magus-site
magus-site
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Erre tévedő árnyak
Indulás: 2005-01-23
 
Fajok
 
Harcos Főkaszt
 
Szerencsevadász Főkaszt
 
Harcművész Főkaszt
 
Pap Főkaszt
 
Varázshasználó Főkaszt
 
Mágia
 
Pszi
 
Aquír eredetű diszcipkinák

Aquír eredetű diszciplinák

 

Az alább felsorolt diszciplinákat egyenként 1 Kp-ért, és 1 hónapig tartó tanulással sajátíthatják el a karakterek. Csak Kránban, illetve elvétve Gorvik területén lehet találni megfelelő tanárt. A Típus mellett van felsorolva, hogy mely pszi metódust ismerők sajátíthatják el. Csak Halál jellemű karakterek képesek a diszciplinákat használni, a többieknek minden használatkor Asztrál-próbát kell dobniuk, melynek sikertelensége esetén jellemük Halálra módosul.

                                    

 

Villám

Típus: Slan

Pszi pont: 7/E

ME: -

Meditáció ideje: 3 szegmens

Hatótáv: 25 lépés

Időtartam: egyszeri

 

A harcművész kinyújtott ujjaiból energiavillámok csapódnak az áldozat testébe, erősségenként k10 Fp sebez okozva. Hatásaiban megegyezik a boszorkánymesteri villámmágiával (ET 241.old)

 

 

Fojtogatás

Típus: Slan, Kyr

Pszi pont: 4/kör

ME: asztrális

Meditáció ideje: 2 szegmens

Hatótáv: 25 lépés

Időtartam: kör/szint

 

A használó akarata torkon ragadja az áldozatot. Amennyiben rendelkezik Asztrális pajzsokkal, úgy azok erőssége (először a dinamikus, majd a statikus) körönként k6 ponttal csökken, és az áldozat alig kap levegőt, a Kábulat módosítói érvényesek rá. Ha nincsenek pajzsok, akkor az áldozat egyáltalán nem kap levegőt, és a Rosszullét módosítói érvényesek rá, valamint a 2. kör után körönként, összeadódó -1 módosítóval Állóképesség-próbát kell dobnia, melynek elrontása esetén meghal. A diszciplina használata folyamatos koncentrálást igényel, valamint az egyik kézzel szimbolikusan meg kell ragadni az áldozat torkát (lásd Darth Vader)

 

 

Életerő-szívás

Típus: Slan

Pszi pont: 7/kör

ME: -

Meditáció ideje: 2 szegmens

Hatótáv: érintés

Időtartam: max. kör/szint

 

A diszciplina sikeres alkalmazásához meg kell ragadni az áldozatot, amihez -50 TÉ módosítóval végrehajtott sikeres támadás szükséges. A harcművész a megragadott áldozatnak elkezdi ezután kiszívni az életerejét. Körönként k10 Fp sebet okoz, minden 6 Fp 1 Ép elvesztésével is jár. 1 Fp rablásával 1 Fp-t, 1 Ép rablásával 1 Ép-t vagy 4 Fp-t gyógyíthat magán. A diszciplina alkalmazásakor vöröses, villámszerű energia áramlik az áldozatból a használó testébe. Az így elrabolt Ép és Fp pontokat az áldozat kétszer olyan nehezen gyógyulja, legyen szó mágikus vagy természetes gyógyításról. Az áldozatra a Görcs és a Kábulat együttes, összesített módosítói érvényesek (bármelyik értéke vagy tulajdonsága 0-ra csökkenésekor elájul), de egy sikeres támadással kiszabadulhat. A harcművész ilyenkor csak alap VÉ-ét használhatja a fegyveres harcban, valamint a Harc helyhez kötve módosítói érvényesek rá. Szabadulás után az áldozatra még 3 körig a Bódulat módosítói érvényesek rá. A diszciplina nem erősíthető.

 

 

Düh

Típus: Slan

Pszi pont: 30

ME: -

Meditáció ideje: 1 szegmens

Hatótáv: 3 lépés

Időtartam: pillanatnyi

 

A diszciplina alkalmazásakor a használó egy legyintő mozdulatot tesz, mire hátralöki a körülötte állókat (egyenként maximum 300 kg) 6 lépéssel k6 Fp sebet okozva. Aki elvéti Ügyesség próbáját az elesik. Amennyiben a repülő test/nagyobb tárgy akadályba ütközik (fal, oszlop, ajtó, ember, stb.), további k6 Fp sebet kap és okoz. A sérülések ellen a páncélok SFÉje nem érvényesül. A diszciplina legfeljebb annyi személyre és nagyobb tárgyra (szék, asztal, ajtó, szekrény, stb.) hat, ahányadik szintű a harcművész. A kisebb tárgyak (poharak, kanalak, mécses, stb.) szintén elrepülnek (ablakok kitörnek, ajtók kicsapódnak) ezek is k6 Fp-t sebeznek, de a vértek SFÉje ezek ellen véd. A hatás ellen 10E Elemi Erővel aura vagy fal formában lehet védekezni. A diszciplina leginkább egy Elemi Erő kitöréshez hasonlít.

 

 

Taszítás

Típus: Slan, Kyr

Pszi pont: 8

ME: -

Meditáció ideje: 1 szegmens

Hatótáv: 3 lépés

Időtartam: pillanatnyi

 

A diszciplina hatására egy kiválaszott személyt vagy tárgyat az alkalmazó 6 lépéssel távolabbra lök el maga felől. A lökés hatására az áldozat elveszít k6 Fp-t (SFÉ nem érvényesül), és sikeres Ügyesség próbát kell tennie, vagy elesik. Amennyiben a repülő test/tárgy akadályba ütközik (fal, oszlop, ajtó, ember, stb.), további k6 Fp sebet kap és okoz. Tárgyak esetén a súly nem számít, csak az, hogy a tárgy rögzítve van e. Azaz egy több tonnás szikladarabot, szekrényt, lovas kocsit el tud taszítani a használó, egy házat azonban nem, viszont nagyobb kapuk, ablakok kitárására használhatja (a lökés ereje az erősebb zárakat is könnyedén szétfeszíti, a kapuk akár még a zsanérjaikról is leszakadhatnak). Ez nem olyan, mintha a tárgyat elemi erővel vagy pszivel megtaszítaná az alkalmazó, hanem mintha az fizikailag el akarna távolodni a közeléből. A hatás ellen Elemi Erővel védekezni nem lehet, azonban az áldozatok 8 pszi pont felhasználásával közömbösíthetik a hatást. A Személyes Aurák védelme alatt álló tárgyakat (pl. kard, pajzs, kalap, lant, lámpás) ugyanúgy kell kezelni, mintha az illetőt próbálná a használó eltaszítani, azaz 8 pszi ponttal semlegesíthető a hatás.

 

 

Kannibalizmus

Típus: Slan, Kyr

Pszi pont: 6

ME: -

Meditáció ideje: 1 kör

Hatótáv: önmaga

Időtartam: max. 1 óra

 

Az egyik legönpusztítóbb és legveszélyesebb diszciplina. A használó képes arra, hogy szükséges esetén életerejét alakítsa manává és pszi pontokká. Tehát amikor varázsol, vagy pszit használ közvetlenül fájdalompontjaiból képes azt megcselekedni. Minden 2 Fp 2 Pszi pontnak, vagy 1 Mana pontnak felel meg. Minden 10 Fp elvesztése, 1 Ép elvesztését is magával vonzza. Nem képes a maximális pszi vagy mana pontjainál többet felhasználni. A diszciplina használatának külső jelei is vannak, a használónak esetenként elkezd folyni a vér az orrából, füléből, szájából, szeméből, körmei alól, a felhasznált pontok mennyiségétől függően. A diszciplina hatása alatt semmilyen Életerő-szívó mágia vagy diszciplina használata nem lehetséges.

 

 

 

 
Zene
 
Idő:
 
Vélemény?
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
A legjobb helyek:
 
Ynev
 
Egyebek
 
Fegyverek, páncélok
 
Kalandmesternek
 
Istenek
 
Bestárium
 
Varázstárgyak, ereklyék
 
Karakterlapok
 

Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal    *****    Szeretnél egy jó receptet? Látogass el oldalamra, szeretettel várlak!