magus-site
magus-site
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Erre tévedő árnyak
Indulás: 2005-01-23
 
Fajok
 
Harcos Főkaszt
 
Szerencsevadász Főkaszt
 
Harcművész Főkaszt
 
Pap Főkaszt
 
Varázshasználó Főkaszt
 
Mágia
 
Pszi
 
Vérmágia(másik)
SPECIÁLIS VÉRMÁGIA (MÉLYVILÁGI MÁGIA)


Figyelem! Az alábbi varázslatokat a Démoni Papság számára dolgoztuk ki. Más papok (Halál Szféra) ezen varázslatokat 1/3-ad mana ponttal többért képesek létrehozni. Fontos továbbá megjegyezni: A pap a vele kapcsolatba kerülő vértől nem lesz beteg, még ha az beteg személytől/lénytől származik, akkor sem.


KIS ARKÁNUM LITÁNIÁI

      Vérfürkész

Szféra: Egyedi (Démoni)
Mana-pont: 9
Erősség: 5
Varázslás ideje: 15 szegmens
Időtartam: 20 kör
Hatótáv: önmaga
Mágiaellenállás: -

  Ezen varázslat elszavalásával a pap képes egy általa korábban megsebzett ellenfele vagy nála lévő - akár alvadt - vér gazdájának nyomára akadni. Az időtartam alatt képes megtudni hogy az adott személy vagy lény milyen irányban, és milyen messzire van tőle, illetve az milyen egészségi állapotban van. A varázslat az elsődleges anyagi síkon és a démoni síkokon hat - azaz ha a varázslat alanya más anyagi síkon, az isteni vagy őselemi síkokon tartózkodik, nem hatásos. A varázslat jelzi, ha az adott személy/lény már meghalt - amennyiben halála a megjelölt elsődleges síkon vagy a démoni síkok egyikén történt.


      Egyesítés

Szféra: Egyedi (Démoni)
Mana-pont: 3
Erősség: 50
Varázslás ideje: 5 szegmens
Időtartam: változó
Hatótáv: önmaga
Mágiaellenállás: -

  Ez a varázslat igen hasonlít a Boszorkánykör varázslatra - csak itt a démonikus papok egyesítik erőiket. A litánia elszavalása alatt vérző sebet ejtenek magukon (legalább 1 Fp) majd megérintik a mellettük álló sebét. A hatás lenyűgöző: a legmagasabb szintű pap megkapja társa(i) plusz mana-pontjainak felét, melyből szabadon idézhet mágiát. A varázslat időtartama alatt társa(i) nem képes(ek) varázsolni, elméjükből kiürülnek a mana-pontok. A varázslat addig tart, amíg az összes mana-pont el nem fogy, vagy a papok meg nem szakítják. Legalább 2, legfeljebb 5 pap alkothatja meg az Egyesítés körét.


      Szívdermesztés

Szféra: Egyedi (Démoni)
Mana-pont: 6
Erősség: 5
Varázslás ideje: 1 szegmens
Időtartam: 1 szegmens
Hatótáv: Egy személy
Mágiaellenállás: Gyorsaságpróba

  A varázslatot a pap egy tőle maximmum 50 lábra (méterre) levő személyre mondhatja rá. Rá kell mutatnia mutatóujjával, s fennhangon kiejtenie a litánia szavát. Ha az áldozat elvéti gyorsaságpróbáját, egy szegmens időtartamra kihagy a szívverése, s furcsa, rosszullét szerű érzés keríti hatalmába. Bármit is csinált, kénytelen megszakítani - nagyszerűen alkalmas más varázshasználók ellen, mikor azok éppen varázslásba kezdenek. De ugyanígy megtörhető vele a roham, bármilyen koncentrációt igénylő cselekvés.


      Vérpáncél

Szféra: Egyedi (Démoni)
Mana-pont: 9
Erősség: 10
Varázslás ideje: 5 szegmens
Időtartam: 10 kör
Hatótáv: önmaga
Mágiaellenállás: -

  A varázslathoz szükség van egy korábban, szertartás varázslattal "átitatott", gyűszűnyi mennyiségű vérre, vagy véralvadékra. (A papok mindig hordanak maguknál, sok varázslatuk anyagi komponense ugyanis az ily módon előkészített vér) Ezt rákenik vagy dörzsölik testükre (bármely részére, többnyire kezükre) a varázslás ideje alatt, melynek végére rőtes árnyalatban beborítja egész testüket. Ez a vöröses hámréteg kiválóan véd a fizikai és bizonyos mágikus behatások ellen. A fizikai védelem (SFÉ) mindig a pap Tapasztalati Szintjének harmada (lefelé kerekítva), plusz 1 SFÉ (tehát 1-2 TSZ.-ig 1 SFÉ, 3-5 TSZ.-ig 2 SFÉ stb.) A mágia ezen felül - ameddig hat - teljes védelmet ad az Átkok és Rontások ellen. Erősítéséhez 6 Mp szükséges, ezzel további 1 SFÉ adható a védelemhez. Az időtartamot meghosszabítani nem lehetséges (ami mindig 10 kör).


KIS ARKÁNUM RITUÁLÉI

      Vérkehely

Szféra: Egyedi (Démoni)
Mana-pont: 15
Erősség: 10
Varázslás ideje: 15 kör
Időtartam: TSZ./nap
Hatótáv: önmaga
Mágiaellenállás: -

  A rituáléhoz egy kehelynyi (de legalább 1 dl) humanoid vérre van szükség - ez lehet a fent említett, korábban szertartás varázslattal előkészített vér vagy véralvadék is - egyedül saját vérét NEM használhatja a pap. A rituálé végére a kehelybe helyezett vér, még ha megalvadt is, forró, kavargó folyadékká válik. Ha a pap megissza, egy kiválasztott fizikai képessége az alábbi táblázat szerint növekszik meg:

2-5 TSZ: +1 képességpont
6-9 TSZ: +2 képességpont
10-14 TSZ: +3 képességpont
15-19 TSZ: +4 képességpont
20-tól: +5 képességpont

  A hatás annyi napig tart, ahányadik szintű a pap. Egy időben csak egy Vérkehely varázslat hatása alatt állhat a pap - bár egy önmagára mondott szertartás varázslattal bármikor megtörheti a varázslatot. A megnövelt képességek a faji maximum határán túl is emelhetőek. A varázslatnak csak az Erőssége növelhető, 3 Mp-al 1 E.


      Fekete Kehely

Szféra: Egyedi (Démoni)
Mana-pont: 21
Erősség: 10
Varázslás ideje: 17 kör
Időtartam: állandó
Hatótáv: -
Mágiaellenállás: -

  A varázslattal mérget - tetszés szerinti étel, ital, kontakt stb. - keverhet a pap. Anyagi komponense szintén vér, méghozzá ártatlanul legyilkolt vagy megsebzett személy vére - ez szintén lehet korábban szertartás varázslattal előkészített vér vagy véralvadék is. A rituálé végén a kehelyből max. 10 adag méreg nyerhető, az alábbi erősség szerint:

3-5 TSZ: maximum 3. szintű méreg
6-9 TSZ: maximum 5. szintű méreg
10-14 TSZ: maximum 7. szintű méreg
15-19 TSZ: maximum 9. szintű méreg
20-tól: 10. szintű méreg

  A méreg a továbbiakban úgy kezelhető, mint bármilyen más "közönséges" méreg.


      Sötét Ragyogás Kelyhe

Szféra: Egyedi (Démoni)
Mana-pont: 30
Erősség: 15
Varázslás ideje: 30 kör
Időtartam: TSZ./hét
Hatótáv: önmaga
Mágiaellenállás: -

  A rituáléhoz egy kehelynyi, varázstudó humanoid vérére van szükség - ez lehet a fent említett, korábban szertartás varázslattal előkészített vér vagy véralvadék is. A rituálé végén a kehely tartalmát megivó pap szellemi képességei kiugróan megnőnek, az alábbiak szerint:

4-7 TSZ.: +3 Asztrál és Mentál
8-12 TSZ.: +4 Asztrál és Mentál
13-19 TSZ.: +5 Asztrál és Mentál
20-tól: +6 Asztrál és Mentál

  Ez a megnövelt képesség annyi hétig tart, ahányadik szintű a pap. A rituálé használható a Vérkehely varázslattal is, de egy időben csak egyszer használható - azaz nem növelhetőek a képességek a végtelenségig.


NAGY ARKÁNUM LITÁNIÁI

      A Sötétség Gyűrűje

Szféra: Egyedi (Démoni)
Mana-pont: 30
Erősség: 35
Varázslás ideje: 1 kör
Időtartam: TSZ./15 kör
Hatótáv: 40 méter sugarú kör
Mágiaellenállás: -

  A varázslat időtartama alatt a területen tartózkodó, a pappal ellenséges lények sebei nem képesek gyógyulni. SEMMILYEN módon nem szerezhetők visza az elveszett Fp és Ép pontok. Egyedül a mágia szétoszlatása segíthet - bár a mágiát 30 E erősségű leplezés védi. A varázslat annyiszor 15 kör időtartamú, ahányadik szintű a pap. A varázslat erősítése során 5Mp felhasználásával további TSZ./5kör időtartam vagy plusz 4E erősség adható a litánia erősségéhez.



      A Sötétség Dicsőségének Gyűrűje

Szféra: Egyedi (Démoni)
Mana-pont: 45
Erősség: 40
Varázslás ideje: 2 kör
Időtartam: TSZ/óra
Hatótáv: 40 méter sugarú kör
Mágiaellenállás: -

  Az előbb leírt varázslat jóval erősebb és kegyetlenebb változata. Ez a mágia akkor is hat az alanyra, ha a hatóterületről kilép. Csak destrukció (szétoszlatás) segíthet ellene. Ez a mágia már annyi órán keresztül hat, amennyi a létrehozó pap szintje volt. A varázslat erősítése során 7Mp felhasználásával további TSZ./10 perc időtartam vagy plusz 5E erősség adható a litánia erősségéhez.


      Átváltozás

Szféra: Egyedi (Démoni)
Mana-pont: 15
Erősség: 10
Varázslás ideje: 3 kör
Időtartam: TSZ./óra
Hatótáv: önmaga
Mágiaellenállás: -

  A varázslattal a pap képes átváltozni - külsőleg - egy olyan fajú humanoid lénnyé, mint amilyennek a pohárnyi mennyiségű (legaláb 1dl) vérét magára keni vagy dörzsöli. A vér lehet korábban szertartás varázslattal előkészített vér vagy véralvadék is. A hatás annyi óráig tart, ahányadik szintű a pap.


      Vérpára

Szféra: Egyedi (Démoni)
Mana-pont: 17
Erősség: 15
Varázslás ideje: 3 szegmens
Időtartam: TSZ./2 kör
Hatótáv: lásd lejebb
Mágiaellenállás: -

  A varázslattal a pap a szájába vett vért - ami lehet korábban szertartás varázslattal előkészített vér vagy véralvadék is - gurgulázó hangon kiköpi. Ez látványos módon kb. 5 köbméter vörösesbarnás párává válik, amely nagyon rossz hatással van a belé kerülő lényekre, az alábbiak szerint:

Sebzés - 2k6 Sp körönként
Vakság okozás - körönként 50% esély, ha az áldozat nem húnyja be szemeit
Süketség okozás - körönként 50% esély ha az áldozat nem dugaszolja el füleit
Bénítás - körönként 50% esély, ha van szabad testfelülete (5 kör időtartamra)

  A vakság és süketség átmeneti, két órán belül magától is elmúlik. Aki belélegzi a párát, annak 5k6 Sp sérülést okoz, 10 körre lebénul, ráadásul az átmeneti vakságot és süketséget is elszenvedi. A varászslat időtartama 3Mp befektetésével további egy körrel növelhető, és erőssége is megnő 2E-vel. A vérpára nem oszlik fel szél hatására, és elméletben bármilyen messzire eljuthat a paptól. Sötétben és ködben nemigen látható a gomolygó vérpára...


      Vérburok

Szféra: Egyedi (Démoni)
Mana-pont: 35
Erősség: 50
Varázslás ideje: 1 kör
Időtartam: TSZ./5 kör
Hatótáv: önmaga
Mágiaellenállás: -

  A varázslattal a pap a kezében vagy bármilyen edényben tartott vért - ami lehet korábban szertartás varázslattal előkészített vér vagy véralvadék is - maga köré hinti. Minimálisan 3 dl mennyiség szükséges, és fontos hogy az áldozat, akiből a vért nyerték ártatlanul megölt vagy megsebesített legyen. A vér látványosan egy gömbbé áll össze, amely nagyjából akkora átmérőjű mint a pap. A gömb nem zavarja a papot semmiben, ugyanúgy lát, hall, cselekedhet mint korábban. A vérburok minden nekromancia alapú varázslatot blokkol (pl. ellenséges papok Halál Szféra varázslatait), immunitást ad az Átkok és Rontások ellen, véd a bántóan erős fénytől, ráadásul minden varázslatból - ami a papra irányul - elszív 15E-t. A pap VÉ-je +20-al nő meg - mivel ellenfelei nem látják pontosan a burkon keresztül -, ráadásul némi fizikai védelmet is ad (1 SFÉ) A varázslat erőssége 5Mp-onként 3E-vel növelhető.


NAGY ARKÁNUM RITUÁLÉI


      Gyógyítás

Szféra: Egyedi (Démoni)
Mana-pont: 15 + lásd lejebb
Erősség: 5
Varázslás ideje: 1 kör + változó + a gyógyítás után 15 kör
Időtartam: állandó
Hatótáv: egy személy
Mágiaellenállás: -

  A pap képes sérülések és betegségek, valamint mérgezés gyógyítására. A beteget nem szükséges megáldania mint más papok esetében, de jóval bonyolultabb szertartást igényel. Maga a gyógyítás aránylag "gyors", 1 kör előkészítést igényel, ám a gyógyítás befejeztével további 15 kör szükséges, melyben a papnak fel kel áldoznia egy éőlényt. Nem szükséges hogy a pap saját oltára előtt legyen, de az áldozat bemutatásának meg KELL történnie. Az egy körös előkészítés (ami 15 Mp-ba kerül) után történik maga a gyógyítás:

1 Fp - 1 Mp
1 Ép - 5 Mp

Betegség - 60 Mp (szintjétől függetlenül) - 6 kör időtartam
Mérgezés - 40 Mp - 2 kör időtartam

  Az Fp és Ép sebeket egyszerre kell gyógyítania, 2 kör időtartam alatt. A gyógyítás végeztével el kell szavalnia egy démonokat dicsőítő himnuszt, s meg kell ölnie (kivéreztetéssel) az áldozatot. Ez már mana-pontba nem kerül, és 15 körig tart.

Larv és Nephir tollából!

 
Zene
 
Idő:
 
Vélemény?
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
A legjobb helyek:
 
Ynev
 
Egyebek
 
Fegyverek, páncélok
 
Kalandmesternek
 
Istenek
 
Bestárium
 
Varázstárgyak, ereklyék
 
Karakterlapok
 

Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal    *****    Szeretnél egy jó receptet? Látogass el oldalamra, szeretettel várlak!