magus-site
magus-site
Men
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Erre tved rnyak
Induls: 2005-01-23
 
Fajok
 
Harcos Fkaszt
 
Szerencsevadsz Fkaszt
 
Harcmvsz Fkaszt
 
Pap Fkaszt
 
Varzshasznl Fkaszt
 
Mgia
 
Pszi
 
Smaragdmgus

A smaragdmgus

Smaragdmgusok. Ynev taln legklnsebb mgijt hasznljk, amelynek fogsait nem lehet iskolkban elsajttani, amely hatsossgt igazi erejn kvl ritkasgnak s ismeretlensgnek ksznheti. Igazi rtk, egyes mveli szerint mvszet, amelynek csodlatos "trkkjei" sok vatlan kellemetlenkedt kldtek a nemlt homlyba.

A Rend trtnete a negyedkorra nylik vissza, ekkor alaptottk a Vinverio hegysg barlangmlyedseiben els telepeiket a zld k titkainak ismeri. A pr vszzad alatt vross tereblyesed iskolakzpontot Sheenvalnak neveztk. Az els vezredek alatt terlete gyorsan gyarapodott, a tantvnyok s mesterek szma pedig hihetetlen mreteket lttt, noha nem knny kpzsben rszesltek a jelentkezk. Vitathatatlan, hogy a Rend virgkort lte: tbb tzezer kvetje volt mgikus fogsaiknak, s a bkben tlttt emberltk alatt sohasem ltott tudst halmoztak fel. Azonban a Rend megalaptst kvet msodik vezredben megjelentek a Bosszllk. gy tnt, semmivel sem kpzettebbek a smaragdmgusoknl, mgis rpke tz v alatt a felre cskkentettk fogadott ellensgeik szmt. A Rend fennmaradsa rdekben a smaragdmgusok elhagytk Sheenvalt, j helyet kerestek ahol felpthettk jra a "smaragd vrost", s ahol a vilgtl elzrkzva teljes titokban polhattk tovbb hagyomnyaikat. Azonban az ismeretlensg jabb gondot szlt. Mivel az idk folyamn a Rend ltszma egyre csak fogyott, mra mr oly kevesen maradtak, hogy brmelyikk halla rzkeny vesztesget jelent a fennmaradsukrt vvott harcban.

A smaragdmgusok lete hatalmas ellentmondst knl. risi hatalom birtokosai, azonban tudsukat knytelenek titkolni, klnben ellensgeik felfigyelnek rjuk, s egy jabb rtkes tagot veszt a Rend. Ezrt a smaragdmgihoz csak akkor nylnak, ha sajt letket mskpp mr nem tudjk megvdeni, vagy ha klnleges okuk van r.

Smaragdmgus kt fle kppen vlhat valakibl: vagy a Rend neveli mr szletse ta, vagy pedig kalandorknt elnyerve a Rend bizalmt felajnlottk neki az si tudst. Ha mr kezdetektl fogva tanulta a smaragdmgit, akkor kteles elsajttani egy msik kaszt tudsanyagt is. Ms a helyzet azonban akkor, amikor egy msik kaszt tudsanyagval mr rendelkez kalandoz kerl a vlaszts el: vajon felvllalja-e a titkos tudssal jr knyelmetlensgeket? Neki tudnia kell, hogy kalandozsi folyamn a smaragdmginak csak msodlagos szerep jut, felettbb ritkn hasznlt kincs lesz, amit csak ritkn vehet el a dobozbl, hogy gynyrkdhessen benne. Lthat teht, hogy a smaragdmgus kteles tbbkaszt lenni.

A smaragdmgus igen klnleges, s nehezen jtszhat kaszt, azonban ktsgtelen, hogy a vele val jtk igen rdekes helyzetek sokasgt eredmnyezheti a kalandok folyamn.

Karakteralkots

A Smaragdmgus Kpessgeinek meghatrozshoz a kvetkez tblzat rtkei az irnyadak:

(2x) – a kpessgre kt sorozat dobhat, s a jobb eredmny szmt

Termszetesen a tblzat hasznlatnak csak akkor van rtelme, ha a Smaragdmgus kasztot nem ikerkasztknt veszik fel, hanem els szinten mr Smaragdmgusknt kezdenek, s egybb kasztot csak ksbb vesznek fel ikerkasztknt.

A smaragdmgus kaszt rtkeinek s pontjainak kiszmolshoz a kvetkez tblzat nyjt segtsget.

Kpessgek

Smaragdmgus

Er

llkpessg

2k6+6

k10+8

Gyorsasg

gyessg

2k6+6

3k6 (x2)

Egszsg

Szpsg

k10+8

3k6 (x2)

Intelligencia

Akarater

k10+10

3k6 (x2)

Asztrl

2k6+6

Harcrtk

A smaragdmgus, br mgija igazi hatalmat ad a kezbe, knytelen nap mint nap fegyverrel kzdeni az letrt. Nem vletlen teht, hogy a varzshasznl fkaszton bell a tzvarzslhoz hasonlatosak a harci rtkei. K-alapjuk 6, T-alapjuk 15, V-alapjuk 70, C-alapjuk 0. Ezek kztt Tapasztalati Szintenknt 6 Harcrtk Mdostt oszthatnak szt gy, hogy T-jk s V-jk nvelsre ktelesek minden szinten 2-2 pontot ldozni.

leter s Fjdalomtrs

Szintn fontos jellemzje a smaragdmgusoknak, hogy jobban brjk a fjdalmat, mint ms varzshasznl kasztok tagjai, azonban a folyamatos kikpzsben l tzvarzslk szintjt nem rik el ilyen tekintetben. A hegyvidki letmd egyik ajndkt kell keresnnk a smaragdmgusok 4-es P-alapjban (ehhez Egszsge 10 feletti rsze jrul) s 3-as Fp-alapjban (az llkpessg s az Akarater 10 feletti rsze nveli), amihez Tapasztalati Szintenknt mg k6+2 Fp addik.

Kpzettsgek

A smaragdmgusok nem brnak tl sok kpzettsggel, de ami van, azt igen magas szinten brjk. Mindennek a magyarzata az elzrkz letmdban keresend. A brcek rnykba visszahzod, csak rendtrsaival rintkez tanonc mire kilp a nagyvilgba, mr oly mlyen birtokolja a tudst, amely elegend ahhoz, hogy a Rend nagymesterei nyugodt szvvel engedhessk szabadjra a vilg dolgaiban mg jratlan fiatal smaragdmgust. Mihelyst elhagyjk a Sheenvalt rejt hegyeket, – ha nem kalandozknt kerltek a tuds birtokba – j kaszt tudst igyekszenek elsajttani. Ez a tanuls azonban mr majdnem minden lehetsget kimert szmukra. Ez a M.A.G.U.S. szablyaiban gy nyilvnul meg, hogy kevs Kpzettsg pontot kapnak. Kp-alapjuk 2, amihez Tapasztalati Szintenknt (mr az els szinten is) mg 3 Kp jrul.

A smaragdmgus az els tapasztalati szinten a kvetkez kpzettsgeket kapja:

 

Smaragdmgus

K

T

6

15

V

C

70

0

HM/Szint

Kp alap

6(2)

2

Kp/Szint

p alap

3

4

Fp alap

Fp/Szint

3

k6+2

A smaragdmgus a tovbbi Szinteken – feltve, hogy visszatr Sheenvalba – a kvetkez kpzettsgeket kapja:

Drgakmgia

Vadszat/Halszat

Mf

Af

rs/Olvass

Pszi (Kyr metdus)

Af

Mf

Fegyverhasznlat: bot

Helyismeret: hegyvidk

Mf

Mf

Klnleges kpessgek

A smaragdmgusok elsdleges klnleges kpessge az, hogy a drgakmginak egy specializlt s kevsb ismert vltozatt alkalmazzk: a smaragdmgit.

A smaragdmgus karakter max. Mp-je minden Tapasztalati Szinten 9-el nvekszik (1. Szinten 9, 2.-on 18, 3.-on 27, s gy tovbb).

Tapasztalati Szint(TSZ)

A smaragdmgusok a varzshasznl fkaszt kasztjai kzl taln a leglassabban lpnek szintet, mindennek az oka, hogy klnleges mgijukat csak igen ritkn tudjk alkalmazni. A ritkn feleleventett tuds pedig lasstja a fejldst. Mindez a M.A.G.U.S. rendszerben a magas Tapasztalati Szint hatrokban nyilvnul meg.

TSZ

Kpzettsg

fok/%

2.

2.

Nyomolvass/Eltntets

Fegyverhasznlat

Af

Af

4.

8.

Vadszat/Halszat

rs/Olvass

Mf

Mf

A smaragdmgusok fegyvertra

A smaragdmgusok az els szinten a bot hasznlatt sajttjk el, kezdetben ms fegyvert nem is hordanak maguknl. Mindez azonban nem jelenti azt, hogy a Rend nagymesterei nem tudnak bnni ms, szlesebb krkben alkalmazott harci eszkzkkel. Tapasztalatszerzs utn a tanoncok visszatrve Sheenvalba, az ltaluk vlasztott fegyver hasznlatt sajttjk el.

A smaragdmgusok ltalban nem viselnek vrtet, ha azonban mgis ilyen vdelemre vgynak, akkor a knnyebb sly vrteket hasznljk.

Smaragdmgia

A sheenvali smaragdmgusok ltal kidolgozott klnleges drgakmgia a varzshasznlat egy olyan fejezett kpezi, amely a smaragdot, mint elsdleges materit – megklnbztetve az sszes tbbi drgaktl – nem csak a mgikus energik fkuszaknt, hanem olyan varzseszkzknt hasznlja, amellyel a lehet legklnflbb hatsok rhetk el. Mindez azltal, hogy a hasznl olyan szimpatikus kapcsolatot pt ki a kvel, amely sajt njnek egy darabjnak az tadsval jr. A smaragdmgia gy ktl fegyverr vlik, hiszen a szimpatikus mgit is ismer varzsl szmra – miutn felfigyelt a kapcsolatra – nem jelenthet gondot vgezni az idegennel, aki ismeretlensge folytn mg veszlyt is jelenthet a meggondolatlanra.

A smaragdmgia alapjai a negyedkorba nylnak vissza. Ekkor alaptottk meg ugyanis az els olyan iskolkat, ahol az alapfogsait lehetett elsajttani. A Rend azta nagy vltozsokon ment keresztl: tbbszr is megreformltk mgijukat, j varzslatokkal egsztettk ki a rgieket, olyan hrnevet szereztek maguknak, amely vgl is a teljes titokba burkolzs mirtje lett. Ma mr a hegysgek eldugott rszein l csekly szm felhasznl ltal fejlesztett mgia igen sokrt s hasznos hatalommal ruhzza fel a hozzrtket.

A smaragd, mint drgak

A smaragdot igaz-drgakknt tartjk szmon a drgakmgival foglalkoz mesterek, azonban mr Ibn al Beithar Al Ahmada Benina (A drgakvek varzsa) cm knyvben tallhatunk utalsokat a smaragd klnleges hatsaira, pontosabban a fkuszls s tovbbts egyedi mdjra, amely ltal a smaragd igazi hatalmat adhat a hozzrtk kezbe.

A k maga tltsz, ragyog sttzld, mgival teltett llapotban pedig zldes izzsa akr mg a birtokljt is elrulhatja, ezrt gyakran viselik a ruha alatt, esetleg a htizskban, mindig rejtve viseli ha elhagyjk lakhelyket s kalandozni indulnak. Nagyon fontos azonban, hogy a k varzslskor folytonosan a hasznl krli t mteres sugar krben kell hogy legyen, klnben a vrva vrt mgikus hats megszakad, vagy ltre sem jn.

Varzsls

A smaragdmgus mgijt csak eredeti alakjban hasznlhatja, ezrt ha a smaragd erejhez akar folyamodni, mindig le kell vetnie felvett alakjt, amely gtolja hatalmnak kiteljesedsest.

A smaragdmgus minden varzslatra igaz, hogy a felhasznlt ritka mdszer miatt ellenk vdekezni szinte lehetetlen, mivel nem llja utjukat semmifle pajzs vagy fal, s a vdvarzslatok is csak seklyes biztonsgot nyjtanak.

A smaragdmgusok nehezen nyerik vissza Mana-pontjaikat, azonban a ritka felhasznls miatt ez nem jelent gondot szmukra. Ahhoz, hogy egy smaragdmgus elmje – s vele egytt a smaragdk – feltltdjn Mp-knt hat rt kell eltltenie egyedl a drgak trsasgban. Fontos, hogy a smaragdmgust ne zavarjk mindekzben, mert ha megszakadna a feltltdsi folyamat, akkor hibaval volt az egsz fradtsg. A smaragdmgus ezen benssges kapcsolat kialaktshoz nem szksges levetnie felvett formjt.

A smaragdmgia varzslatai

Vdmgia

A vdvarzslatok kz tartoz varzslatok a smaragdmgus – vagy az ltala kivlasztott szemly(-ek) – megoltalmazsra szolglnak. Tulajdonkppen a smaragdmgus minden mgija a vdekezst szolglja, azonban clszer megklnbztetni kifejezetten a testi-lelki psg fenntartsra alkalmazhat mgikat. Ide soroljuk mg a rejtzkdst elsegt varzslatokat, az elbb trgyalt okok miatt.

A Tpus arrl tjkoztatja az olvast, hogy az adott varzslat a smaragdmgia fejezetei kzl melyikbe tartozik. A smaragdmgusok kt alapvet kategriba soroltk be tudsukat: vdmginak minsl az sszes nem rt szndkkal hasznlt, rejtzst vagy vdekezst szolgl varzslat, az sszes tbbit tmadvarzslatnak minstjk.

A Mana-pont rovatban a varzslat mana-pont ignye tallhat, vagyis az a szm, amely levondik a smaragdmgus aktulis mana-pontjaibl, ha ezt a varzslatot hasznlja.

A varzsls ideje az adott varzslat ltrejttnek idtartamt jelzi, mg a Sebzs a tmadvarzslatok ltal okozott Fp vagy p vesztesget adja meg.

Alakfelvtel

Tpus: Vdmgia

Mana-pont: 8 Mp (felvtelkor s levetskor is)

A varzsls ideje: 1 kr

Idtartam: hasznl akarattl fgg

A smaragdmgus ezen varzslata eredeti alakjnak s mgija kisugrzsnak elrejtsre szolgl. Taln legfontosabb vdvarzslatnak minsl, hiszen a felvett alakban lehetetlen megllaptani, hogy az illet egy si mgia lettemnyese. Azonban tudnunk kell, hogy a varzslat csak a kls fizikai valt teszi elrhetv a hasznlja szmra, gy a msolt illet kzeli bartai knnyen felismerhetik a jellemben, rzelmekben vagy gondolatvilgban val eltrseket (a felismers eslye rgi bartok szmra 15%). Ha az illet meghalt, akkor a leleplezds eslye 85%-ra n. Ha lelepleztk, akkor a Jtkos elkezdhet magyarzkodni, de ha nem sikerl hihet mesvel kirukkolnia... ... nos, a holtukban is igaz bartok ritkn hagyjk annyiba, ha valaki bitorolja rgi trsuk alakjt, meggyalzva ezzel emlkt.

Megjegyzend azonban, hogy a smaragdmgus j alakot csak igen ritkn vesz fel a felfedezettsg okt kizrva, krlbell 15-20 venknt. Minden alakcserhez azonban az kell, hogy az “ldozatot” minimum egy fertlyrig nzze.

Smaragdpalst

Tpus: Vdmgia

Mana-pont: 3 Mp/szemly

A varzsls ideje: 3 szegmens

Idtartam: hasznl akarattl fgg, 5 krnknt jabb 1 Mp/szemly

A smaragdpalst alkalmas arra, hogy kzvetlenl a vdend szemlyt(-eket) krlfogva vdelmezzk az(-ok) egszsgt. A smaragdpalsttal vdett lnyt(-eket) csak igen ers mgival lehet megsebezni, mind a fegyverek (akr mgikus, akr nem), s mind a gyenge varzslatok (60 E alatt) tkletesen hatstalanok. A smaragdzld fnyrvny a hasznlja akarattl fggen fogadja magba a megvdelmezendket.

Testmdosts

Tpus: Vdmgia

Mana-pont: a vltoztats mrtktl fgg

A varzsls ideje: 5 szegmens

Idtartam: hasznl akarattl fgg

A Testmdosts ltal a smaragdmgus olyan vltozsokat hozhat ltre fizikai testn, amelyek mg a kpzett, lettannal foglalkoz tudsokat is megtveszthetik. Ilyenek pldul az aprbb sebek, de a test nagyobb, statikus szerkezetben bekvetkezett vltozsok is ltrehozhatak, pldul: orrtrs, vagy csonkols.

A vltoztats mrtke hatrozza meg a szksges Mana-pontok szmt:

Tapasztalati pont

Tapasztalati Szint

0-250

251-530

1

2

531-1050

1051-2270

3

4

2271-5100

5101-10090

5

6

10091-18080

18081-35100

7

8

35101-70090

70091-150100

9

10

150101-200080

200081-300070

11

12

Minden tovbbi szinthez +79500 Tp szksges

 

Egyb srlseknl a Mp igny kiszmtsa a KM feladata.

Az ilyenformn imitlt srlsek nem vltoznak az idk folyamn, errl a seb ltrehozjnak kell gondoskodnia, amelyhez csak mgit hasznlhat. Mghozz a srls eltntetshez szksges Mp igny ugyanakkora, mint a ltrehozs, csak ezt szakaszosan, meghatrozott idkznknt kell felhasznlnia.

Tmadmgia

A tmadvarzslatok ltal igyekszik a smaragdmgus krt tenni az ellenfelben, elpuszttani azt a lnyt, aki ltta igazi valjban, aki tudja, hogy mire kpes, aki ksbb mg komolyabb veszlyt is jelenthet a varzst alkalmaz szmra.

Smaragdblvny hvsa

Tpus: Tmadmgia

Mana-pont: 9 Mp

A varzsls ideje: 3 szegmens

Idtartam: hasznl akarattl fgg, 3 krnknt jabb 3 Mp

Sebzs: a blvny tmadstl fggen

A smaragdblvny valjban a smaragdmgus ltal formzott mgikus lny. Alakja egy rg letnt kor harcosnak letnagysg, smaragdbl kifaragott szobra. Kt szemben, tgra nylt, hangtalanul vlt szjban zld lngok lobognak. Miutn a hv parancsra megszakad a valsg szvedke, a Tloldalrl praknt szivrog t, s csakhamar anyagiasul a blvny, amely folyamatosan nvekedve ri el hrom mteres magassgt. Az ilyen teljes magassg blvny igen nagy veszlyt jelenthet azoknak, akikre a smaragdmgus parancsra tmad.

Ahhoz, hogy a smaragdblvny megidzhet legyen, a mgusnak magnl kell tartania a blvnyt formz egy hvelyk nagysg szobrot.

Smaragdvillm

Tpus: Tmadmgia

Mana-pont: 4 Mp

A varzsls ideje: 2 szegmens

Idtartam: egyszeri

Sebzs: 3k6 Fp (+1k6 Fp)

A varzslat hatsaknt a smaragdmgus ujjaibl smaragdvillmok cikznak a megclzott ellensg fel. Ezek a lvedkek mindenkpp tallnak, s 3k6 Fp sebzst okoznak. Tudnunk kell, hogy a villmoknak vrt nem ll ellen, st ha a megtmadott fmpnclt visel plusz sebzst is knytelen elviselni, ami jabb 1k6 Fp.

A smaragd erejvel val felruhzs

Tpus: Tmadmgia

Mana-pont: 6 Mp

A varzsls ideje: 3 szegmens

Idtartam: 10 perc

Sebzs: fegyvertl fgg + 3k6 Fp

A varzslat felhasznlsval a smaragdmgus egy bizonyos trgyat a smaragd erejvel ruhzhat fel. Mindez azt jelenti, hogy a kivlasztott fegyver vagy fegyverknt hasznlatos trgy sebzse megnvekedik – 3k6-al –, s harcrtkeihez is jrulnak bizonyos mdostk (T +20, V +15, K +8, C +12). A varzslat elmondsnak eredmnyeknt zldes ragyogs veszi krl a cltrgyat. Az gy megbvlt penge mgikusnak minsl, s a kevsb btor embereket akr el is riaszthatja (Akarater-prba -1-es mdostval).

 A smaragdblvny

Elforduls: Nagyon ritka

Megjelenk szma: 1

Termet: E

Sebessg: 200

Tmad rtk: 150

Vd rtk: 190

Kezdemnyez rtk: 80

Clz rtk: ~

Sebzs: 3k10+10 (keznek csapsa)

Tmads/kr: 3

leter pontok: 50

Fjdalomtrs pontok: ~

Asztrl ME: immunis

Mentl ME: immunis

Mregellenlls: immunis

Pszi: ~

Intelligencia: ~

Jellem: ~

Max. Tp: 200.000

A smaragdblvnyok a sheenvali smaragdmgusok ltal ksztett mgikus lnyek, amelyek ksztjk lett hivatottak megvdeni. Embernagysg szobrok ezek, amelyek egy letnt kor dics harcosait formzzk. Szemkbl, vltsre nyl szjukbl smaragdzld fny sugrzik. Smaragdbl formzott testk hihetetlenl ellenll, radsul nem reznek fjdalmat (csak tltssel sebezhetk).

Mikor a smaragdmgus a Smaragdblvny hvsa varzslathoz folyamodik, a Valsg megszakadt szvedkn keresztl megrkezik a smaragdszolga, amely idzjnek minden parancst teljesti. Mindehhez – s termszetesen a smaragdblvny irnytshoz – szksges egy egyhvelyknyi kis szobrocska, amely tkletes msa a blvnynak. Azok a szolgk, akik valamilyen oknl fogva (pl.: megsemmisl a kicsinytett msuk, stb.) nem tudnak visszajutni oda, ahonnan elhvtk ket k6 ra mlva megmerevednek (valsznleg a ttlensg egyenes llsban), s mozdulatlan szoborr vlnak.

 

 

Seb

Mp

Kicsi, vgott seb (2-4 cm)

1

Nagy, vgott seb (5 cm- )

3

Arckoponya srlse

6

Trzs srlse

9

Csonkolt vgtag

15

 

Zene
 
Id:
 
Vlemny?
Nv:

zenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
A legjobb helyek:
 
Ynev
 
Egyebek
 
Fegyverek, pnclok
 
Kalandmesternek
 
Istenek
 
Bestrium
 
Varzstrgyak, ereklyk
 
Karakterlapok
 

Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!