapont: 6
Erssg: 1
Varzsls ideje: 2 szegmens
Idtartam: 2 kr/szint
Hattv: rints

A napfnyharcos kezben egy ragyog hosszkard jelenik meg, s ez nem illzi. A kpzetlen fegyverforgatsbl szrmaz htrnyokat semmikppen sem kapja meg. A fegyver mgikusnak minsl. rtkei: +10 K + 20 T +20 V seb.: k10 +1. Sttben az l ellenfl +10V-t kap mivel

 
Zene
 
Id:
 
Vlemny?
Nv:

zenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
A legjobb helyek:
 
Ynev
 
Egyebek
 
Fegyverek, pnclok
 
Kalandmesternek
 
Istenek
 
Bestrium
 
Varzstrgyak, ereklyk
 
Karakterlapok
 

Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!