magus-site
magus-site
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Erre tévedő árnyak
Indulás: 2005-01-23
 
Fajok
 
Harcos Főkaszt
 
Szerencsevadász Főkaszt
 
Harcművész Főkaszt
 
Pap Főkaszt
 
Varázshasználó Főkaszt
 
Mágia
 
Pszi
 
Fejvadász(Vértestvériség)

Gorvik 

Vértestvériség fejvadászklán

 

"Ezúttal a pyarroni lány kezdte. Batyuja a szakadó vászon rekedt sikolyával bomlott ki, s két acélszárnyú halálmadár, két gorviki stílusú fejvadászkard röppent ki belőle a sobirai éjszakába. Mire a katonák felocsúdtak meglepetésükből, a suhancnak öltözött fejvadászlány átsiklott közöttük és végzett a veteránnal.

Társnője sem maradt tétlen, ezúttal a kereszt-markolatnál fogta kardjait, lendületes piruett-lépésekkel forgott önmaga körül, miközben az alkarjára szorított pengék a felbosszantott kobra fürgeségével csaptak ki jobbra és balra. Nem hárított, csak belemartak a támadásba lendülő csuklókba, a közelebb lépő bokákba; nem ejtettek halálos sebet, csak bosszantó, fájdalmas vágásokat a sérülékeny porcokon és nélkülözhetetlen inakon.

             Rövid küzdelem volt. Ahogyan a katonák mozgása egyre bizonytalanabbá vált, úgy lettek az apró vágások is mind veszedelmesebbé: először néhány véres ujj hullott a homokba, a hamarosan nyolc átmetszett torkú halott. Az Ibarában ritkán látott, különös harcmodorban egyedül a pyarroni lány ismerte fel a gorviki klánok híres Kobratáncát, a két fejvadászkard forgatásának magaiskoláját. Nem akadályozhatta meg a küzdelem végén felharsanó győzelmi rikoltást; a kiáltás része a táncnak, ősi tradíció, mely kiragadja a kardforgatót a harci révületből és visszaadja éberségét. Hosszan, elnyújtottan szállt a hátborzongató kiáltás a sobirai éjszakában; sok békésen szenderítő dzsad kereskedőt és környéken cirkáló őrjáratot riasztva fel."

 

Dale Avery - A renegát

 

A Vértestvériség kötelékébe tartozó klánok gátlástalanságukról híresek. A hatékonyság érdekében a legaljasabb húzásokra is képesek, az erkölcsi aggályoktól, becsületbeli megfontolástól teljes mértékben mentesek. Halálos mérgeket használnak, túlerőben, lesből támadnak, hazudnak, és könnyű szívvel gyilkolnak ártatlan kívülállókat. Bizonyos szempontból kétségtelenül a legveszedel-mesebbek - a Vértestvériségnél - kitanított JK, a legerősebb fejvadász a játszható klánok közül. Épp ezért igényli a leggyakorlottabb szerepjátékot is. A gorviki fejvadászoktól mindenki retteg, a világ minden táján gyűlölik és üldözik, ha csak tehetik, megölik őket. Egy gorviki fejvadász éjjel-nappal álcáznia kénytelen magát, aki előtt lelepleződik, azt jobb, ha nyomban megöli. Egy gorviki fejvadász ellen a legádázabb ellenségek is összefognak, a legmegbocsátóbbak is könyörtelenné lesznek. Jobb, ha alaposan megfontolja, mikor húzza elő fejvadászkardját, mert a különös fegyvert kizárólag a Vértestvériség klánjaira jellemző, mások, más klánok fejvadászai nem vagy csak ritkán használják. Az olyan Játékosnak, aki szereti karaktere hatalmát megmutatni, mestersége teljes pompájában megjelenni, a gorviki származású fejvadász biztos öngyilkosság. Klánja, ura birtokán természetesen teljes harci díszben feszíthet, ott senki nem merne rátámadni. Gorvik más területein az ott honos klánnal gyűlik meg a baja, míg az ország határán túl szinte biztos halál vár rá, ha leleplezik.

             A legtöbb gorviki klán egy magas rangú nemes, báró, gróf, herceg tulajdona, pénzeli a különleges falvakban (corgákban) élő fejvadászokat, akik cserében feltétlen engedelmességgel tartoznak neki, testőrként ellátják védelmét, végrehajtják a politikai érvényesüléshez és az életben maradáshoz elengedhetetlenül szükséges gyilkosságokat. Gorvikban a befolyásos vagy befolyásra törekvő urak nem engedhetik meg maguknak, hogy ne rendelkezzenek saját fejvadászklánnal. Akadnak persze önellátó klánok is; a kisebbek rablásból tartják fenn magukat, a nagyvárosiak pedig elválaszt-hatatlanul összeolvadnak az alvilággal. Ez utóbbiak leginkább jó öreg Földünk jakuzáira emlékeztetnek.

A gorviki fejvadász fegyvertára

A gorviki fejvadászok jellegzetes fegyvere a Kobrakard, vagy közismertebb nevén fejvadászkard, valamint a Ramiera. Vértet ritkán viselnek, maximum bőrvértet, viszont az alkarvédő használatban mindenkinél jobbak. Tehát alkar és lábszárvédőt használnak.

 

Harcértékeikben és képességeiben megegyezik a normál (Első Törvénykönyvben leírt) fejvadászokkal, csak képzettségeiben van némi eltérés, mivel a harcművészetet magas szinten űzik. Képzettségek első szinten:

 

 

A gorviki fejvadász 35%-ot oszthat szét szintenként százalékos képzettségei között, de egyre maximum 20%-ot tehet.

 

Képzettség

fok/%

Ökölharc

Af

15 fegyver használata

Af

3 fegyver dobása

Af

Pszi (pyarroni)

Af

Úszás

Af

Futás

Af

Kínzás elviselés

Af

Belharc

Mf

Álca/álruha

Af

Hátbaszúrás

Mf

Csapdaállítás

Af

Mászás

40%

Esés

20%

Ugrás

20%

Lopózás

25%

Rejtőzködés

30%

Csapdafelfedezés

15%

Új szabályrendszerben a képzettségek az A1 táblázat szerint.

Kobratánc

Keresztmarkolatú fejvadászkard használata kizárólag a gorviki klánokra jellemző. A keresztmarkolatból adódó technikákat csak ők ismerik, csak ők képesek kihasználni a különleges fegyver előnyeit. A háromféle tartás számtalan különleges technikát tesz lehetővé.

             A fejvadászkardot általában kétféle módon fogják. Vagy hagyományosan, akár bármilyen más kardot, vagy megfordítva, a pengét az alkarra szorítva, mint a sequort. A keresztmarkolat segítségével a gorviki fejvadász szemfényvesztő gyorsasággal képesek fogást váltani fegyverükön. Ha a keresztmarkolatot szorítják tenyerükbe, a penge lapjával az alkarjukra simul - ez kifejezetten védekező tartás, habár a pengét kiröpítve szúrni is szokás. Az így fogott fejvadászkard értékeit és sebzését tekintve hárítótőrnek számít. Általában az egyik kardot tartják így - ez a hárító kéz -, míg a támadó kézben hagyományos módon fogják a fegyvert.

             Két fejvadászkard egyidejű forgatásának magasiskolája a Kobratánc. Ekkor mindkét kardot védekező tartásban fogják, de nem hárítanak vele, hanem villámgyors pördítésekkel fájdalmas sebeket ejtenek a támadó kezein és lábain, minden esetben megelőzve a támadást. A fejvadászkard csak a Kobratánc során adja 18-as Kezdeményező Értéket, egyébként KÉ-je annyi, mint a rövidkardé. Ha a Kobratáncban a fejvadász megsebzi ellenfelét, az áldozat az adott körben többet nem támadhat rá. Ha a fejvadászé a kezdeményezés, megelőző vágásaival meghiúsíthatja az ellene irányuló támadásokat. A harcmodor egyetlen hátránya, hogy nem okoz súlyos sebet az ellenfeleken, túlütés esetén is legfeljebb 2 Ép-t sebezhet - mivel a vágások mindig a kezeket és a lábakat érik. A sebesültek (hacsak nem kalandozók) minden sebesülés után kötelesek Asztrál-próbát dobni, s ha elvétik, attól kezdve a harc gyűlölettel módosítóval támadhat. A Kobratáncot a gorviki fejvadászok is csak 6. Tapasztalati Szinttől képesek alkalmazni, ha Gyorsaságuk és Ügyességük eléri a 16-ot.

 

Tsz

Képzettség

fok/%

2.

Kötelékből szabadulás

Af

2.

Ökölharc

Mf

3.

Hárítófegyver használat

Af

3.

1 fegyverhasználat

Mf

4.

Nyomolvasás/eltüntetés

Af

4.

Kínokozás

Af

4.

Álca/álruha

Mf

5.

Úszás

Mf

6.

Kínokozás

Mf

6.

Pszi

Mf

7.

Hárítófegyver használat

Mf

8.

Kötelékből szabadulás

Mf

9.

Nyomolvasás/eltüntetés

Mf

 

Zene
 
Idő:
 
Vélemény?
Név:

Üzenet:
:)) :) :@ :? :(( :o :D ;) 8o 8p 8) 8| :( :'( ;D :$
 
A legjobb helyek:
 
Ynev
 
Egyebek
 
Fegyverek, páncélok
 
Kalandmesternek
 
Istenek
 
Bestárium
 
Varázstárgyak, ereklyék
 
Karakterlapok
 

Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?    *****    Az emberek vakok, kiváltképp akkor, ha olyasmivel találkoznak, amit kényelmesebb nem észrevenni... - HUNGARIANFORUM    *****    Valahol Delaware államban létezik egy város, ahol a természetfeletti lények otthonra lelhetnek... Közéjük tartozol?    *****    Minden mágia megköveteli a maga árát... Ez az ár pedig néha túlságosan is nagy, hogy megfizessük - FRPG    *****    Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Why do all the monsters come out at night? - FRPG - Aktív közösség    *****    Az oldal egy évvel ezelõtt költözött új otthonába, azóta pedig az élet csak pörög és pörög! - AKTÍV FÓRUMOS SZEREPJÁTÉK    *****    Vajon milyen lehet egy rejtélyekkel teli kisváros polgármesterének lenni? És mi történik, ha a bizalmasod árul el?    *****    A szörnyek miért csak éjjel bújnak elõ? Az ártatlan külsõ mögött is lapulhat valami rémes? - fórumos szerepjáték    *****    Ünnepeld a magyar költészet napját a Mesetárban! Boldog születésnapot, magyar vers!    *****    Amikor nem tudod mit tegyél és tanácstalan vagy akkor segít az asztrológia. Fordúlj hozzám, segítek. Csak kattints!    *****    Részletes személyiség és sors analízis + 3 éves elõrejelzés, majd idõkorlát nélkül felteheted a kérdéseidet. Nézz be!!!!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek érdemes belenéznie. Ez csak intelligencia kérdése. Tedd meg Te is. Várlak    *****    Új kínálatunkban te is megtalálhatod legjobb eladó ingatlanok között a megfelelõt Debrecenben. Simonyi ingatlan Gportal