Vadmágus
VADMÁGUS
A sámáni névadószertartásnál a sámán a lélektől kérdezi, meg az
illető igazi nevét és ekkor Egy pillanatig kapcsolatban van a
lélek és a test és ilyenkor, ha akar a lélek üzenetet, küldhet
A testnek. Ha ez a lélek egy varázsló volt akkor néha a mágia
művészetét tanítja meg az illetőnek. De mivel az idő kevés
ezért kihagy bizonyos dolgokat, amik nem lényegesek és a többit
se biztos, hogy jól mondja így akadnak különböző mellékhatások.
A vadmágusok 90%-a nomád és 15 évesen jönnek rá képességeikre.
Ilyenkor általában elhagyják a törzset, mivel a sámánok amúgy
felkoncolnák őket. 17 évesen lesznek első szintű vadmágusok.
Karakteralkotás:
ERŐ: 3K6 (*2)
ÁLLÓKÉPESSÉG: 3K6 (*2)
GYORSASÁG: 2K6+6
ÜGYESSÉG: 2K6+6
EGÉSZSÉG: 3K6 (*2)
SZÉPSÉG: 3K6
INTELIGENCIA: 2k6+6
AKARATERŐ: 2k6+6
ASZTRÁL: 2k6+6
KÉ:4 TÉ:16 VÉ:72
CÉ:0
HM:5 ÉP:4 FP:5
FP/SZINT:K6+2
KP:7 Kp/szint:7
KÉPZETSÉGEK:
1FH AF
PSZI(kyr) MF
Herbalizmus AF
Ősi nyelv ism. AF
Erdőjárás AF
Vadászat AF
TOVÁBBI SZINTEKEN:
2. Erdőjárás MF
3. Vadászat MF
5.Herbalizmus MF
5.Ősi nyelv ism. MF
VARÁZSLÁS: A Vadmágus nem használhat nekromanciát, mentálmágiát
Jelmágiából a varázsköröket, bélyegekből a halott mozgatás, és
a lélekcsapdát,
És a m. Szimbólumokat, Nem használhat térmágiát se!
Mivel a lélek nem biztos, hogy jól adta át a dolgokat lehet,
hogy történni fog
Valami, amire a varázsló nem számit. Minden varázslásnál d100-
al kell dobni az alábbi táblázat szerint.
1-30 semmi nem történik
30-32 erőteljes görénybűz VS
32-35 üllő materializálódik, ami le is esik abban a
pillanatban. VS
36-40 1-10 goblin jelenik meg mely egyből a gazdája védelmére, siet
és megtámad bárkit (10k-ig van). VNS
40-50 a varázslat rosszul sül el ezért a manna felrobban 10 m-es
körzetben, veszít mindenki 2k10-et. VNS
40-45 a varázsló kezébe egy csokor virág terem. VS
45-50 kis pillangók repülnek ki a varázslat után a varázsló kezéből
(5manna/50 pillangó).VS
50-55 a varázsló hirtelen elkezd ugrálni a térben 100 m-es körzetben
(4mp/1 ugrás 5 körig). VNS
55-60 egy kalap jelenik, meg melyből áramlani kezdenek kifelé a
nyulak 10 körig 1kör/15 nyúl VS
60-70 a varázslat hatása másfélszeresére nő. VS
70-75 Hirtelen vakító fényesség (10E-s fényvarázs). VNS
75-80 d10 farkas jelenik meg mely, védi a gazdáját és megtámad
mindenkit. VNS
80-85 a varázslónak és 2 a két méteres körzetben lévőknek hirtelen
nőni kezd a szakálluk 1 napig tart óránként 1 métert nő. VNS
85-90 a varázslat hatása megkétszereződik.
90-95 a levegőben két kobold terem, akik húzzák a nótát 1 óráig.
Ilyenkor az ellenségnek -5 minden harcértékéhez a barátoknak meg +5.
95-98 a varázslat hatása megháromszorozódik.
98-99 egy térkapu nyílik valamelyik síkra.(A továbbiak történjenek a
KM belátása szerint).
99-00 dobj kétszer a táblázatból.
VS= Varázslat sikerül VNS= Varázslat nem sikerül
Jellem: A Vadmágusok vidám fickók, akik nem lettek pökhendiek a
varázslás miatt.
Szeretik az élet anyagi dolgait is. Szeretnek mulatni, inni szeretik
a nőket is!
Semmiképp nem lehet halál és olyan, amelyben van halál a jellemük.
Mindenkinek sok sikert kívánok leendő vadmágusához!
Írta: Huber Péter
|