magus-site
magus-site
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Erre tévedő árnyak
Indulás: 2005-01-23
 
Fajok
 
Harcos Főkaszt
 
Szerencsevadász Főkaszt
 
Harcművész Főkaszt
 
Pap Főkaszt
 
Varázshasználó Főkaszt
 
Mágia
 
Pszi
 
Ork sámán mágia

Ork Sámán mágia

 

Véres penge

Szféra: halál

Mana pont: 5 / Ép

Erősség: 7

Varázslás ideje: 2 kör / Ép

Időtartam: Tsz nap

Hatótáv: fegyver

Mágiaellenállás: -

A varázslat arra való, hogy egy harcos saját vérének erejével megerősítse saját fegyverét.

Az ork megvágja magát, miközben a sámán körbetáncolja őt, a varázslatra koncentrálva,

és bekeni fegyvere pengéjét saját vérével. A fegyver harcértékei minden vércsepptől nőnek,

minden Ép után +1Ké, +5 Té, +5 Vé és +2 Sp illeti meg, a sebzés szempontjából pedig mágikusnak

minősül.

A varázslat Mp igénye és a varázslás időtartama is a pengére folyatott vér mennyiségétől

függ. A fegyver a sámán tapasztalati szintjének megfelelő napig élvezi a módosítókat, leteltével

egyszerű penge lesz, mint amilyen a varázslás előtt is volt.

A így elveszített Ép-t a harcos csak akkor nyerheti vissza - pihenéssel – ha a varázslat

időtartama lejárt, vagy ha a harcos – és csak ő – megsemmisíti a fegyverét.

 

A sámán szava

Szféra: halál

Mana pont: 15

Erősség: 5

Varázslás ideje: 2 kör

Időtartam: egyszeri

Hatótáv: 10 láb

Mágiaellenállás: mentál

A sámánok akkor alkalmazzák ezt a varázslatot, ha fontos döntésben kell vitatkozniuk,

és nincs idő az amúgy szokásos és általánosnak számító párviadalokra, esetleg sok orkot kell

meggyőzniük. Ha az áldozat – több meggyőzendő esetén mindegyikükre külön kell dobni –

mentális ellenállása kisebb, mint a varázslat E-je, a sámán szavainak hatása alá kerül, s meggyőződéseként

vallja majd, legyen az bármekkora valótlanság. Ha a próba sikeres, akkor a

sámánnak nem sikerül varázslattal meggyőznie vitapartnerét. A sámán egyszerre legfeljebb

kétszer annyi személyt vonhat a varázslat hatása alá, mint amekkora a tapasztalati szintje.

 

Az ellenfél íze

Szféra: halál

Mana pont: 8

Erősség: 10

Varázslás ideje: 6 perc

Időtartam: Tsz. nap

Hatótáv: -

Mágiaellenállás: -

 

Varázsláskor a sámán vért iszik, miután elmormolta a szükséges varázsszavakat. A varázslat

hatására, az olyan fajú ellenfeleinek, amelyik faj véréből ivott, az időtartam lejártáig

varázslatainak erőssége tapasztalati szintjének kétszeresével nő. A varázslathoz legalább 4

Ép-nyi vér szükséges, és hatását csak a megivott vérrel azonos fajú lényekre fejti ki.

 

Méreghívás

Szféra: egyedi (Ghazga)

Mana pont: 6, 4, 2

Erősség: 8

Varázslás ideje: 2 kör

Időtartam: Tsz óra

Hatótáv: önmaga

Mágiaellenállás: -

A varázslat hatására Ghazga sámánjai mérget idézhetnek fegyverükre, körmükre, agyaraikra.

A varázslat Mp igénye attól függ, hová kívánnak mérget idézni. Fegyver esetén 6,

körmök esetén (tíz körömmel számolva) 4, míg a két szemfog megmérgezése esetén 2 Mp

szükséges a varázslat elvégzéséhez.

A méreg az időtartam lejártáig marad a fegyveren, és a rá fordított Mp-ok felével megegyező

alkalommal fejti ki hatását az áldozatra, melyet megsebeznek az adott fegyverrel. Így

például a karmokkal kétszer adható le mérgező csapás. Ha a méreg kifejtette a hatását, elfogy

a fegyverről, ha az időtartam lejártáig nem használják fel, nyomtalanul elenyészik.

A mérgek nem valós mérgek, leszedni, tartósítani nem lehet őket, illetve a sámánra sem

jelentenek veszélyt. Az, hogy Ghazga éppen milyen méreggel segíti meg sámánjait, az alábbi

táblázatból kell megállapítani.

K10 Szint Hatás sikeres

Egészség-próba

Hatás sikertelen

Egészség-próba

1 4 Szédülés Görcs

2 5 Rosszullét Bódulat

3 6 Szédülés Rosszullét

4 3 K6 Fp veszt. 3K6 Fp veszt.

5 5 Semmi 3K10 Fp veszt.

6 1 Szédülés Ájulás

7 5 Rosszullét Bódulat

8 4 2K10 Fp veszt. Émelygés

9 2 Semmi Kábulat

0 7 Kábulat Görcs

 

Hurag Dhaur őrülete

Szféra: egyedi (Hurag Dhaur)

Mana pont: 8

Erősség: 7

Varázslás ideje: 3 szegmens

Időtartam: Tsz + 3K6 kör

Hatótáv: önmaga

Mágiaellenállás: -

Ez a varázslat csak Hurag Dhaur sámánjai számára elérhető. Csatában, a harc hevében

kérik magukra a Szürke Öreg őrületét. Maga a varázslat egy elnyújtott farkasüvöltés, hatására alkalmazóját különös harci láz keríti hatalmába. Ké-je 5-tel, Té-je 15-tel, Vé-je 10-zel, sebzése

pedig K6-tal nő (mindig a sebzéssel egyszerre kell kidobni), egészen az időtartam lejártáig.

Hurag Dhaur hívei csak akkor folyamodnak a varázslathoz, ha csatában vannak, vagy túlerővel

találják szemben magukat; egy ellenfél ellen, vagy párviadalban soha.

 

Vér ereje

Szféra: egyedi (Ughjorbagan)

Mana pont: 1 / Ép

Erősség: 10

Varázslás ideje: 6 kör / Ép

Időtartam: maradandó

Hatótáv: 5 láb

Mágiaellenállás: -

Ezt a varázslatot csak Ughjorbagan, a Falánk biztosítja híveinek, kevesen tudják, hogy

csupán önös érdekből. A sámán, ha a dal közben értelmes lény friss vérét issza, sebei gyógyulni

fognak tőle. A varázslat Mp igénye, és a varázslás ideje is a meginni szánt vér mennyiségétől

függ. A vér energiájának kisebbik fele jut a sámánnak, a többi mágikus csatornákon át a

Falánkhoz vándorol. A maradékból a sámán gyógyul, minden 2 Ép után 1 Ép-t, vagy minden

egy Ép után 4 Fp-t.

Például, ha a sámán megiszik 7 Ép-nyi vért, és varázslata sikeres, 1 Ép-t és 4 Fp-t gyógyulhat,

agy 12 Ép megivása után 3 ép-t. Az ilyen bugyborékoló, szörcsögő hangú szertartás

igen visszataszító élmény minden értelmes faj számára. A varázslat mágiaelméleti szempontból

feketemágiának számít.

 

 

 
Zene
 
Idő:
 
Vélemény?
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
A legjobb helyek:
 
Ynev
 
Egyebek
 
Fegyverek, páncélok
 
Kalandmesternek
 
Istenek
 
Bestárium
 
Varázstárgyak, ereklyék
 
Karakterlapok
 

Szeretnél egy jó receptet? Látogass el oldalamra, szeretettel várlak!    *****    Minõségi Homlokzati Hõszigetelés. Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését.    *****    Amway termék elérhetõ áron!Tudta, hogy az általános tisztítószer akár 333 felmosásra is alkalmas?Több info a weboldalon    *****    Florence Pugh magyar rajongói oldal. Ismerd meg és kövesd az angol színésznõ karrierjèt!    *****    Fele királyságomat nektek adom, hisz csak rátok vár ez a mesebirodalom! - Új menüpont a Mesetárban! Nézz be te is!    *****    DMT Trip napló, versek, történetek, absztrakt agymenés:)    *****    Elindult a Játék határok nélkül blog! Részletes információ az összes adásról, melyben a magyarok játszottak + egyéb infó    *****    Florence Pugh Hungary - Ismerd meg az Oppenheimer és a Dûne 2. sztárját.    *****    Megnyílt az F-Zero Hungary! Ismerd meg a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-sorozatát! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    A Cheer Danshi!! nem futott nagyot, mégis érdemes egy esélyt adni neki. Olvass róla az Anime Odyssey blogban!    *****    A 1080° Avalanche egy méltatlanul figyelmen kívül hagyott játék, pedig a Nintendo egyik remekmûve. Olvass róla!    *****    Gundel Takács Gábor egy különleges könyvet adott ki, ahol kiváló sportolókkal a sport mélységébe nyerhetünk betekintést.    *****    21 napos életmódváltás program csatlakozz hozzánk még!Január 28-ig 10% kedvezménnyel plusz ajándékkal tudod megvásárolni    *****    Szeretne egy olyan általános tisztítószert ami 333 felmosásra is elegendõ? Szeretne ha csíkmentes lenne? Részletek itt!!    *****    Új játék érkezett a Mesetárba! Elõ a papírral, ollóval, és gyertek barkácsolni!    *****    Tisztítószerek a legjobb áron! Hatékonyság felsõfoka! 333 felmosásra elengedõ általános tisztítószer! Vásároljon még ma!    *****    Hayashibara Megumi és Okui Masami rajongói oldal! Albumok, dalszövegek, és sok más. Folyamatosan frissülõ tartalom.    *****    A legfrissebb hírek a Super Mario világából és a legteljesebb adatbázis a Mario játékokról.Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    333 Felmosásra elegendõ! Szeretne gazdaságosan felmosni? Szeretne kiváló általános tisztítószert? Kiváló tisztítószerek!    *****    Ha tél, akkor téli sportok! De akár videojáték formájában is játszhatjuk õket. A 1080°Snowboarding egy kiváló példa erre