magus-site
magus-site
Men
 
Bejelentkezs
Felhasznlnv:

Jelsz:
SgSg
Regisztrci
Elfelejtettem a jelszt
 
Erre tved rnyak
Induls: 2005-01-23
 
Fajok
 
Harcos Fkaszt
 
Szerencsevadsz Fkaszt
 
Harcmvsz Fkaszt
 
Pap Fkaszt
 
Varzshasznl Fkaszt
 
Mgia
 
Pszi
 
Boszorkny gyertyamgia

Gyertyamgia
------------

  A Fst Nvrei a gyertyamgia mesterei. Szinte nincs is olyan mgikus hats,
amelyet ne tudnnak elrni mgikus gyertyik segtsgvel. Zara Per Aien nvr
sok j varzslatot dolgozott ki hosszas, szorgalmas ksrletezssel. Lssunk
ezek kzl nhnyat rszletesen:

Transz gyertyja
----------------
  Szn: Fehr
  Id: 5 perc
  MP: 5+1/perc

  Ha ennek a gyertynak a fstjt szvja, a boszorkny knnyebben esik
transzba. A megfelel varzslat 15 perc helyett csak 5 percet vesz ignybe,
MP ignye pedig 3-rl 2-re mdosul. A transzba esett boszorkny termszetesen
mr elolthatja a gyertyt, hogy a maradkot ksbb felhasznlhassa.

Fstidz gyertya
-----------------
  Szn: Vilgosszrke
  Id: 3 perc
  MP: 8+3/perc

  A gyertya a "Fstidzs"-nl lertakkal megegyez hats fstt bocst ki.
A gyertya meggyjtsa utn 2 krrel lesz egy mter tmrjû a fstfelh,
ezutn egy-egy krrel tovbb tart, hogy a fstfelh tmrje tovbb njn.
(Az 5. kr vgre lesz 2 m, a 9. kr vgre 3 m, stb.) Ez a gyertya csak zrt
helyisgben hatsos, viszont fstje hossz percekig megmarad. Megfelel
amulett birtokban a fst hatstalan. A szekta tagjainl termszetesen van
ilyen amulett.

rnykgyertya
-------------
  Szn: Sttszrke
  Id: 2 perc
  MP: 6+1/perc

  Ez a gyertya meggyjtsa utn nem vilgossgot, hanem sttsget raszt
magbl. Minl tbb ilyen gyertya g egy helyisgben, annl teljesebb a
mgikus sttsg. Egy ilyen gyertya megkzeltleg egy-kt normlis gyertya
fnyt semlegesti. A gyertya az infra- s ultraltst nem befolysolja.

Vakmersg gyertyja
--------------------
  Szn: Vrvrs
  Id: 4 perc
  MP: 10+1/perc+4/E
  E: 3
  ME: Mentlis

  A gyertya fstjnek beszvsa utn, az ldozat elfeledkezik minden
flelmrl. Ha trsai figyelmeztetik, hogy tl nagy kockzatot vllal, csak
nevet rajtuk. Ebben az llapotban ugyangy nem tart ellenflnek egy csapat
meztlbas gyerkct, mint kt sszehangoltan mozg, llig felfegyverzett
pnclos alakot. A hats a gyertytl val eltvolods utn is megmarad,
mghozz annyi percig, amennyivel az ldozat elvtette Mgiaellenllst.

Vakrmlet gyertyja
--------------------
  Szn: Sttvrs
  Id: 4 perc
  MP: 14+1/perc+5/E
  E: 3
  ME: Mentlis

  Ennek a gyertynak a hatsa ellenttes az elzvel. Aki fstjt beszvja
s elvti mentlis Mgiaellenllst, hirtelen mindenben veszedelmet lt.
Mg kedvenc kardjt sem meri elhzni, mert fl, hogy megvgja magt. Ha
rtmadnak, eszels mdjra meneklni kezd, ha erre nincs lehetsge, a
"Harc flelem alatt" mdosti rvnyesek r.

Kn gyertyja
-------------
  Szn: Vilgoskk
  Id: 5 perc
  MP: 8+2/perc+3/E
  E: 3
  ME: Mentlis

  Brki, aki beszvja ennek a gyertynak a fstjt, s elvti mentlis
Mgiaellenllst, enyhe, m lassan ersd fjdalmat rez. (Krnknt 1k3,
2k3, 3k3, stb. FP-vesztesg) Ha az ldozat eltvolodik a gyertya kzelbl,
lassan visszanyeri elvesztett FP-it, fl percenknt 1k3 FP-t.

Gyilkos gyertya
---------------
  Szn: Fekete
  Id: 10 perc
  MP: 37+1/perc+6/E
  E: 5
  ME: Asztrlis

  Aki ennek a gyertynak a fstjt beszvja, s elvti asztrlis
Mgiaellenllst, az els olyan szemlyt, aki megtmadja, megsrti, vagy
akr csak egy rossz pillantst vet r, megprblja meglni. A varzslat
hatsa alatt nem tervezget, nem taktikzik, azonnal vgezni akar kpzelt,
vagy vals ellenfelvel. A kzdelem hallig tart. A hats megmarad a
gyilkossg utn is, mgpedig annyi percig, amennyivel az illet elvtette
Mgiaellenllst.

Hûsg gyertyja
---------------
  Szn: Csontsznû
  Id: 60 perc
  MP: 15+1/10perc
  E: 1
  ME: Asztrlis

  Ez a gyertya szinte semmiben nem klnbzik a normlis vilgteszkztl.
Fstje szntelen, szagtalan, szinte szrevehetetlen. Hatsa egyszerû: aki a
fstjt huzamosabb idn keresztl beszvja, hajlamos lesz a krnykre mint
szvnek kedves helyre, mr-mr mint msodik otthonra tekinteni. A varzslat
olyan szemlyek esetben, akik eleve negatv rzelmekkel viseltetnek az adott
hely irnt, csak nagyon hossz id utn lehet hatsos.

Kzny gyertyja
----------------
  Szn: Halvny srga
  Id: 30 perc
  MP: 22+1/perc+2/E
  E: 3
  ME: Mentlis

  Ez a gyertya kivlan megfelel bizonyos helyisgek rzsre, a hvatlan
ltogatk tvoltartsra. Ugyanis aki a fstt beszvja, sikertelen mentlis
Mgiaellenlls esetn elveszti az rdekldst a gyertya ltal vigyzott
terlet irnt, mgpedig annyi percre, amennyivel elvtette Mgiaellenllst.

Zavar Gyertyja
---------------
  Szn: Vilgosbarna
  Id: 12 perc
  MP: 23+1/perc+4/E
  E: 7
  ME: Mentlis

  Brki, aki ennek a gyertynak a fstjt beszvja, s elvti Mentlis
Mgiaellenllst, kptelen lesz a koncentrlsra, a huzamosabb ideig tart
logikus gondolkozsra. Az ldozatok - amg a fst hatsa alatt llnak -
fokozatosan elvesztik kpessgket a Pszi-diszciplnk alkalmazsra, illetve
a varzslsra. Jtktechnikailag ez annyit tesz, hogy a sikertelen Mentlis
Mgiaellenlls utn az ldozat krnknt elveszt k3 Pszi-pontot, szabad Pszi
pontjai elfogytval krnknt k3-k3 Pszi-pontot a Dinamikus pajzsaibl,
vgl pedig kt krnknt k3 Mana pontot. A gyertya igazi veszlye abban
rejlik, hogy az ldozat elmjt mindezek utn mr csak a Statikus pajzsok
vdik, gy sokkal inkbb ki van szolgltatva az esetleges tovbbi gyertyk
hatsnak.


 
Zene
 
Id:
 
Vlemny?
Nv:

zenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
A legjobb helyek:
 
Ynev
 
Egyebek
 
Fegyverek, pnclok
 
Kalandmesternek
 
Istenek
 
Bestrium
 
Varzstrgyak, ereklyk
 
Karakterlapok
 

Könyves oldal - egy jó könyv, elrepít bárhová - Könyves oldal    *****    20 éve jelent meg a Nintendo DS! Emlékezzünk meg ról, hisz olyan sok szép perccel ajándékozott meg minket a játékaival!    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Könyves oldal - Ágica Könyvtára - ahol megnézheted milyen könyveim vannak, miket olvasok, mik a terveim...    *****    Megtörtént Bûnügyekkel foglalkozó oldal - magyar és külföldi esetek.    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    A boroszkányok gyorsan megtanulják... Minden mágia megköveteli a maga árát. De vajon mekkora lehet ez az ár? - FRPG    *****    Alkosd meg a saját karaktered, és irányítsd a sorsát! Vajon képes lenne túlélni egy ilyen titkokkal teli helyen? - FRPG    *****    Mindig tudnod kell, melyik kikötõ felé tartasz. - ROSE HARBOR, a mi városunk - FRPG    *****    Akad mindannyijukban valami közös, valami ide vezette õket, a delaware-i aprócska kikötõvárosba... - FRPG    *****    boroszkány, vérfarkas, alakváltó, démon és angyal... szavak, amik mind jelentenek valamit - csatlakozz közénk - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - Rose Harbor, a város, ahol nem a természetfeletti a legfõbb titok - FRPG    *****    why do all monsters come out at night - FRPG - Csatlakozz közénk! - Írj, és éld át a kalandokat!    *****    CRIMECASESNIGHT - Igazi Bûntényekkel foglalkozó oldal    *****    Figyelem, figyelem! A második vágányra karácsonyi mese érkezett! Mesés karácsonyt kíván mindenkinek: a Mesetáros    *****    10 éves a Haikyuu!! Ennek alkalmából részletes elemzést olvashatsz az anime elsõ évadáról az Anime Odyssey blogban!    *****    Ismerd meg az F-Zero sorozatot, a Nintendo legdinamikusabb versenyjáték-szériáját! Folyamatosan bõvülõ tartalom.    *****    Advent a Mesetárban! Téli és karácsonyi mesék és színezõk várnak! Nézzetek be hozzánk!    *****    Nagyon pontos és részletes születési horoszkóp, valamint 3 év ajándék elõrejelzés, diplomás asztrológustól. Kattints!!!!