magus-site
magus-site
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Erre tévedő árnyak
Indulás: 2005-01-23
 
Fajok
 
Harcos Főkaszt
 
Szerencsevadász Főkaszt
 
Harcművész Főkaszt
 
Pap Főkaszt
 
Varázshasználó Főkaszt
 
Mágia
 
Pszi
 
Tőrművész

                                       Tőrművész

A Tôrmuvész a fejvadász és a kardmuvész egy speciális keveréke. Iskolák sosem, csakis magányos mesterek oktatják a kiválasztott keveseket. Egy mester egyszerre három-négy növendéket tanít. életfilozófiájuk, hogy a világot állandóan egyensúlyban kell tartani, ezért ha azt tapasztalják, hogy valahol két ellentétes hatalom harcában valamelyik kimagasló erôfölénybe került, sosem haboznak beavatkozni a másik fél oldalán, legyen az egy kocsmai verekedés, vagy akár országok csatája. Megvetik a túlzott jólétet, mely szerintük a hanyatlás legfôbb forrása, de kiállnak az oktalan pusztítás és káosz ellen is.

Tôrmuvésszé válni nem egyszeru dolog. Mivel a mesterek tartózkodási helye titkos, a már kitanult, kalandozó tôrmuvészek választják ki az általuk érdemesnek talált keveseket, s ajánlják fel számukra a lehetôséget. Egy tôrmuvész évente csak egy fôt küldhet mesteréhez, és ezután még a mester is el kell, hogy döntse, érdemes-e tanítani a kiválasztottat. A kiválasztásnál a legfôbb szempontok a gyorsaság és ügyesség, valamint a személy világhoz való hozzáállása.

Származási megkötés nincs, fajok közül azonban csak a már alapban is kiemelkedôen magas gyorsaság és ügyesség a szempont. Pl.: ember, elf, félelf. Törpe, ork és más erôs, de nehézkes fajok sosem jöhetnek számításba.

Képességek

Erô : 2k6+6
Állóképesség : k10+8
Gyorsaság : k10+10
Ügyesség : k6+14
Egészség : k10+8
Szépség : 3k6
Intelligencia : 3k6(2x)
Akaraterô : k6+12
Asztrál : k10+8

Harcértékek

KÉ alap:10;
TÉ alap:20;
VÉ alap:75;
CÉ alap: 0;
HM/Szint:11(4)
Kp alap:5
Kp/Szint:7(21%)
Ép alap:6
Fp alap:7
Fp/Szint:k6+4

Különleges képességek

Elsôdleges különleges képessége egyfajta haláltánc, melynek alkalmazásakor Té-je és Vé-je megnô a karakternek. Ezt a támadási formát egy harcban csak egyszer alkalmazhatja, és közben nem használhat pszi-t. A tôrmuvész tôrei, amint elérte a 6.TSZ-et és haláltáncot alkalmaz, mágikus fegyvernek minôsülnek.

Haláltánc:

TSZ IDÔ MÓDOSÍTÓK Sp
1. 2 kör Té+5 Vé+5 +0
2. 3 kör Té+10 Vé+5 +1
3. 4 kör Té+10 Vé+10 +1
4. 5 kör Té+15 Vé+10 +2
5. 6 kör Té+15 Vé+15 +2
6. 7 kör Té+20 Vé+15 +3
7. 8 kör Té+20 Vé+20 +3
8. 9 kör Té+25 Vé+20 +4
9. 10 kör Té+25 Vé+25 +4
10. korlátlan Té+40 Vé+40 +6
Minden további szinten csak a sebzés nô +1-gyel.

Fegyverzet:

A tôrmuvész különleges fegyverei a Lier-tôrpár, melyhez legalább úgy kötôdnek, mint a Slan-ek a kardjukhoz. A Lier-tôröket csak tôrmuvész használja, késztésének titkát szigorúan ôrzik. A tôrpár áll egy vágó tôrbôl, melynek hosszúsága kb.60cm, és leginkább egy Sequorra hasonlít. A másik egy háritótôr, melynek különleges ívelésu és széles a keresztvasa. A pengéjén egyáltalán nincs él - leginkább egy rapirra emlékeztet az éle - de remekül lehet vele szúrni.

Ezeken kívül dobótôröket is használ, mely nem sebez nagyot, de általában mérgezve van. Külsôre nem nagyok (kb.10cm), és laposak mintha lemezbôl vágták volna ki ôket.

Lier-tôr
Tám/Kör:2, KÉ:10, TÉ:14, VÉ:6, Sebzés:1k6+5, Súly:0,4, Ár:50a

Lier-háritótôr
Tám/Kör:2, KÉ:8, TÉ:6, VÉ:20, Sebzés:1k6, Súly:0,3, Ár:30a

Lier-dobótôr
Tám/Kör:2, KÉ:10, TÉ:12, VÉ:2, Sebzés:1k3, Súly:0,2, Ár:20r

Vértek közül csak olyat használnak, melynek nincs MGT-je.

Képzettségek:

1.szint ... 3 fegyverhasználat ........ Af
1.szint ... 1 fegyverdobás ........ Af
1.szint ... vakharc ........ Af
1.szint ... lefegyverzés ........ Af (Lier-tôrrel)
1.szint ... pszi ........ Af
1.szint ... kétkezes harc ........ Mf
1.szint ... futás ........ Af
1.szint ... méregkeverés/semlegesítés ........ Af
1.szint ... mászás ........ 15%
1.szint ... lopózás ........ 20%
1.szint ... rejtôzés ........ 20%
2.szint ... kocsmai verekedés ........ Af
3.szint ... pszi ........ Mf
3.szint ... fegyverhasználat ........ Mf (Lier-tôrök)
4.szint ... vakharc ........ Mf
4.szint ... nyomolvasás/eltüntetés ........ Af
5.szint ... hátbaszúrás ........ Af

Tapasztalati szint:

Tp : TSZ
0-200 : 1
201-400 : 2
401-925 : 3
926-2000 : 4
2001-4500 : 5
4501-8000 : 6
8001-15500 : 7
15501-30000 : 8
30001-55000 : 9
55001-105000 : 10
105001-160000 : 11
160001-220000 : 12

Minden további szinthez +60000 Tp szükséges

Pszi használat:

A tôrmuvész a pszi-t pyarroni módszerrel használja, de az ott leírt diszciplínákon kívül van néhány sajátja is.

Pszi pontjait, bár a tôrmuvész a pyarroni módszert használja, a Slan-út szerint kell számolni, függetlenül az alkalmazás szintjétôl.

Súlytalanság:

Pszi-pont: 9
ME: -
Meditáció ideje: 1 szegmens
Idôtartam: 1 kör

Gyakorlati alkalmazása kizárólag magasból való esésre, ill. magasba ugrásra van korlátozva. A test idôlegesen szinte teljesen súlytalanná válik, így sérülés nélkül megúszható egy nagyobb esés vagy könnyebbé válik a magas helyekre történô bejutás. Az így leküzdhetô szintkülönbség maximum 15 méter lehet.

Sárkánypikkely:

Pszi-pont: lásd a leírást!
ME: -
Meditáció ideje: 1 kör
Idôtartam: kör / TSZ.

Az alkalmazó saját bôre idôlegesen keményebbé, egyfajta egész testet betöltô páncéllá válik. A bôr SFé-je minden egyes ráköltött pszi ponttal eggyel nô. Pl.: 1Pp=+1 SFé, 2Pp=+2 SFé, stb. Tapasztalati szintenként maximum eggyel növelhetô az SFé, tehát egy 5. szintu kalandozó ezzel a módszerrel legfeljebb +5 SFé-t adhat magának

Meggyôzés:

Pszi-pont: 7
ME Akaraterôpróba
Meditáció ideje: 1 szegmens
Idôtartam: 6 kör

Az alkalmazó képes bármit elhitetni a célponttal ha az elvétette a próbáját. A célszemély innentôl kezdve a megadott történetet addig hiszi igaznak, amíg valaki más fel nem világosítja az állítás valótlanságáról. Csakis olyasmit hitethetünk el, ami fizikailag hihetô, tehát egy harcos férfi nem fogja elhinni, hogy ô voltaképpen táncosnô.

Árnyjáró:

Pszi-pont: 5
ME: mentál
Meditáció ideje: 1 szegmens
Idôtartam: 1 perc

Alkalmazása éjsötét árnyékká változtatja a használó egész testének látványát. Csak akkor alkalmazható eredményesen, ha szabadban legalább szürkület/éjszaka van, vagy zárt helységben félhomály/sötétség. Harcban +10/+20 Vé-t ad, lopakodásra pedig +20/+40 százalékot. Sikeres mentôdobás felezi a módosítókat.

Méreghasználat:

Csakis egyfajta fegyvermérget használnak, melynek készítését csak a tôrmuvészek ismerik. összetevôinek ára adagonként egy ezüst. általában a dobótôreiket preparálják vele, de elôszeretettel használják fúvócsôhöz is.

Vérdermesztô:

Típus: fegyverméreg
Szint: 6.
Hatóidô: rövid

Véráramba kerülve fejti ki hatását. Izomrendszerre hat, enyhébb esetben bódulatot, súlyosabb esetben az egész testben kialakuló görcsöt okoz, a test lebénul. Hatása 3 körig tart.

 

(Nagy kedvencem ez a kaszt. :) )

 

 
Zene
 
Idő:
 
Vélemény?
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
A legjobb helyek:
 
Ynev
 
Egyebek
 
Fegyverek, páncélok
 
Kalandmesternek
 
Istenek
 
Bestárium
 
Varázstárgyak, ereklyék
 
Karakterlapok
 

Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal