magus-site
magus-site
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Erre tévedő árnyak
Indulás: 2005-01-23
 
Fajok
 
Harcos Főkaszt
 
Szerencsevadász Főkaszt
 
Harcművész Főkaszt
 
Pap Főkaszt
 
Varázshasználó Főkaszt
 
Mágia
 
Pszi
 
Ork énekmondó mágia

Új Ork énekmondó mágia

 

Csatakiáltás

Típus: dalmágia

Mana pont: 4

Erősség: 3

Varázslás ideje: 1 szegmens

Időtartam: 1 támadás

Hatótáv: önmaga

Mágiaellenállás: -

A varázslat egyetlen harci üvöltés, egy csatakiáltás, amit az ork énekmondó első támadása

közben hallat. Hatására Té-je 10-zel nő, a sebzés pedig megduplázódik. (kidobás után!)

A varázslat rohammal kombinálva is alkalmazható, de egy ork egyszerre csak egy csatakiáltásra

képes, s az énekmondó csak magára varázsolhatja a varázslatot.

„A csatabárd lesújtott. A kyr légiós kardja még időben lendült a hatalmas erejű vágás

útjába, de csak megakasztani tudta, hárítani nem. A széles ork penge lelassult, hegye a zölden

csillanó mellvérthez koccant, de bezúzni nem maradt ereje. A két harcos egymásnak feszült, a

kard lassan, csikorogva csúszott a csatabárd kemény, fém nyelén. A fáradt légiós egészen

közelről érezte az ork pofájából felé áradó bűzt, a vicsorgó agyarak felől elszánt, állati vadságot

tükröző, halált ígérő sárga szempár fürkészte sisakjának réseit. Két kézzel feszült a kopott

markolatnak, s lassan eltolta a pengét. De akkor már késő volt. Megértette, miért tétovázott

nagydarab ellenfele. Karmos mancs markolt oldalról vértjébe, s az ork lerántotta az egyensúlyát

vesztő légióst. Estében is a bárdot hárította, de az ork fájdalmas rúgása eltalált. A harmadik

csapás kettévágta a fejét.

A bömbölő felemelte véres csatabárdját, ordítása túlharsogta a fájdalom és a harci láz

hangjaitól zsúfolt csatazajt. Vad tekintete új ellenfelet keresett. És meglátta. A nagydarab kyr

két társa fedezetében verekedett. Hatalmas kardja ellenállhatatlanul lendült az orkok felé,

páncélján zöld szikrákat vetett a lenyugvó nap fénye. Az ork bömbölő egy pillanat alatt koncentrálta

mágikus hatalmát, s zengő üvöltést küldött a kyr parancsnok felé. Az felé kapta a

fejét, haragos tekintete a sárga szemekbe fúródott. Elfogadta a néma kihívást. Az ork nekilendült,

hogy átvágja a tízlépésnyi távolságot, hatalmas csatabárdja már messziről a légióst fenyegette.

A kyr is felé fordult, eddigi ellenfeleit társaira hagyva magasba lendítette kardját, és

az ork felé indult.”

 

Figyelemfelkeltés

Típus: hangmágia

Mana pont: 5

Erősség: 8

Varázslás ideje: 1 szegmens

Időtartam: egyszeri

Hatótáv: Tsz + 10 láb

Mágiaellenállás: asztrál

Az énekmondók az orkok legkiválóbb harcosai, illő tehát, hogy ők küzdjenek meg a

legveszedelmesebb ellenfelekkel, vagy a vezérekkel. A csata forgatagában azonban nem mindig

azok találkoznak először, akiknek kéne, ilyenkor alkalmazhatja az énekmondó ezt a varázslatot.

 

Hatására a kiszemelt ellenfél észreveszi a felé kiáltó énekmondót, akinek hangja – csak

számára – elnyomja a csatazajt is. Az ellenfél számára nyilvánvalóvá válik, hogy az énekmondó

az igazi kihívás számára, hogy ő méltó ellenfél, és ha csak nincs rá nyomós oka, hogy

ne vegye figyelembe, ezután csak vele fog foglalkozni. Ehhez nem kell asztrálpróbát se dobni.

Az asztrálpróbára akkor van szükség, ha a kiszemelt ellenfél nem akarja megtámadni az

énekmondót, esetleg egyértelmű, hogy nem az énekmondó a számára legméltóbb ellenfél. Az

előbbire jó példa, ha a kiszemelt ellenfél kifejezetten csak egy valakit akar megölni az ellenfelek

közül, - például bosszú – míg az utóbbira példa, ha mondjuk az ork óriásokkal vállvetve

küzd. Ilyen esetben csak akkor hagyja eddigi ellenfeleit és indul az énekmondó felé, ha elvéti

asztrálpróbáját, s valóban elhiszi, hogy az orkkal kell megküzdenie.

„Az orkok morogva feszültek neki még egyszer, de a szikla meg sem mozdult. Lihegve

léptek távolabb, s bár egyikük sem akarta beismerni, nem bírtak vele. Vezérük jó evésnyi idővel

ezelőtt küldte őket a páriák felfedezte járat megtisztítására, de még most, hogy maguk

vették kézbe a dolgot, sem sikerült bejutniuk. A szakadozott ruhájú páriák távolról figyelték a

négy harcos erőlködését, s bár kuncogni egyikük sem mert, magukban mosolyogva idézték fel

a harcosok lekicsinylő megjegyzéseit.

A fiatal énekmondó már egy ideje figyelte a négy harcost, és most, hogy elléptek a kőtől,

elérkezettnek látta az időt. Dobját a hátára kanyarította és közelebb lépett a sziklatömbhöz.

Döbbent szempárok követték lépéseit, és a harcosok csak kérdőn fordultak egymás felé,

amikor az ork pergő harci nótára gyújtva ellépett közöttük. Az énekmondó nekifeszült a sziklatömbnek,

de az éneklést továbbra sem hagyta abba. Az orkok félrebillentett fejjel figyelték,

néhányan fellelkesedve bekapcsolódtak a harci dalba és elindultak, hogy segítsenek lelkes

társuknak. Ekkor azonban a szikla megmozdult, és lassan csúszni kezdett. A torokhangon

bömbölő dal a döbbenet csendjébe fúlt, mozdulatukban megdermedt orkok figyelték tágra

nyílt szemekkel, ahogy az énekmondó harsányan dalolva eltolja a sziklát a barlang szájától.”

 

Erő dala

Típus: dalmágia

Mana pont: 7/1 pont

Erősség: 3

Varázslás ideje: 2 kör

Időtartam: a dal hossza

Hatótáv: hallótávolság

Mágiaellenállás: -

A varázslat hatására a kiszemelt lény ereje megnő. Minden egyes érték növelés 7 Mp-ba

kerül. Például az erő hárommal történő megnövelésére 21 Mp-ot kell fordítani. Az így megnövelt

erő időlegesen akár még a faji maximum fölé is emelkedhet, de maximum csak az

énekmondó tapasztalati szintjének megfelelő értékkel. A varázslat egészen addig tart, míg az

énekmondó énekel, ha abbahagyja, a hatás azonnal megszűnik.

 

Mindent vágó fegyver

Típus: dalmágia

Mana pont: 10

Erősség: 5

Varázslás ideje: 5 kör

Időtartam: Tsz + 2K10 perc

Hatótáv: fegyver

Mágiaellenállás: -

A varázslatot egy fegyverre lehet ráolvasni, aminek hatására az mágikus tulajdonságokkal

ruházódik fel, egészen az időtartam lejártáig. Harcértékei ugyan nem nőnek, de megsebzi

azokat a lényeket is, akik csak mágikus fegyverrel sebezhetők. A fegyver az énekmondó kezéből

kikerülve is megőrzi tulajdonságait, míg az időtartam lejárta után olyan egyszerű fegyver

lesz, mint amilyen a varázslat előtt volt.

 

Közös emlékezet

Típus: dalmágia

Mana pont: 35

Erősség: 5

Varázslás ideje: 1 óra

Időtartam: egyszeri

Hatótáv: -

Mágiaellenállás: -

A varázslattal az énekmondók megszólíthatják szokat az orkokat, akik sikerrel játszották

ki Orwella átkát, így örökéletűvé váltak. Ezek az ork héroszok, akik máig is élnek valahol,

és sok olyan dologra emlékeznek, amiről a fiatal orkoknak tudomása sincsen.

Az énekmondó a varázsláskor egy órán keresztül dobol, s dalával feltesz egy kérdést a

hérosznak, leginkább annak, akit az ő törzse tisztel. Annak, hogy a hérosz meghallgatja-e a

kérdést, és válaszol-e, az esélye 40%, amit az énekmondó tapasztalati szintje emel még szintenként

5%-kal. Az értéket még minden, az énekmondót szívből támogató, körülötte táncoló

értelmes lény is emeli 5%-kal. Ha a dobás sikertelen, a halhatatlan nem hallgatja meg a kérdést,

míg ha sikeres, akkor válaszol is rá. A héroszok a későbbiekben, álom formájában üzennek,

ami néha, zavarodott elméjű halhatatlanok esetén akár értelmezhetetlen is lehet. A kérdezett

soha sem hazudik, de mindenről ő sem tud.

Az ork énekmondók általában történelmi kérdésekkel fordulnak őseikhez, hiszen ők átélték

a korábbi eseményeket. Nem tanácsos azonban az ősöket túl gyakran háborgatni…

„A dwoon kard vágta seb vadul lüktetett az ork szőrös karján és oldalán. Morgott valami

ork szitkot, megmarkolta a kábult harcos haját és hátrafeszítette a fejét. A béltépő valósággal

felszántotta a világos bőrt, porcot roppantott, ereket húzott magával, fogai között friss

vértől vöröslő húscafatok pihentek. A férfi hörögve kapott nyakához, de az ork szorítása erősen

tartotta. Az énekmondó ősi dalba kezdett, melyhez csak aláfestésként társult a dwoon haláltusájának

hangjai. Az agyaras pofa egyszer csak a véres sebre borult, és mohón szürcsölt a

férfi véréből. Az ork hegyes fogai között vörös buborék robbant szét, ahogy tovább folytatta

dalát. Énekelt és szürcsölt, dúdolt és habzsolta a halott ember nyakát. Azután földre dobta a

halottat, test rongybabaként terült el a földön, de sebéből már nem szivárgott több vér. Az

énekmondó vérszagút böffentett, diadalüvöltése messze visszhangzott a sziklákon. Megmozgatta

karját, derekát. A korábbi seb helyén most csak csúnya forradás dudorodott.”

 

Vér ereje

Típus: dalmágia (csak Ughjorbagan)

Mana pont: 1 / Ép

Erősség: 10

Varázslás ideje: 6 kör / Ép

Időtartam: maradandó

Hatótáv: 5 láb

Mágiaellenállás: -

Ezt a varázslatot csak Ughjorbagan, a Falánk biztosítja híveinek, kevesen tudják, hogy

csupán önös érdekből. Az énekmondó, ha a dal közben értelmes lény friss vérét issza, sebei

gyógyulni fognak tőle. A varázslat Mp igénye, és a varázslás ideje is a meginni szánt vér

mennyiségétől függ. A vér energiájának kisebbik fele jut az énekmondónak, a többi mágikus

csatornákon át a Falánkhoz vándorol. A maradékból az énekmondó gyógyul, minden 2 Ép

után 1 Ép-t, vagy minden egy Ép után 4 Fp-t.

Például, ha az énekmondó megiszik 7 Ép-nyi vért, és varázslata sikeres, 1 Ép-t és 4 Fp-t

gyógyulhat, agy 12 Ép megivása után 3 ép-t. Az ilyen bugyborékoló, szörcsögő hangú szertartás

igen visszataszító élmény minden értelmes faj számára. A varázslat mágiaelméleti szempontból

feketemágiának számít.

 

 
Zene
 
Idő:
 
Vélemény?
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
A legjobb helyek:
 
Ynev
 
Egyebek
 
Fegyverek, páncélok
 
Kalandmesternek
 
Istenek
 
Bestárium
 
Varázstárgyak, ereklyék
 
Karakterlapok
 

Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal